kokoooooos....oni rozbili aj ten prejazd pri botanickej jak je OMV pumpa!! dufam ze ho rusia forever....ale sak to ma za tu 7085 :-))) no ved pri krizi je dost miesta na otacanie...ked su prejazdy kazdych par metrov tak to soferov len zvadza k zbytocnemu otacaniu :-)))
Spectre
Takže, v piatok kedy som toto krásne mesto (znovu) navštívil som mal v úmysle odviezť sa hlavne šerblom RT6N1 #1801, ktorý po oprave zase jazdí. Táto električka len utvrdila môj názor na ČKD-DS, osobne neviem, koľko komu zaplatili, aby ten šrot znovu dostal povolenie, ale pre bezpečnosť cestujúcich by mali všetky RT6 ZOŠROTOVAŤ!!!
Základné vlastnosti RT6N1:
-Maximálna rýchlosť: Vďaka motorom vysokého výkonu dosť veľká
-Akcelerácia: Horšie ako K2 !!!!
-Brzdenie: OVEĽA horšie, ako tá najhoršia K2 !!!!!!!! Na rovine zo zásady do šmyku a dole kopcom sa to zastavilo iba na kláty
-Zvuky: 1)Pri rozbiehaní, alebo brzdení vydáva výzbroj konštantný zvuk o výške cca. 1kHz - bez ohľadu na rýchlosť.
2)Stredný podvozok sa išiel rozpadnúť.
3)"Kvalitné" prevodovky, ako v KT8 a T6
-Pocity z jazdy: Stredný článok strašne pukal, zatiaľ čo ostatné sa nebezpečne nakláňali (aj na zastávke). Celý voz má asi pneumatickú stabilizáciu vodorovnej polohy, alebo čo, pretože to furt robilo "pfff-pfff". Ajtak sa to miestami išlo celé prevrátiť.
-Design: Zvonku to nie je zlé, vnútri však majú okná tesnenia, ako vo vlaku. Vysokopodlažná časť električky má schody asi ako Sanos = horolezecký výstup
!!VAROVANIE!! RT6ku pofotiť, ale v žiadnom prípade nenastupovať vtedy, ked bude voz jazdiť. Pre tých, ktorí neuposlúchnu radím ešte, aby sa vystríhali jazdy v strednom článku. Samovrahovia môžu do stredného článku nastúpiť.