Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
PROBLEM: trasa 92 smerom do petrzalky.
chcem sa s vami podelit o uzitocnu info:
isiel som v piatok zo slavicieho udolia na einsteinovu 50 miinut.preco?bola zapcha dlha zopar kilometrov. volal som na dispecing ci o tom vedia a preco nic neurobia a oni ze nevedia. myslim ze to hlasili v kazdom radiu a naco je stella servis a podobne veci? dopravny podnik kontroluje situaciu az den potom? tak potom mozeme natocit druhy diel toho americkeho trhaku ?
Reakcia na: Bigmac #36608:

tak tak... ono by som to vonkajsie aj vnutorne busecko cele preprogrramoval...
Na vonkajsie by som predovsetkum dal CAST kam linka ide, pod to konecnu zastavku, a vedla toho prislusny piktogram...
Na bocnych by som nechal v hornom riadku konecnu, na spodnom rolovat vsetky zastavky v poradi, alebo aspon vyznemne prestupne uzly.
Na vnutorne by som dal v prvom rade stalesvietiace cislo linky, vedka toho malym konecenu, velkym NASLEDUJUCU ZASTAVKU a potom by rolovalo vo formate
ZACIATOK->zastavka->zastavka->zastavka->zastavka->KONECNA...
Toto by traja ludia naprogramovali za jeden den na vsetky linky,
avsak vzhaldom na to ze isty K.K. hra od rana do vecere (ehm) teda vlastne do 14.00 na kompe Solitaira, tak sa toho nedockame... 😕
TeBeCe: tak nech vrchný koordinátor a informatik pohne riťou a cestou do krčmy na fernet navštívi tlačiareň a nech ju zadá z prinesených podkladov do tlače. Drahé? Možno, ale aj jeho oddelenie je drahé a predsa ho máme. Aspoň sa nebudú ***ať toľko so stupídnymi zmenami v linkovom vedení a vymýšľať si nové záťažové pseudosmery a iné dávno známe hračky. DPB toy division. Tfuj aká škoda, že už tu nie je grcsmailik
BMko: a taktiež má pravdu, že na modernom informačnom paneli (vnútorný LED) moderného infosystemu, čo nehlási zastávky ale zato vyrieši všetky problémy bratislavskej MHD nezistíš ani číslo linky, v ktorej sa tlačiš, pretože oni tu terazky majú iné starosti ako programovat palubné počítače normálne, teda tak, aby aj infosystém skutočne informoval. Ale to sa predsa tak nikdy nerobilo a cestujúci by to nepochopili, prípadne aj zneužili tým, že by nám ešte nedajbože prestupovali a vedeli by kedy, kde a kam 😞
Reakcia na: Bigmac #36606:
snad len neexistencia aktualnej schemy....
BMBMko: Zdá sa, že tetuška majú v princípe pravdu, v princípe totiž naozaj nič nebráni tomu, aby bola schéma siete oproti každým dverám namiesto prázdneho reklamného panela.
Reakcia na: Ámos #36595:
Podľa katalógu vozidiel na iMHD je celkový počet busov pre MHD 519 (celkových 531 mínus ŠM, RTO, C 734...).
Reakcia na: Singhoferová Anna, Blava, Bradlianska 13 #36603:
Ak je mapka vo vozidle, tak isto sa musite tlacit dopredu aby ste si ju mohli pozriet
Singhoferová Anna, Blava, Bradlianska 13

Singhoferová Anna, Blava, Bradlianska 13

Keď nastúpim do dopravného prostriedku, chcem sa presvedčiť, či som správne nastúpila a v linke, ktorou necestujem pravidelne si chcem overiť kde mám vystúpiť, alebo prestúpiť. Myslíte, že elektronické oznamy mi dajú odpoveď na tieto otázky. Doteraz sa mi to nepodarilo zistiť. Vo väčšine vozidiel sú pripravené plochy na reklamy. Ako som videla v zahraničí na plochách nad dverami a naproti dvier sú vyznačené spoje miestnej hromadnej dopravy a každý si môže preveriť kam sa príslušným spojom dostane. Ako viem v 208-ke sú elektronické tabule, ktoré tieto údaje uvádzajú. Sú pekné, ale nepraktické a určite boli aj drahé, ale ak je spoj plný ľudí budete sa tlačiť dopredu, aby ste si pozreli túto tabuľu. Ak si chcete údaje na nej zistiť musíte, lebo z iného miesta v dopr. prostriedku nič nevidíte. tak načo je taká vymoženosť. Niekedy menej je viac.
Pišta: áno, ale až po Tvojom upozornení 😃 Nie je to jedno?
Reakcia na: Bigmac #36600:
Vsimol si si pekne cislo svojho prispevku? ?
a veľmi dobre, len to by sa nedalo na tej ekológii dostatočne nabaliť a na ulici vedúcej od zastávky Vinohrady k vinárskemu výskumáku domy stavať. Však to je tichá štvrť, tak prečo nie? Zober frajerku na prechádzku a uvidíš. Pochybnosti? Porovnaj výpisy z katastra a z obchodného registra, hlavne mená majiteľov parciel a štatutárov dotknutých firiem zapojených do projektu plynofikácie. Zhoda? Žeby náhodná?
Amos: k tým plynobusom. Daj už pokoj s akožegenerálkami. Keby sa nakúpili hotové plynáky, bolo by to v konečnom dôsledku o tretinu lacnejšie ako tieto nepodarky, ktoré viac jazdia za tatrou na tyči do dielne, než vlastnou silou po linke. Plynový motor je geniálna vec, CNG ako palivo taktiež, len v DPB zas ktosi čosi nedotiahol až do konca, snáď vo viere, že nejak bolo alebo bude. Ak ma memory neklame, aj Ikarus 435 a 415 bol v CNG verzii. To sa este vtedy nevedelo, že budeme chcieť byť ekologickí? Vedelo a
Amos: nemám predstavu, koľko je sumárny výkon napájacej siete, ale ak na tom trváš, tak Ti to zistím.
Amos: samozrejme, aj 0.1MW je lepšie ako 0. Taktiež je lepšie smeti páliť ako ušlachtilé palivo. Len ma fascinuje to Tvoje presvedčenie o tom, ako Ti na ten generatorček bude jazdiť celé mesto... :-D:-D Žiaľ Tvoje odhodlanie na kapacitu energetického zdroja nemá pozitívny vplyv. Jedine, že by si si dal patentovať perpetum mobile. Zatiaľ ho však nemáš, tak sa budeš musieť zmieriť s tým, že musíš vyrobiť viac, ako je inštalovaný výkon meniarní DPB, ked chceš, aby to fungova
Reakcia na: Ámos #36595:
Keď berieme maximálny výkon krpatého trombelusu okolo 200kW, čiže 0.2MW, znamená to, že 5.8MW utiahne 29 trombelusov na rozjazd 🙂 V prípade, že sa jedná o klobásu, tak 1/2, čiže cca 14.
Reakcia na: Bigmac #36594:
A na školách sa učí len fyz, mat a anj? A predstav si, že po 11 rokoch hrania na flautu(2), trumpetu(4) a saxik(5) by som aj tu hudobnú zvládol.

Re #36593 BigMac: Aj 5,8 megawatt je lepších ako nula, že? (Vieš mi povedať odber el. energie DPB?) A smeti, tie budú vždy. Naspäť do 19.storočia, kedy z celého domového odpadu zostal len hnoj a popol sa už nikdy nevrátia.
Mne sa tiež nelúbi, že sa opravujú staré vraky. Ale vďaka bohu aspoň za to, lebo keby sa nie, tak množstvo liniek už nie je, lebo nové busy by určite nedošli a neviem ako by vyzerala dnešná výprava. Teda čím by bola zabezpečená. A bohvie kedy nové busy vôbec dôjdu. Osobne si myslím, že ani budúci rok nie a tak koniec 2006 je pre mňa reálny. Kým bude čo plynofikovať...
Ktoré výpočty myslíš? Rád ti ich objasním.

Re #36592 Vladimír: Vďaka vyraďovaniu Ik280 by celkový počet vozidiel mal byť už pod 500. Ale aj tak máš pravdu. Veď ja som to napísal zo srandy.
Amos: a teraz si zatnem do živého: fyzika a matematika Ti moc nejdú, zdá sa, že angličtina tiež nie. Teda rozhodne horšie ako mne a u mňa to nikdy moc valné nebolo. Čo to Ty vlastne budeš vyučovať? Hudobnú výchovu pre prvý stupeň ZDŠ? Však si povedal, že útočím, alebo som len zle čítal? :-);-):-D
Amos: neútočím. Len by som rád vedel, kam chodíš na tie zaručené polopravdy a ekonomické výpočty. A este jedna otázka: myslíš, že ten jeden generator na pohon smetami utiahne celú dopravu v Bratislave? Mať tak Tvoj optimizmus a švajčiarsku banku... No, to by boli kšefty! Ja nič proti plynu, som za, ale nie opravou neopravitelných vrakov. Celá plynofikácia autobusov v súčasnom podaní je jeden veliky podvod na nás všetkých daňových poplatníkov a na rozpočtoch mesta a DPB a výhodný biznis pre SPP. Už chápeš?
Reakcia na: Ámos #36591:
Pri celkovom počte autobusov presahujúcom 500-vku je 26 "Sorátiek" veľmi zanedbateľnou zlomeninkou 😛

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.