Aha, tak tak to bolo. Lebo niekde som sa docital, ze mali s nimi problemy, tak ich zvarili. Ale teraz viem ze to nie su zvarene, ale bezlicencne paskvili...
To nie je pravda. KT4 tam dodnes jazdia ako kĺbové. Následne si ich však súdruhovia vyrábali v "bezplatnej licencii bez vedomia majiteľa autorských práv" a keďže kĺb nedokázali, tak si vyrobili jednodielne.
Tak ta trat bola urcite vysoko kvalitna... A co sa tyka tych neludskych pomerov, k tomu sa radsej vyjadrovat nebudem. Iba poviem tolko, ze mame 21. storocie... ?
No vraj tam kúpili aj 60 ks T4D a B4D z Drážďan a Lipska, tak to tam musí vyzerať zaujímavo. Práve som sa na nete zhodou okolností rozprával s jedným kolegom, ktorý tam bol počas oživovania KT8D5, tak mi aj porozprával aj také pikošky ako, že počas výstavby prvého úseku trate tam nahnali tisícky vojakov s ťažkou vojenskou technikou a trať postavili za doslova niekoľko dní. Slávnostné otvorenie malo byť k nejakému významnému výročiu, takže z ničoho po prvú jazdu prešlo údajne len niekoľko týždňov.
Inak v krajine vládne monarchia a bezprávie. Videl som dokument, kde sa hovorilo o tom, že tam ľudia pracujú, ale nedostávajú žiadny plat, jedlo dostávajú na prídel, ale čoraz menej a ak sa pokúsia o odpor voči režimu, napr. útekom z krajiny, armáda na nich poľuje ako na zvery. A vo veľkom sa tam umiera od hladu...
Tak teraz už vieš Je to autobus BBDS (čiže SAD Banská Bystrica).
Re #35146 TeBeCe: Zatiaľ jediný kĺbový City bus na Slovensku vlastní SAD - KDS Košice, ktorá ho prevádzkuje v MHD v Spišskej Novej Vsi. Spišská Nová Ves je tak jediné mesto na Slovensku, kde majú kĺbový nízkopodlažný autobus.
A ako je to oficiálne v prepravných poriadkoch SAD a MHD? Odpovedzte, kto máte prehľad.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
COLOR