Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: d3k0 #36480:
Preco v tom povodnom prispevku bol odkaz na localhost, ty lama? ?
Reakcia na: si #36471:
Zrusenie laveho odbocenia na RM prebehlo az na zaciatku prazdnin v roku 1999 (dokaz: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=ikarus_280&no=0&id=27302aeef1f022f2f0f9f121&text=1902&v_popise_thumbnailu=on&v_popise=on&v_datume_a_nicku= ), teda 2 roky po zruseni 34, 37 a 54. Ako dovod sa uvadzala iba neprejazdnost Sancovej a Legionarskej - co ale bola aj pravda, lebo tie dopravne zapchy kvoli lavemu odboceniu na Mytnu boli hrozne.
Reakcia na: El Sergio #36475:
Ak nam to Reming dovoli... Ma totiz copyright...

Re #36473 Vševedko: V pripade 34, 37 a 54 si dovolim nesuhlasit - aj ked ma asi vsetci teraz ukamenuju... Vysledkom takychto dlhych priebeznych liniek bola okrem pohodlneho cestovania aj velka nepravidelnost dopravy. Kolko x sa stalo, ze sli dve-tri 54ky za sebou? System dlhych priebeznych liniek som si odskusal pred mesiacom v Philadelphii. Cakal som na bus, ktory nechodil a nechodil, a potom prisli 3 naraz - lebo sa predtym trepali asi 45 minut cez mesto... Na ruseni 34, 37 a 54 teraz vycitam iba to, ze sa udialo bez vybudovania akehokolvek prestupneho uzla, kde by koncili nove linky, ktore nahradili stare, a tak nie je zabezpeceny prestup z 34 na 86, z 78 na 34 ani z 94 na 78. Zial aj to je vysledok minimalneho zaujmu budovat prestupne uzly v tomto meste. 😞 A len na zaver - vtedy oficialnym dovodom na rusenie 34, 37 a 54 bola neprejazdnost Sancovej a Legionarskej ulice. Dnes su tieto ulice uz prejazdne...
Hmm, ten projekt Remingu má aspoň akú-takú myšlienku. Myslím si však, že NDS v trase zamietnutého metra, t.j. Dúbravka-Vinohrady a Petržalka-Ružinov by bol výhodnejší. Falošný okruh lepšie obslúži centrum. Projekt Remingu by bol výhodný iba pre tých, ktorí sa ptrebujú dostať cez centrum a nie do centra.
Samostatnou kapitolou je filiálka. Obávam sa, že po peronizácii by sa tam nevošlo ani to, čo v súčasnosti na hlavák. A bolo by to asi svinsky drahé, najmä to napojenie na hlavnú stanicu (ako inak, než dlhým tunelom v oblúku). Filiálka by sa dala použiť na ukončenie niektorých Os vlakov od Trnavy a Galanty - ako to pôvodne predpokladal územný plán (nech mu je šuplík ľahký) v dvoch z troch variantov - ale nič viac.
Reakcia na: BMko #36474:
Heh? Hodnota PRÚDU prípravy? 60 halierov/Ampér:-P? Bigmac sa dnes vyvážal na 6229:-P?
Nedal by sa ten projekt z Reamingu hodit na tuto stranku,nech vsetci vedia,co na nas magistrat chysta?(Ved sa to predsa tyka MHD,alebo nie?) ? ?
Vševedko: nezavezna otazka? Co je podla teba HODNOTA PRIPRAVY?? Dnes sme to s BigMacom v niecom vykumali a som zvedavy co na to povies ty, ?ale takmer sa tvoja byvala neklobasa palicova otocila na Radiovke kolom cez parovodie.
Reakcia na: ufo #36470:
Devastácia pôvodných liniek 12, 34, 37 a 54 bola jedna z najväčších prasačín v rámci debilizácie MHD v Bratislave.
Uz som dlho nesiel mhd- ?
Reakcia na: ufo #36470:
hej, volakedajsia 54 viezla relativne dost ludi z dolnych honov az po stary rozhlas a v opacnom smere po zimny stadion, na sucasnej 78 je dobre vidno ze sa v smere do petrzalky po trnavske myto vyprazdni a dalej ide relativne prazdna, z petrzalky detto. (uvazovana ranna spicka, popoludnie to vyzera obdobne akurat sa vymenia smery). Pritom to co sa uvadzalo ako jeden z dovodov rozdelenia - zrusenie odbocenia vlavo na racianskom myte je blbost, kedze sa to dalo vyriest podobne ako s linkou 39!
Reakcia na: Vladimír #36421:
78 totiz na zastavkach Astronomicka a M.Hella vymeni asi 50% cestujucich. (na Astronomickej hromady ludi zo 78 prestupuju na elektricky, na M.Hella na ine busy). Keby sla len po Trnavskej, bola by to dalsia pseudopochybna zmena, ako bolo zrusenie a roztrhnutie 34,54 cez mesto. Jednoducho by sa tym narusili osvedcene prestupove uzly.
Reakcia na: radky #36468:
Keby som mal čas a priestor, idem po ňom sám. Bohužiaľ, chýba mi obidvoje ? .
Dakujem Vsevedko.Dakujem vopred vsetkym co mi pomozu najst to spravne miesto pre tento autobus. Bola by ho skoda,pretoze je v dobrom stave,cele leto behal po slovensku,je garazovany,v kazdom pripade dam vediet ak sa nieco udeje v tom zmysle ze sa najde niekto,kto bude mat dostatok casu a vsetkeho co k tomu patri.Este raz -vdaka.
Reakcia na: radky #36463:
Ahoj, odovzdal som Tvoju adresu partii ľuďí v ČR, čo sa už o nejaké n*Ik280, Ik405, K732 a ŠL11 starajú, ozvú sa Ti mailom. Vďaka za ponuku.
Som rad ze este dobre duse nevymreli a verim ze tak skoro neumru.Chcel by som este dodat ze je mozne zaslat foto aj na net,len neviem ci je to mozne aj na tuto stranku.Tak zatial papa a verim ,ze niekoho urcite najdem.
Reakcia na: fobust #36464:
Mozno aj ta garaz by sa dala najst, ale hlavne treba vela penazi a casu, starat sa o taku krasavicu ako SD11...ale mat to vsetko, bral by som ju hned ?
Reakcia na: radky #36463:

Duse by sa tu nasli, ale v prvom rade treba mat veliku garaz. A ta musi byt este vacsia ako ta dusa... ? ?
Ak by niekto vedel o niekom kto by mal zaujem o SD 11,mohol by sa mi ozvat na moju mailovu adresu : radky@centrum.sk.Hladam niekoho kto by mal vazny zaujem na tom aby sa tento autobus zachoval aj nadalej.Je vo velmi dobrom stave!bohuzial nemam dostatok casu sa mu venovat pretoze vela cestujem a hladam dobru dusu pre tento skvely autobus.Dusu ktora sa bude o neho starat aj dalej.Za pochopenie dakujem.
Reakcia na: galiyosha #36461:
To je ono 🙂 Aj ked existuju este zvrazdenejsie verzie 436ky... Ani ja som o tom nevedel, ze je to toto, iba mi boli niektore prvky interieru az prilis povedome (napr. niektore komponenty dveri su rovnake ako v 435ke). Niekedy budu na webe fotos aj Ikarusu 416 aj 436 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.