tulenique> co by sa nedalo dostat na most do petrzalky ked ides z FEI aj inde ako na tom prejazde pri omv...da sa tam jak su semafory pri botanickej...akurat treba trosku cuvat :-)) minule som tam videl cuvat klbovy ikarus, ktory asi isiel do vozovne, tak preco by to mal byt problem pre osobne auto :-)))
Turbo
1. naprava riadiaca (ako ik 280)
2. naprava hnacia s dvojmontazou (ako ik 280)
3. naprava v prvom vleku bezna naprava s dvojmontazou (ako 3. naprava v Ik 283)
4. naprava v poslednej casti riadiaca (ako v Ik 280).
ale toto iba tipujem, lebo som tu fotku videl velmi davno v novinach. Ale fungovalo to - otazka je, ci to v tych rokoch uz bolo treba. Ved si vezmite, ze v 70. rokoch vam uplne stacila kachna - a dnes su nacpate duplaky, cize trend je k vozidlam velkej kapacity a to ako pri elinach, tak pri autobusoch a trolikoch. Dnes by to bodlo, to je jasne, ale pred takymi 15 rokmi to bolo zbytocne velke. Neviem sice, aky stary ten voz bol, ale urcite dost, nakolko vychadzal z ikarusu 280.