#3660 TeBeCe: No tak to s tym cuvanim je fakt dost "tuhe" riesenie....to sa radsej pojdem otocit k odbocke na Devin.
#3659 Si: Odbocku na Herliansku by som zachoval iba v pripade zavedenia semaforov. Tie by boli synchronizovane so semaformi na Tomasikovej a boli by to "inteligente" semafory (zahcytili by zvuk ze elina ide zatvarat dvere) a vtedy by jej dali "zelenu". Prip. by si zelenu vypytal vodic ako ked prehadzuje vyhybku. Bez semaforov je to tam ozaj o hubu, auta kt. chcu odobocit blokuju elektricky......a to je fakt zle....
#3659 Si: Odbocku na Herliansku by som zachoval iba v pripade zavedenia semaforov. Tie by boli synchronizovane so semaformi na Tomasikovej a boli by to "inteligente" semafory (zahcytili by zvuk ze elina ide zatvarat dvere) a vtedy by jej dali "zelenu". Prip. by si zelenu vypytal vodic ako ked prehadzuje vyhybku. Bez semaforov je to tam ozaj o hubu, auta kt. chcu odobocit blokuju elektricky......a to je fakt zle....
Turbo
1. naprava riadiaca (ako ik 280)
2. naprava hnacia s dvojmontazou (ako ik 280)
3. naprava v prvom vleku bezna naprava s dvojmontazou (ako 3. naprava v Ik 283)
4. naprava v poslednej casti riadiaca (ako v Ik 280).
ale toto iba tipujem, lebo som tu fotku videl velmi davno v novinach. Ale fungovalo to - otazka je, ci to v tych rokoch uz bolo treba. Ved si vezmite, ze v 70. rokoch vam uplne stacila kachna - a dnes su nacpate duplaky, cize trend je k vozidlam velkej kapacity a to ako pri elinach, tak pri autobusoch a trolikoch. Dnes by to bodlo, to je jasne, ale pred takymi 15 rokmi to bolo zbytocne velke. Neviem sice, aky stary ten voz bol, ale urcite dost, nakolko vychadzal z ikarusu 280.