Mám na vás 2 laické otázky:
- je nejaký rozdiel v kvalite alebo životnosti trati podľa toho aké má podložie? Ktoré je lacnejšie? Kamenisté alebo asfaltové, resp. betónové?
- prečo sú niektoré vozidlá stále nasadzované na tú istú linku (možno aj poradie), zatiaľ čo u iných to tak nie je? Myslím, že tie isté vozidlá v rovnakom čase behajú na linkách s dlhšími intervalmi, napr. 92-ka (4929). No na 35-ke to tak vždy nie je. Kto rozhoduje o tom, čo sa kedy na ktoré poradie vypraví?
- je nejaký rozdiel v kvalite alebo životnosti trati podľa toho aké má podložie? Ktoré je lacnejšie? Kamenisté alebo asfaltové, resp. betónové?
- prečo sú niektoré vozidlá stále nasadzované na tú istú linku (možno aj poradie), zatiaľ čo u iných to tak nie je? Myslím, že tie isté vozidlá v rovnakom čase behajú na linkách s dlhšími intervalmi, napr. 92-ka (4929). No na 35-ke to tak vždy nie je. Kto rozhoduje o tom, čo sa kedy na ktoré poradie vypraví?
Vševedko
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f6f5f1edf4f0f0f2&no=3&id=27302aeef3f024f5f2f6f321 . Inak ma teda vôbec neudivuje, že tam niečo šlo dole, pretože to nie je vzdušná križovatka ale PAROVOD, čo je tam na Jégého. Keď mi kedysi istý ing. vysvetľoval, prečo sa tam musel ten paskvil zavesiť, slovami "Para povedal, že on žiadnu kompenzovanú križovatku udržiavať nebude", tak som myslel, že ho budem musieť na mieste zabiť. Len škoda, že nešla dole celá križovatky a že ju hneď vzápätí neprešlo BVPčko...