Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mickey #35104:
Také niečo už dnes neexistuje ?
Reakcia na: Emo #35159:
To je ta zrekonstruovana zlta budova na SAVke zozadu susediaca s Ministerstvom zahranicnych veci.
Reakcia na: Vševedko #35138:
A kde sú na Pražskej Vinárske závody? ?
Reakcia na: Vševedko #35157:

Aha, tak tak to bolo. Lebo niekde som sa docital, ze mali s nimi problemy, tak ich zvarili. Ale teraz viem ze to nie su zvarene, ale bezlicencne paskvili...
Reakcia na: fobust #35153:
To nie je pravda. KT4 tam dodnes jazdia ako kĺbové. Následne si ich však súdruhovia vyrábali v "bezplatnej licencii bez vedomia majiteľa autorských práv" a keďže kĺb nedokázali, tak si vyrobili jednodielne.
Reakcia na: Sarko #35154:

Tak ta trat bola urcite vysoko kvalitna... A co sa tyka tych neludskych pomerov, k tomu sa radsej vyjadrovat nebudem. Iba poviem tolko, ze mame 21. storocie... ?
Reakcia na: Sarko #35152:
Dokonca boli v klasickom bielo-cervenom natere
Reakcia na: fobust #35153:
No vraj tam kúpili aj 60 ks T4D a B4D z Drážďan a Lipska, tak to tam musí vyzerať zaujímavo. Práve som sa na nete zhodou okolností rozprával s jedným kolegom, ktorý tam bol počas oživovania KT8D5, tak mi aj porozprával aj také pikošky ako, že počas výstavby prvého úseku trate tam nahnali tisícky vojakov s ťažkou vojenskou technikou a trať postavili za doslova niekoľko dní. Slávnostné otvorenie malo byť k nejakému významnému výročiu, takže z ničoho po prvú jazdu prešlo údajne len niekoľko týždňov.

Inak v krajine vládne monarchia a bezprávie. Videl som dokument, kde sa hovorilo o tom, že tam ľudia pracujú, ale nedostávajú žiadny plat, jedlo dostávajú na prídel, ale čoraz menej a ak sa pokúsia o odpor voči režimu, napr. útekom z krajiny, armáda na nich poľuje ako na zvery. A vo veľkom sa tam umiera od hladu...
Reakcia na: Sarko #35152:

Tam maju aj KT4, ale mali s nimi problemy, tak ich zvarili na pevne vozy. ?
Reakcia na: Mikimaus #35149:
Nakoniec som zistil, že naozaj 45 ks KT8D5 bolo dodaných do Pchjongjangu, čo je KĽDR. Mal si pravdu, takže sa ospravedlňujem.
Na Filipinach nemaju vladcu ale vladkynu 😉
Mikimaus: KT8D5 v KĽDR...? KT8 to určite nemohla byť, aspoň o tom neviem. Maximálne RT8D5M, ale aj to na Filipínach.
Minule som pozeral volajake zabery z KLDR vo spravach a pod obrazom v nadzivotnej velkosti ich najvysieho sudruha sa mihla KT8D5 ?
Reakcia na: Mikimaus #35145:
Tak teraz už vieš 🙂 Je to autobus BBDS (čiže SAD Banská Bystrica).

Re #35146 TeBeCe: Zatiaľ jediný kĺbový City bus na Slovensku vlastní SAD - KDS Košice, ktorá ho prevádzkuje v MHD v Spišskej Novej Vsi. Spišská Nová Ves je tak jediné mesto na Slovensku, kde majú kĺbový nízkopodlažný autobus.
Reakcia na: Mikimaus #35145:
SAD ma len klbovy citybus ak sa nemylim 🙂
Reakcia na: Beus #35132:
Vdaka za vysvetlenie. A nestacila by jednoduchsia preferncia ala Suche myto? To by boli tak maximalne styri znacky a mesiac zvykania si na zmenu.
Reakcia na: bigmac #35140:
Mám taký pocit, že by bolo načase upraviť zákon o premávke podľa civilizovaných krajín, nech má električka vždy prednosť.
Reakcia na: hefec #35126:
A ako je to oficiálne v prepravných poriadkoch SAD a MHD? Odpovedzte, kto máte prehľad.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement