tulenique> mas stare obrazky v cache...musis to refreshnut...najlepsie tak ze na stranku kliknes pravym tlacitkom a das refresh...lebo mne to iba tlacitkom neslo....
Tak,vratil som sa a neviem cim to je ale dnes ma vsetci sokujete.Idem si domov-najprv ma sokoval taky maly,zastrceny a spinavy motel v ktorom mali vyber jedal ako v najluxusnejsej restauracii v KE,potom ma sokovalo santenie policajtov na cestach a teraz vy...ale je to celkom pekny design,to treba povedat.
V ramci mojho kratkeho vyletu s rodinou som prechadzal cez Bratislavu,a musim povedat ze mate dost jednotvarny (a zastarany) elektrickovy park:T3,K2 a T6A5.S autobusmi to bolo trochu lepsie,videl som dokonca aj ten "superluxusny" TAM s klimatizaciou,ktora nefunguje.Inac podla mna akutne potrebujete par (povedzme 40) novych vozidiel-konecne som pochopil co mate proti Ikarusom 4xx.
Potom som navstivil Prahu:Elektrickovy park bol extra jednotvarny same T3 obcas T3P,dost vela T6A5 (len nove serie z 1998) a par KT8D5 (najvyssie e.c. ktore som videl na KT bolo 19)autobusy:väcsinov tie Citybusy (nic extra) no a potom Karosy radu 9xx ale len nejake obmedzene mnozstvo a na zaver stare Karosy rady 73x(1).Na zaver som navstivil Hradec Kralove kde elektricky nie su,autobusy su natrete v dost nevkusnej farebnej scheme a to v cerveno-zlto-ciernej.Modelovo boli zastupene Karosy 741,732,941 a Citybusy.Na trolejbusovych linkach jazdili aj tie 21Tr ale na to com som o nich pocul a ocakaval to tiez nebolo nic extra...
TeBeCe:
pokial si pamatam, tak aj na krizovatke pred Blumentalskym kostolom to tak podobne bolo. Ked som chodil do prveho rocnika na SPS, tak tam semafory neboli. Potom ich tam kydly a zacali zapchy. Najhorsie je to, ze smerom na Americke nam sa caka peklne dlho. Taka 11-stka tam caka, za nou 9, za nou 7 a na konci 6. Ta sestka tam stala aj 3 minuty. Uplne vazne. Neveim preco tam tie samafory dali, nakolko som si predtym nevsimol nejaku zapchu aut, alebo iny dovod. Udaljne fungovali aj semafory na tej krizovatke tesne za florianskym namestim, tam kde je odbocka na HLST. Dnes tam tie samafory nefunguju iba tam visia. dufam ze casom sa takto upravi aj doprava na Florinaskom namesti, lebo tie samafory tam dopravu iba brzdia, neurychluju (asopn elektrickovu).
to je snaaad neuveritelne!! od pondelka 5.11. budu mat elektricky na krizovatke na hurbanovom namesti (od kapucinskej na obchodnu) prednost v jazde!!! pritom budu vypnute semafory....je to vobec mozne co sa robi pre podporu elektriciek v poslednom case ??? CHVAAAAAAAAAALIM kompetentnych...akurat to nemuselo trvat tak dlho...
dalsou zmena bude na krizovatke mickiewiczova-ul. 29. augusta, kde sa hlavnou cestou stane odbocenie dolava z 29.aug. na mickiewiczovu.
Takže, v piatok kedy som toto krásne mesto (znovu) navštívil som mal v úmysle odviezť sa hlavne šerblom RT6N1 #1801, ktorý po oprave zase jazdí. Táto električka len utvrdila môj názor na ČKD-DS, osobne neviem, koľko komu zaplatili, aby ten šrot znovu dostal povolenie, ale pre bezpečnosť cestujúcich by mali všetky RT6 ZOŠROTOVAŤ!!!
Základné vlastnosti RT6N1:
-Maximálna rýchlosť: Vďaka motorom vysokého výkonu dosť veľká
-Akcelerácia: Horšie ako K2 !!!!
-Brzdenie: OVEĽA horšie, ako tá najhoršia K2 !!!!!!!! Na rovine zo zásady do šmyku a dole kopcom sa to zastavilo iba na kláty
-Zvuky: 1)Pri rozbiehaní, alebo brzdení vydáva výzbroj konštantný zvuk o výške cca. 1kHz - bez ohľadu na rýchlosť.
2)Stredný podvozok sa išiel rozpadnúť.
3)"Kvalitné" prevodovky, ako v KT8 a T6
-Pocity z jazdy: Stredný článok strašne pukal, zatiaľ čo ostatné sa nebezpečne nakláňali (aj na zastávke). Celý voz má asi pneumatickú stabilizáciu vodorovnej polohy, alebo čo, pretože to furt robilo "pfff-pfff". Ajtak sa to miestami išlo celé prevrátiť.
-Design: Zvonku to nie je zlé, vnútri však majú okná tesnenia, ako vo vlaku. Vysokopodlažná časť električky má schody asi ako Sanos = horolezecký výstup
!!VAROVANIE!! RT6ku pofotiť, ale v žiadnom prípade nenastupovať vtedy, ked bude voz jazdiť. Pre tých, ktorí neuposlúchnu radím ešte, aby sa vystríhali jazdy v strednom článku. Samovrahovia môžu do stredného článku nastúpiť.
No, prave som zistil, ze bude stale problem s notifikaciou. Mily server Host.sk sa totiz rozhodol, ze maily bude posielat len uzivatelom hostu (@host.sk) a na ostatnych sa vykasle. Preto ak chcete, aby vam chodili novinky a diskusia, urobte si konto na hoste. Je to iba docasne, ak sa to adminom hostu nepodari vyriesit, mizime z tadial het...
Oznam: Verejne prerokovanie spravy o vplyve tzv. Severnej tangenty na zivotne prostredie bude 19.11.2001 o 16.00 v Zrkadlovej sieni Primacialneho palaca.
Andy: Nechaj Sarkana na pokoji, ani nam by sa nepacilo, keby takto o nas z nasim chrbtom nieco pisali...
Decko: Ked sa to tak vezme, tak T3S je stara, elina, co sa tvari ako nova, ale ked bola stara, tak sa podla papierov tvarila ako este starsia (T2)...
Martin: Ta 23Tr je uz davno v niektorom z nasich sci-fi
tulenique: Z FEI sa do Petrzky dostanes tak, ze pojedes na koniec Mlynskej doliny, otocis sa o 180 stupnov, v Mlynskej doline odbocis ako k cintorinu, zase dolava a este raz dolava a uz si na moste Problem je skor v debilnom vyriesenie prepojenia Mlynskej doliny s najazdom na most.
Si: Zdrazenie elektriceniek nie je take velke - 3-mes. studentska zo 725 na 760.
Tak ten system vyradenia kazdej druhej zastavky by sa pdla mna v karlovke mohol zaviest uuu[plne f pochode...Horsie by to bolo v centre, tm by to bolo na nic...tam sa krizovatkam-semaforom jaksik vyhnut moc neda.
#3660 TeBeCe: No tak to s tym cuvanim je fakt dost "tuhe" riesenie....to sa radsej pojdem otocit k odbocke na Devin. #3659 Si: Odbocku na Herliansku by som zachoval iba v pripade zavedenia semaforov. Tie by boli synchronizovane so semaformi na Tomasikovej a boli by to "inteligente" semafory (zahcytili by zvuk ze elina ide zatvarat dvere) a vtedy by jej dali "zelenu". Prip. by si zelenu vypytal vodic ako ked prehadzuje vyhybku. Bez semaforov je to tam ozaj o hubu, auta kt. chcu odobocit blokuju elektricky......a to je fakt zle....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
d3k0
Andy: Nechaj Sarkana na pokoji, ani nam by sa nepacilo, keby takto o nas z nasim chrbtom nieco pisali...
Decko: Ked sa to tak vezme, tak T3S je stara, elina, co sa tvari ako nova, ale ked bola stara, tak sa podla papierov tvarila ako este starsia (T2)...
Martin: Ta 23Tr je uz davno v niektorom z nasich sci-fi
tulenique: Z FEI sa do Petrzky dostanes tak, ze pojedes na koniec Mlynskej doliny, otocis sa o 180 stupnov, v Mlynskej doline odbocis ako k cintorinu, zase dolava a este raz dolava a uz si na moste Problem je skor v debilnom vyriesenie prepojenia Mlynskej doliny s najazdom na most.
Si: Zdrazenie elektriceniek nie je take velke - 3-mes. studentska zo 725 na 760.