Mám na vás 2 laické otázky:
- je nejaký rozdiel v kvalite alebo životnosti trati podľa toho aké má podložie? Ktoré je lacnejšie? Kamenisté alebo asfaltové, resp. betónové?
- prečo sú niektoré vozidlá stále nasadzované na tú istú linku (možno aj poradie), zatiaľ čo u iných to tak nie je? Myslím, že tie isté vozidlá v rovnakom čase behajú na linkách s dlhšími intervalmi, napr. 92-ka (4929). No na 35-ke to tak vždy nie je. Kto rozhoduje o tom, čo sa kedy na ktoré poradie vypraví?
- je nejaký rozdiel v kvalite alebo životnosti trati podľa toho aké má podložie? Ktoré je lacnejšie? Kamenisté alebo asfaltové, resp. betónové?
- prečo sú niektoré vozidlá stále nasadzované na tú istú linku (možno aj poradie), zatiaľ čo u iných to tak nie je? Myslím, že tie isté vozidlá v rovnakom čase behajú na linkách s dlhšími intervalmi, napr. 92-ka (4929). No na 35-ke to tak vždy nie je. Kto rozhoduje o tom, čo sa kedy na ktoré poradie vypraví?
BMko
>7106 (UDJD)
> 7905-06 (UDJD)
> 7937 - 38 (UDJD)
>7120 nehoda ----Odtial vsetko za jeden tyzden----
>7073 -vykolaj
>7077 - nehoda
>7935-36 nehoda
>7923-24 nehoda
>7841-42 nehoda
>7917-18 vykolaj
>7945 - nehoda
>7914 - nehoda
>7109 - nehoda
Mozem povedat, ze je toho pomerne dost vela