Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Emo #35159:
To je ta zrekonstruovana zlta budova na SAVke zozadu susediaca s Ministerstvom zahranicnych veci.
Reakcia na: Vševedko #35138:
A kde sú na Pražskej Vinárske závody? ?
Reakcia na: Vševedko #35157:

Aha, tak tak to bolo. Lebo niekde som sa docital, ze mali s nimi problemy, tak ich zvarili. Ale teraz viem ze to nie su zvarene, ale bezlicencne paskvili...
Reakcia na: fobust #35153:
To nie je pravda. KT4 tam dodnes jazdia ako kĺbové. Následne si ich však súdruhovia vyrábali v "bezplatnej licencii bez vedomia majiteľa autorských práv" a keďže kĺb nedokázali, tak si vyrobili jednodielne.
Reakcia na: Sarko #35154:

Tak ta trat bola urcite vysoko kvalitna... A co sa tyka tych neludskych pomerov, k tomu sa radsej vyjadrovat nebudem. Iba poviem tolko, ze mame 21. storocie... ?
Reakcia na: Sarko #35152:
Dokonca boli v klasickom bielo-cervenom natere
Reakcia na: fobust #35153:
No vraj tam kúpili aj 60 ks T4D a B4D z Drážďan a Lipska, tak to tam musí vyzerať zaujímavo. Práve som sa na nete zhodou okolností rozprával s jedným kolegom, ktorý tam bol počas oživovania KT8D5, tak mi aj porozprával aj také pikošky ako, že počas výstavby prvého úseku trate tam nahnali tisícky vojakov s ťažkou vojenskou technikou a trať postavili za doslova niekoľko dní. Slávnostné otvorenie malo byť k nejakému významnému výročiu, takže z ničoho po prvú jazdu prešlo údajne len niekoľko týždňov.

Inak v krajine vládne monarchia a bezprávie. Videl som dokument, kde sa hovorilo o tom, že tam ľudia pracujú, ale nedostávajú žiadny plat, jedlo dostávajú na prídel, ale čoraz menej a ak sa pokúsia o odpor voči režimu, napr. útekom z krajiny, armáda na nich poľuje ako na zvery. A vo veľkom sa tam umiera od hladu...
Reakcia na: Sarko #35152:

Tam maju aj KT4, ale mali s nimi problemy, tak ich zvarili na pevne vozy. ?
Reakcia na: Mikimaus #35149:
Nakoniec som zistil, že naozaj 45 ks KT8D5 bolo dodaných do Pchjongjangu, čo je KĽDR. Mal si pravdu, takže sa ospravedlňujem.
Na Filipinach nemaju vladcu ale vladkynu 😉
Mikimaus: KT8D5 v KĽDR...? KT8 to určite nemohla byť, aspoň o tom neviem. Maximálne RT8D5M, ale aj to na Filipínach.
Minule som pozeral volajake zabery z KLDR vo spravach a pod obrazom v nadzivotnej velkosti ich najvysieho sudruha sa mihla KT8D5 ?
Reakcia na: Mikimaus #35145:
Tak teraz už vieš 🙂 Je to autobus BBDS (čiže SAD Banská Bystrica).

Re #35146 TeBeCe: Zatiaľ jediný kĺbový City bus na Slovensku vlastní SAD - KDS Košice, ktorá ho prevádzkuje v MHD v Spišskej Novej Vsi. Spišská Nová Ves je tak jediné mesto na Slovensku, kde majú kĺbový nízkopodlažný autobus.
Reakcia na: Mikimaus #35145:
SAD ma len klbovy citybus ak sa nemylim 🙂
Reakcia na: Beus #35132:
Vdaka za vysvetlenie. A nestacila by jednoduchsia preferncia ala Suche myto? To by boli tak maximalne styri znacky a mesiac zvykania si na zmenu.
Reakcia na: bigmac #35140:
Mám taký pocit, že by bolo načase upraviť zákon o premávke podľa civilizovaných krajín, nech má električka vždy prednosť.
Reakcia na: hefec #35126:
A ako je to oficiálne v prepravných poriadkoch SAD a MHD? Odpovedzte, kto máte prehľad.
Reakcia na: Vševedko #35138:

Ano, videl som ich ako to tam montuju ked som tade isiel IGK. Rutil som sa zo Sancovej na Prazsku a ihned za zakrutou blokovali jeden jazdny prih (pod zjazdovou vyhybkou). Esteze ich napadlo dat uz pred zakrutu take dva konusy na cestu, lebo to by do nich mohol hocikto dobre napalit, nakolko sa tam jazdi hlava nehlava.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.