A Pezinok sa bude reozrastať tiež, takže tam tiež treba hneď teraz postaviť metro?
Sú mestá, ktoré si spokojne žijú bez metra. A Bratislava sa už veľmi rozrastať nebude, čo chceš celé Slovensko stiahnuť do BA?
Zdravím kolegové, jsou tu mezi vámi nějací tramvajoví modeláří? Nebo donce klub? Něco málo o našem spolku najdete na www.tramvajovimodelari.mhdcr.biz .
Spamätaj sa, skor ako Krabustovo by som zrusil Novy zahon, ved tam cez cely den vystupi dokopy 25 ludi. Este k Herlianskej, pracoval som dost na Herlianskej a mozem povedat, ze ta zastavka je furt obsadena substratom
problem je ale v tom,ze v dlhodobom hladisku je metro najvhodnejsia alternativa,pretoze bratislava sa bude rozrastat a metro raz bude potrebovat,nebudu stacit len elektricky.neviem ci to nude o 10 alebo o 20 rokov,ale najlepsie je to postavit hned...
Možno by bolo dobré, keby na znamenie boli všetky zastávky a vždy. Však aj teraz vždy stláčame dopyt a je to vlastne také isté. Len teraz ešte je šanca vystúpiť, aj keď som dopyt zabudol stlačiť pred zastávkou.
Herlianska na zrušenie? Si v živote niekedy bol na tej zastávke?
Priemerný čas stanicovania je 15 s, takže údaje Martina Fundárka sú správne.
Vmax. je 50, tak akých 55?
Suhlas ☺ Len by som doplnil ..aby boli vsetky zastavky mimo spicky a cez vikend na znamenie okrem takych prestupnych bodov ako Racko,Bajkalska,Trnavske.. a hotovo. Chcelo by to trosku zvyku ,ale pomohlo by to ?
Ad metro vs. električka: teraz napíšem svoju ideu a dopredu prízvukujem, že mi je jasná jej nereálnosť z ekonomických dôvodov ? :
1. krok: petržalskú radiálu postaviť na 1435 mm
2. krok: nakúpiť autobusy úplne nové (komplet všetky ktoré treba vyradiť aby sa dali nahradiť)
3. krok: na pár mesiacov ? odstaviť električky, dať náhradnú busovú dopravu (na to tie busy) a všetky trate opraviť a prerobiť na 1435 mm
4. krok: nakúpiť 1435 mm električky
5. krok: spustiť dopravu na novom rozchode, staré busy skartovať a používať nové ?
noo, nie ze by som mal zaujem to skor otec ma jeden kus v garazi - uz ho odhlasil takze sa na nom nejazdi... A stav? Plechy trosku skorodovane ale len na blatnikoch prednych, obcas ide na 3 valce, parkrat sa upchal karburator a pri brzdeni taha dolava - ale da sa to urobit, inac je myslim celkom v pohode .. garazovany, v zime sa na nom skoro nikdy nejazdilo, takze je (az na tu koroziu) zachovaly - a ma k nemu dost dielov (okna, svetla, ...)
Vitaj v klube! JA MHD vyuzivam vyhradne na cestu do/z prace. Do DNV jazdim autom, je to 1000 krat pohodlnejsie, nemusim prestuupovat, cakat a tlacit sa. A v zapche si radsej postojim s autom ako sa mackat v smradobuse. Aj na Trnavku chodim autom, je to ovela komfortnejsie ako prestupovanie a tak. Do prace je to ine, lebo tu nie je doriesene parkovanie a navyse idem bez prestupu a to aj tak iba 10 minut...
No myslel som to tak, že na električkových radiálach sú na zrušenie tak päť zastávok. Herlianska, Chlumeckého, Vozovňa Krasňany(ale tá je hlavne pre zamestnancov DPB - jednoducho nevedia prejsť 200metrov zo ŽST Vinohrady), Krčace vytvoriť jednu alebo dať ich obe naznamenie, Jurigovo námestie.
Plus ešte nejaké úpravy v centre napríklad Vazovova a Floriánske nám. vytvoriť jednu zastávku pred daňovým úradom,...
S dochádzkovými vzdialenosťami som to myslel skôr celkovo. Pri jednotlivých zastávkach sa to predĺži, ale priemerne ani moc nie. Jedine, že by to zoškrtali nejako radikálne ale toho sa nebojím.
A s tvojím príspevkom #29902 súhlasím, no nezdá sa mi, že by to bolo 20s. zdá sa mi to nejako málo. Znovu použijem príklad Zátišie - ZP a premávkovú rýchlosť 28km/hod a priemerná električiek je tuším 14km/hod(rok 1991), tak jeden kilometer zvládnu pri jazde na Vajnorskej za 2,14minúty a pri celkovom stave za 4,28minúty a to je rozdiel. A to pritom trať na Vajnorskej nie je ideálna a tak sa nedá ísť tých 55 stále.
Ja sňou v pohode chodím po Slovensku po dovolenkách a je to super. Mohol by som zobrať aj Peugeot, ale škodula je pre mňa jednoducho lepšia.
Re #32148 Andy: Tak to ťa niekedy preveziem aby si vedel ako to je keď sa o auto stará automechanik, ktorý je zároveň otcovým bratrancom. To už nehovorím o GO motora spred troch či štyroch rokov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Priemerný čas stanicovania je 15 s, takže údaje Martina Fundárka sú správne.
Vmax. je 50, tak akých 55?