ak mozem jednu poznamku k tym salinam na tej page. pise sa tam toto k variobahnu> "Dalším nezanedbatelným problémem zůstává vysoká hodnota nápravového zatížení, kdy průměrná hodnota se pohybuje kolem 9,5 t na nápravu, avšak na středním článku bude ve skutečnosti podstatně vyšší."
tak som pozrel ze kolko ma T6A5 ton. Podla imhd.sk je to 19.5tony na dve napravy to jest 9.75 na napravu. Takze 9.5 nebude take zle... zle bude iba to ze stredny clanok je mozno zatazeny viac. No a u Würzburg by som sa zamyslel lebo tam je tato priemerna hodnota 13 ton.
Keď už sme pri odkazoch na Fedaraci řidičů tramvají pána súdruha inžiniera Duba, pražského to Fecka, tak mne sa najviac páči toto: http://www.frt.cz/tramvaje/vozidla/100nt/Socimi/popis1.html
Akurát že firma medzičasom skrachovala ? .
Re #33089 BMko, #33090 aNTI: No tak sa nebudú prechádzať. A kto bude chcieť, bude sa musieť pretlačiť úzkym priechodom.
Aha, iba do vysky 20 cm? A cez tie sedadla sa da chodit? Navyse sirka portalu by mohla ostat povodna, mozno aj sirsia, keby sa skrina rozsirila na 2.5 metra miesto Viedenskych 2.4.
Najlepsie spravit ciastocne nizkopodlaznu T3 ved vela predkremacnych vlkov ma este sem tam vybornu kondicku, tak im netreba 100 centnu nizkopodlagovost.
Lenže tento popis je už hodne starý - dnes už ULF nie je veľmi drahší, než nejaké Combino, Citadis či Cityrunner. A keď budeš mať na každom dieli dvere, tak šírka prechodu až tak nezaváži - vlky vlezú priamo niekam a tam ostanú ? .
Nie je to až také tragické. Sťahujú sa kusy, ktoré majú prebeh nad určitý počet km. A úplne nová električka nebude - bude sa len upravovať Combino. To si nemôžu dovoliť, len tak prestať vyrábať električku, ktoráej vývoj stál strašné peniaze.
Áno, to je tá popraskaná. Sú schované na Zličíne skoro tak dobre ako Porsche Cayenne v Bratislave ? . Ako sa to mohlo stať už vedia - je to pomerne jednoduché - poddimenzovaná konštrukcia. Momentálne majú hlavnú starosť, či nezačnú praskať aj Desirá (motoráky pre železnicu s principiálne rovnakou konštrukciou).
"Nicméně všechny přednosti poněkud zastiňuje velmi složitá konstrukce a s tím i spojené velmi vysoké pořizovací náklady. Je proto nutné položit si otázku, zda cena vyváží výhody vozu. Kdo říká ne, měl by si vyzkoušet nástup do vozidla MHD s vysokou podlahou na vozíčku nebo přinejmenším pomoci osobě na vozíčku s nástupem do vozidla. A tak možnost zvýšit vozíčkářům soběstačnost a sebevědomí svou nenahraditelnou hodnotou převyšuje jakékoliv cenové náklady. Tomuto vozu nemůžeme upřít dvě světová prvenství: tramvaj s nejnižší podlahou na světě a nejdražší tramvaj na světě."
Vsak SGP ULF. To vozidlo je na rozdiel od Combina overene, malo za sebou dlhorocne skusky, taky hybridny prototyp sa skusal uz od roku 1992. Keby mali Siemens rozum, tak by zacali vyrabat ULF a Combino by skoncilo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter...T