Kde by som mohol vidiet schemu zapojenia elektrickej vyzbroje T3 so zrychlovacom ? Princip mi je jasny (mam za sebou elektro skoly), ale konkretne zapojenie som este nikde nevidel. Vdaka za info.
Na letnú prevádzku by som tie maličké okienka odmontoval a keby za ozimilo, zase by som ich dal späť. Najviac ma vytáča, keď je natlačený autobus, nedýchateľný luft, vonku 35 stupňov a dojde stará rakovina, ktorá musí to okno zavrieť, lebo.... za to by som asi vraždil ?
mne sa viac paci, ked tie okna nejde otvorit ako ked vypadavaju tie malicke okienka ? a elektricky su na okna najvacsi experti. tam to mas ohnutim pliesku zablokovane ?
dnes rano mi to uz nedalo a musel som napisat.... Moj problem sa vola 78. Aby sa mi stalo dva krat za sebou ze sa nedostanem do autobusu c.78 ked je 07:45 hod tak to je sila. A ked sa tam nahodou dostenem ako je mozne ze vetracie okno sa od polovice autobusu da otvorit len jedno. Vsade je totiz nudzovy vychod.
co je ta za autobus ziadne okno na otvorenie, ziaden otvaraci poklop, ziaden ventilator....!
Ja ešte doplním, že na Metodovej je do súčasnej doby znateľné topoľové stromoradie lemujúce trať a pás, kade trať viedla.
Re #32883 Emo: Áno, trať z Dunajskej Stredy viedla (pred tým, než sa postavila trať a stanica cez Nové Mesto,) po Trnavskej, Metodovej a Karadžičovej na stanicu Bratislava Nivy (pôvodne nazývanej Bratislava Nové Mesto). Zrušenie trate po Karadžičovej tiež znamenalo uvoľnenie priestoru na rozšírenie dvojprúdovej cesty na štvorprúdovú. Pri prestavbe sa taktiež stala minulosťou 37-ička hrkotajúca po mačacích hlavách na Karadžičovej (zmizli mačacie hlavy, 37-ička chodila naďalej ...)
Už chápem. Ale viedla aj smerom na Dun. Stredu, nie? Lebo Esicko tu minule písal, že do Nív bola do r.1962 zaústená aj trať z DS. Hej, veď to by aj logicky sedelo, lebo z Nového Mesta sa dodnes jazdí smerom na Dun. Stredu, Komárno.
Ale kde. Viedla z Nív kúsok súbežne s traťou na Predmestie, za Záhradníckou odbočila doprava a išla po SZ okraji Metodovej (ešte nejaké štyri roky dozadu boli pri križovatke s Levickou pozostatky pražcov v miestach, kde je dnes parkovisko či autobazár či ktorý fras) a potom už len direkción po Trnavskej až ku križovatke s Krasinského, kde sa na ňu oblúkom napája dnešná trať od (dnešného) Nového Mesta.
Som bol na ceste z Viedne v tom IC a bol otvorený vagón bez kupé, ktorý bol fajčiarsky. Klimatizácia tomu nepomohla, krásny nový vagón bol napáchnutý, že mi z toho bolo blbo...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
V.