Niekedy je aj nefunkcna klima lepsia ako prilis funkcna - v lete som takto vymrzol v klimatizovanom NABI Ikaruse 436, lebo podaktore narody vedia pustat klimu iba naplno
Dolezita je minutaz uvedena aj napr. na zastavkach v grafikone. Teda ak podla grafikonu trva cesta 9 min. a ona trva kvoli zapche 15 min. tak pokutovat nemoze..
Ahojte, asi tento prispevok sem nepatri, ale nemohol by ste mi niekto odpovedat spravne? Ak si cvaknem 10 min listok a podla cest. poriadku ma moja trasa trvat 9 min, moze ma revizor pokutovat ak autobus ostane stat v kolone a tym padom mi cesta netrva 9min ale 15 min? Mozem ja za to, ze to bus nestihne? Ved to je totalna kravina. Dik
No musim do Remingu poslat mail, ci nemozu tie PDF vytvorit opatovne, lebo hento evidentne exportoval niekto, kto vobec netusi, co jednotlive nastavenia v PDF filtroch robia, a tak obrazky v tych projektoch su resamplovane na 72 dpi a mapy a schemy su (takmer) uplne necitatelne.
Inak s tvojim nazorom suhlasim. Jedina vec, co sa mi este trochu nezdala, bola umiestnenie prestupovej stanice nosneho systemu prave na Mlynske nivy. Pri cestovani z Petrzalky na zapad (Karlova Ves, Dubravka) to subjektivne posobi zbytocnou zachadzkou. Na druhu stranu, oproti prestupovaniu na Safarikovom namesti (co boli tusim povodne plany, stanica "Dunaj", ak sa nemylim) to je posun len o jednu zastavku, tak je to asi vskutku nepodstatne...
galiyosha: praveze tento navrh riesi obsluhu zapadnej casti Petrzalky. Na trase B by bolo viac liniek, jedna by za tunelom odbocila oblukom na trat smerom k zeleznicnej stanici Petrzalka.
Dalsia vyhoda tohto navrhu je, ze tunelove useky su podstatne kratsie, ako boli doteraz uvazovane, pretoze by boli zachovane povrchove radialy mimo centra.
Nevyhodou tohto riesenia je, ze centrum by obsluhovala iba trasa A, pretoze B je vedena na vychod od centra, a uplne je z hry vynechana Hlavna stanica, ta by zostala na sucasnej urovni obsluhy.
O projektoch Remingu som mal len velmi kuse informacie z tych clankov, co boli na www.bratislava.sk. Musim povedat, ze ich projekt nosneho systemu je asi ten najrozumnejsi, co som zatial videl.
Jedine, co ma stale mata, je obava, ze jedina vetva nosneho systemu pre celu Petrzalku (+ novu stvrt, co sa ma budovat medzi Petrzalkou a Jarovcami) nebude stacit. Ze sa v konecnom dosledku atraktivnost MHD pre velku cast Petrzalky vobec nezlepsi, ale naopak -- kvoli nutnosti pre dopravu k nosnemu systemu pouzit doplnkovy smradobus bude pre niektorych ludi este menej atraktivna. A dalej mi vadi to, ze v uzemnom plane sa so zadratovanim doplnkovej dopravy v Petrzalke rata az dakedy v roku 2020 ci kedy. (Aspon tak je to tam nakreslene.)
galiyosha: tie clanky rozne kombinuju dve veci, vysokorychlostny koridor (Paris-Wien)-Kopcany-ZSR Petrzalka-Zastavka Petrzalka-Pristavny most-spojenie s existujucou tratou (osobna doprava s odbockou na letisko), a nosny system MHD - zrejme podla projektu Remingu, aj s filialkou, vid http://www.reming.sk/
Nosny system v trase B by samozrejme nesiel cez stary most, ale pod Dunajom, a nebola by to elektricka, ale viac-menej klasicke metro. Trasa A by bola elektricka. Na tej stranke je to podrobne rozpisane. Ten nosny system a realizacia filialky je vsak iba projekt ZSR/Reming, nema ani uplnu oporu v uzemnom plane.
Emo:To som nepochopil,ten výkrik s tou klimatizáciou.ŽIADNE vozidlo MHD v Bratislave nemá klimatizáciu salónu,klimatizáciu pracoviska vodiča majú len Ik4xx,žehličky a rovnoplechy.Ale bez ohľadu na to,čo má a čo nemá klimatizáciu mi nie je jasné,prečo by to práve na a-78 cez víkend malo vadiť nejako ináč ako kedykoľvek na akejkoľvek inej linke?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mikimaus