No ukaz. Najlepsie by bolo "ilegalne" preprogramovanie infosystemu v jednom voze (alebo jednej suprave) a nasledna verejna demostracia zastupcom medii, aby sa definitivne zmietol pod zem argument "to sa neda". (Notebook v pripade nutnosti poskytnem, aj sa rad danej maskarady zucastnim.)
Re #36606 Bigmac: Ja by som spravil prieskum vyuzivanosti reklamnych panelov a nasledne ich zrusil pre nevyuzivanost. ?
PROBLEM: trasa 92 smerom do petrzalky.
chcem sa s vami podelit o uzitocnu info:
isiel som v piatok zo slavicieho udolia na einsteinovu 50 miinut.preco?bola zapcha dlha zopar kilometrov. volal som na dispecing ci o tom vedia a preco nic neurobia a oni ze nevedia. myslim ze to hlasili v kazdom radiu a naco je stella servis a podobne veci? dopravny podnik kontroluje situaciu az den potom? tak potom mozeme natocit druhy diel toho americkeho trhaku ?
tak tak... ono by som to vonkajsie aj vnutorne busecko cele preprogrramoval...
Na vonkajsie by som predovsetkum dal CAST kam linka ide, pod to konecnu zastavku, a vedla toho prislusny piktogram...
Na bocnych by som nechal v hornom riadku konecnu, na spodnom rolovat vsetky zastavky v poradi, alebo aspon vyznemne prestupne uzly.
Na vnutorne by som dal v prvom rade stalesvietiace cislo linky, vedka toho malym konecenu, velkym NASLEDUJUCU ZASTAVKU a potom by rolovalo vo formate
ZACIATOK->zastavka->zastavka->zastavka->zastavka->KONECNA...
Toto by traja ludia naprogramovali za jeden den na vsetky linky,
avsak vzhaldom na to ze isty K.K. hra od rana do vecere (ehm) teda vlastne do 14.00 na kompe Solitaira, tak sa toho nedockame...
TeBeCe: tak nech vrchný koordinátor a informatik pohne riťou a cestou do krčmy na fernet navštívi tlačiareň a nech ju zadá z prinesených podkladov do tlače. Drahé? Možno, ale aj jeho oddelenie je drahé a predsa ho máme. Aspoň sa nebudú ***ať toľko so stupídnymi zmenami v linkovom vedení a vymýšľať si nové záťažové pseudosmery a iné dávno známe hračky. DPB toy division. Tfuj aká škoda, že už tu nie je grcsmailik
BMko: a taktiež má pravdu, že na modernom informačnom paneli (vnútorný LED) moderného infosystemu, čo nehlási zastávky ale zato vyrieši všetky problémy bratislavskej MHD nezistíš ani číslo linky, v ktorej sa tlačiš, pretože oni tu terazky majú iné starosti ako programovat palubné počítače normálne, teda tak, aby aj infosystém skutočne informoval. Ale to sa predsa tak nikdy nerobilo a cestujúci by to nepochopili, prípadne aj zneužili tým, že by nám ešte nedajbože prestupovali a vedeli by kedy, kde a kam
BMBMko: Zdá sa, že tetuška majú v princípe pravdu, v princípe totiž naozaj nič nebráni tomu, aby bola schéma siete oproti každým dverám namiesto prázdneho reklamného panela.
Keď nastúpim do dopravného prostriedku, chcem sa presvedčiť, či som správne nastúpila a v linke, ktorou necestujem pravidelne si chcem overiť kde mám vystúpiť, alebo prestúpiť. Myslíte, že elektronické oznamy mi dajú odpoveď na tieto otázky. Doteraz sa mi to nepodarilo zistiť. Vo väčšine vozidiel sú pripravené plochy na reklamy. Ako som videla v zahraničí na plochách nad dverami a naproti dvier sú vyznačené spoje miestnej hromadnej dopravy a každý si môže preveriť kam sa príslušným spojom dostane. Ako viem v 208-ke sú elektronické tabule, ktoré tieto údaje uvádzajú. Sú pekné, ale nepraktické a určite boli aj drahé, ale ak je spoj plný ľudí budete sa tlačiť dopredu, aby ste si pozreli túto tabuľu. Ak si chcete údaje na nej zistiť musíte, lebo z iného miesta v dopr. prostriedku nič nevidíte. tak načo je taká vymoženosť. Niekedy menej je viac.
a veľmi dobre, len to by sa nedalo na tej ekológii dostatočne nabaliť a na ulici vedúcej od zastávky Vinohrady k vinárskemu výskumáku domy stavať. Však to je tichá štvrť, tak prečo nie? Zober frajerku na prechádzku a uvidíš. Pochybnosti? Porovnaj výpisy z katastra a z obchodného registra, hlavne mená majiteľov parciel a štatutárov dotknutých firiem zapojených do projektu plynofikácie. Zhoda? Žeby náhodná?
Amos: k tým plynobusom. Daj už pokoj s akožegenerálkami. Keby sa nakúpili hotové plynáky, bolo by to v konečnom dôsledku o tretinu lacnejšie ako tieto nepodarky, ktoré viac jazdia za tatrou na tyči do dielne, než vlastnou silou po linke. Plynový motor je geniálna vec, CNG ako palivo taktiež, len v DPB zas ktosi čosi nedotiahol až do konca, snáď vo viere, že nejak bolo alebo bude. Ak ma memory neklame, aj Ikarus 435 a 415 bol v CNG verzii. To sa este vtedy nevedelo, že budeme chcieť byť ekologickí? Vedelo a
Amos: nemám predstavu, koľko je sumárny výkon napájacej siete, ale ak na tom trváš, tak Ti to zistím.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Singhoferová Anna, Blava, Bradlianska 13