Reakcia na: Janči #36973:
Ale ty nerozumieš jendej veci. Pri dnes plánovaných 10 mld. na rýchlodrážnu elinu by si postavil tak 7 kilometrov metra, čiže by si sa tušim nedostal z Petržalky ani po Kamenné námestie a to nerátam nákup vozidiel. Jednoducho v najbližších 30 rokoch toto mesto na metro mať nebude. Ani Praha na metro nemá a má zadĺženosť na 100% príjmov. Tie sú 30mld Kč, Bratislava má príjmy tuším 6mld Sk. Ako sa bude musieť toto mesto zadĺžiť aby postavilo merto? Na 2600%, ktorá banka ti to dovolí?
si
2. zmenit sa da bud vyhlaska alebo definicia toho co ta elektricka vlastne je, ak by bola vola, da sa to...
3. skor ty si prilis velky optimista v tom, ze ak sa postavi tych cca 8 km trasy metra a da sa to neak do prevadzky, ze budu peniaze aj na pokracovanie vystavby (usek popod dunaj ma podla prognoz ako jediny sancu v najblizsich 30 rokoch si zarobit na svoju prevadzku, takze zabudni na budovanie neakych inych tras ako do petrzalky)
3.1 tato trasa bude uplne rovnaka "zvazacia" ako ta elektricka s uplne rovnakou funkcionalitou, len bude odlisna cena (vystavby aj prevadzky) a napojenia na ostatne systemy (prestup)
3.2 zriesis tymto iba cast petrzalky balikom financii, s ktorym by sa dalo pomoct daleko viacej doprave vo vacsom rozsahu keby sa nevyplytvali na tunely (nezabudaj ze nielen v petrzalke byvaju ludia)