Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
re bmko:
ta co si ty osaleny, bo co? ta ty nevies pochopic, ze chlopy od udrzby to vzdycky tak robili, vlastne nerobili? jake orka nastavovac? vsak by ludze potom nevedzeli, ze ich brika veze...
Reakcia na: Sarko #32449:
aj na o tom som rozpraval a zhodli sa v tom, ze to nie je spravne
Reakcia na: ufo #32451:
Keby sme to tak robili u DPB, tak by z vozidiel nič nezostalo. 🙂
Reakcia na: TeBeCe #32442:
mna ked nejaka zeleznizna spolocnost takto okradne o cas a peniaze, kompenzujem si to tym, ze si z vlaku poberiem suveniry,ako zadostiucinenie,napr. tabulky s trasou vlaku,cisla voznov atd. Uz mam doma peknu zbierku ? Clovek ma potom lepsi pocit, ze nevyhodil peniaze zbytocne.
Reakcia na: Andy #32443:
chybaju tlmice bocnych kmitov,ale Beer ich nemaju tiez, takze tam by to malo byt rovnako. Podvozky su na reko voznoch najhorsie, co tam moze byt, ja by som tym vozom nepovolil rychlost vacsiu ako 120 km/h. V Reichu mozu ist totizto 140 km/h. Zato ceske tam mozu len 120km/h.
Reakcia na: BMko #32448:
Čo Ti na to povedať, môžem len súhlasiť. Mohol si sa tých ľudí opýtať aj na to prepínanie reverzu.
Reakcia na: Sarko #32438:
lenze priprava 360A nie je normalna. Vcera som rozpraval, z ludmi kompetentymi oprav elektriky u elektriciek a mozem ti povedat, len jedno, za dosledok celeho toho pribrzdovania, vysokych prudov pripravy moze zle nastavene OR. Takze touto cestou by som znovu poukazal na neschopnost hlavneho technika DPMK elektriciek, riadit a preberat vozidla po opravach a neschopnost vodicou taketo zavady hlasit a odstavovat. Mozno si to niekedy v DPMK uvedomia, ze elektricky nie su hracka a ze radsej jednu opravit poriadne ako 5 odflakat. A mozno budu konecne ukazovat spravne aj tachometre, nebudu brzdit podvozky ako sa im chce, bude fungovat aj to co nefunguje a nebude z KOsic zaiaden balkan. Mna by zaujimalo keby do KE zavital niekdo z Drahoveho uradu a prisiel by na tieto zavady. myslim, ze by to niekto uz nerozchodil keby tam 95% voyoveho parku prislo o papiere o sposobilosti jazdy na tratiach. Tak a teraz bud vcul mudry.
este pod tym vzhlad BA 3614
take OFF topic
http://www.starko.sk/autooprava/autooprava-sk.htm

v strede vyssie interier Kosickeho gasprdu
Andy:Súdruhovia v Zločineckej Spolocnosti totiž ešte dodnes nepochopili,že aj keď sú vozy rekonštruované,nie sú bezúdržbové.
re tebece:
mam podobne skusenosti, rovnaka firma, vyssia kategoria, ine cislo a iny smer. ec132 slovenska strela, smer praha, sudruhovi rusnovodicovi zdochol stroj za brodskym ale pred breclavou, len 80 minut meskania a doteraz mi zlocinec spolocnost dlhuje ospravedlnenie a 77,-skk. taktiez bez klimy, bez hajzla a s nefunkcnym restaurakom.
napis staznost, pridaj fotodokumentaciu a ziadaj vysvetlenie. adresa:
dop@slovakrail.sk
potom daj vediet odpoved. zelam pevne nervy.
Reakcia na: TeBeCe #32442:
V tych Bpeer vozňoch mám vždy pocit, že sa to práve ide vykoľajiť. Vždy to chytí dáku zlú náladu a väčšinu cesty celý vagón kmitá akokeby zľava doprava. Keď chodím z Viedne do BA, tak radšej v tých nových Beer. 🙂
trochu vam narusim diskusiu jednym vlakovym prispevkom...

Zlocinecka spolocnost sa v utorok 20.7. zase vyznamenala...
cestoval som IC Gerlach z BA do ZA, ale to bolo nieco strasne. kratko po odchode z BA namiesto klimatizacie sa vo vozni zacal sirit zapach niecoho spaleneho. zapach bol cim dalej tym silnejsi. tak reku ze prejdem do ineho vagona kym sa to vyriesi. presiel som do zadneho - a tam to iste. tak som sa vydal na opacny koniec a hned v dalsom vagone sa dym uz dal krajat. v dalsom taktiez dym. tam som uz stretol sprievodcov ako volaco riesia telefonom. vzapati vlak zastal ve stanici Pezinek. cestujucim samozrejme rozhlasom nikto neoznamil co sa deje. vonku sa paradne dymilo minimalne spod dvoch vagonov. zacali sa sirit reci ze treba vystupit. tak niektori cestujuci zacali evakuovat. niektorych to vobec netrapilo a sedeli na miestach dalej, aj ked vo vagonoch bolo plno dymu. vonku medzitym hasiacimi pristrojmi hasili brzdy alebo co. nasledne sa cakalo kym brzdy vychladnu. po asi 25 minutach bol substrat nahnany naspat do vlaku. namiesto klimatizacie sa pootvarali okna aby sa dym vyvetral. pred trnavou hlasili rozhlasom, ze budeme mimoriadne stat v trnave a ze nemame opustat vlacisko, nic viac nic menej. nieco tam majstrovali, nikto nevie co. po asi 25 minutach statia v trnave (v nasom vagone nesla klima, lebo boli pootvarane okna) som sa vydal zistovat ci sa pohneme, alebo sa mam vratit do BA. sprievodkyna mi oznamila ze za chvilu sa pohneme a ze okna pride pozatvarat ked sa vlak pohne. klima nefungovala podla mna ani predtym ked boli zavrete, tak som neriskoval radsej a nehal som to tak. po asi 25 minutach po pohnuti vlaku(!) sprievodkyna aj dosla a zavrela okna. ako som predpokladal, klima aj tak nefungovala v tejto casti vagona. ale uz som na to kaslal, lebo na dalsiu prechadzku celym vlakom sa mi ist nechcelo a zachvilu uz aj tak bola zilina. meskanie v ziline bolo 50 minut! ZA CELY CAS NEPADLO ANI SLOVKO OSPRAVEDLNENIA ZA VZNIKNUTU SITUACIU. az trapne vyznela standardna hlaska pred zilinou, ze sa tesia na dalsiu cestu vlakom IC Gerlach. po minulorocnej skusenosti, kedy sa v IC pokazili hajzle a vo vagonoch bola zodpovedajuca aroma, ma uz chut cestovat tymito vlakmi presla. v pokladni cestujucim oznamili, ze v pripade meskania IC vlaciska sa uz nic nevracia. naopak, cestu som preplatil este o 2x 27Sk za mineralky, lebo inak by som tu cestu nevydrzal...

pripajam dve fotky zo stanice pezinek....
http://www.imhd.sk/temp/fotky/ic1.jpg
http://www.imhd.sk/temp/fotky/ic2.jpg
Realita s idiotským zaradením niektorých mestských častí do 2.tarifného pásma je podľa mňa takáto:Istí prevádzkovatelia modelovej prevádzky MHD v mierke 1:1,ktorú vydávajú za MHD v Bratislave,sa zhliadli v nejakom civilizovanom meste s integrovanou dopravou a chceli mať tiež tarifné pásma.No ale keďže v BA môžeme o IDS akurát tak snívať,tak napchali do 2.pásma plnoprávne mestské časti.Dodnes sa čudujem starostom týchto MČ,že si to ešte s Magorstrátom hl.mesta Balkánskej republiky Slovensko nevybavili.Pre zaujímavosť uvádzam,že zastávka Jasovská sa nachádza v 1.tarifnom pásme,hoci leží v riti sveta a určite je od centra vzdialenejšia než nejaké Krčace.Prečo je tomu tak?Kto na tom má osobný záujem?Kto si to nechce rozhádzať u susedov?
Reakcia na: Prazak #32433:
Alebo chodia z Vajnorskej na Zlaté piesky zadarmo, lebo je to relatívne malé riziko ?
re prazak: zadny! poenes jsem to nepochopil a porad se ptam, zda-li lide, jenz bydli ve 2.pasmu plati nizsi dane nez ti, co jsou k trvalemu pobytu prihlaseni v pasmu 1??
Reakcia na: bigmac #32437:
O príprave do 360A som hovoril v súvislosti s bežnou prevádzkou a pri prekročení rýchlosti okolo 60 km/h. Ale kým toto je len na určitom malom okruhu T3, po rýchlodráhe premáva ďaleko viac vozov, ktorých vodiči si reverz prepínajú.

Inak vďaka za tip, po únavnej prestavbe v izbe sa teda za chvíľu vyberiem na tú krytú plaváreň osviežiť 😉
sarko: pre mna, za mna to studuj aj na kupalisku alebo v Krytej plavarni. nechce sa mi to tu listovat, ale kdesi tu sam pises, ze:"niektore vozy maju aj 360A pripravu"... to potom nie je prudovy naraz z 0 na 360A? vyvediem ta z omylu:
to nie je priprava, ale skrat. potom sa nestazujte, ze mate ukrutene kardany, vymlatene prevodovky, hrkajuce podvozky a ine neduhy, o stave silovej elektriky uz radsej pomlcim.
Reakcia na: tr3mp #32255:
Prudko inteligentny prispevok. Plny suhlas. Mnohi si mylia pojem metro a pojem rychlost.
Reakcia na: BMko #32389:
Písal som väčšinou (nie iba) starí vodiči. 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.