skoda ze si to sem nepostol skor, priclenil by som to k mojmu mailu co som popoludni rozosielal na rozne zaujimave miesta dufam ze tam bude niekto kompetentny a troska im pristrihne kridelka...
Aj v Nemecku. Absencia EČV na trolejbusoch u nás je asi skôr spôsobená tým, že u nás nikto z kompetentných o existencii pomocného pohonu nemal v čase tvroenia príslušnej zákonnej normy potuchy, zatiaľ čo v Nemecku mali pomocný pohon hádam všetky trombelusy odjakživa.
S týmto názorom plne súhlasím. Na Miletičku ráno nechodím, veď ani moja babka sa netrepe ráno naschvál do autobusu, keď nemusí. Ale inak, nech si cestujú koľko chcú (ak vládzu a majú kam ☺ ) keď to majú zadarmo.
Zaujímavá diskusia sa rozpútala k článku na Sme (upozornil naň Color) o skrátení 63-ky.
Čo to znamená? Že bez trolejov nemôže ísť tak rýchlo? Alebo má nejako obmedzený dojazd? Podľa mňa totiž dôvodom toho, že TB nemá ŠPZ, je závislosť na trakčnom vedení.
Pre zaujímavosť, v Znojme jazdí elektrobus - http://www.mestskadoprava.sk/galeria/picture.php?image_id=2788&cat=449&expand=449 - a má samozrejme ŠPZ...
A mimochodom, v niektorých krajinách (myslím, že napr. vo Francúzsku) majú ŠPZ aj trolejbusy
hmm, dpb.sk je momentalne aj bez odkazu na CP: Na aktualizácii cestovných poriadkov MHD Bratislava sa pracuje. Po dokončení aktualizácie bude odkaz na stránku "CESTOVNÉ PORIADKY" obnovený v najkratšom možnom termíne.
....
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
spokojný čitateľ
Inak to ich writerské diskusné fórum som na ich stránke nenašiel. Nemáte priamy link?