A Pezinok sa bude reozrastať tiež, takže tam tiež treba hneď teraz postaviť metro?
Sú mestá, ktoré si spokojne žijú bez metra. A Bratislava sa už veľmi rozrastať nebude, čo chceš celé Slovensko stiahnuť do BA?
Zdravím kolegové, jsou tu mezi vámi nějací tramvajoví modeláří? Nebo donce klub? Něco málo o našem spolku najdete na www.tramvajovimodelari.mhdcr.biz .
Spamätaj sa, skor ako Krabustovo by som zrusil Novy zahon, ved tam cez cely den vystupi dokopy 25 ludi. Este k Herlianskej, pracoval som dost na Herlianskej a mozem povedat, ze ta zastavka je furt obsadena substratom
problem je ale v tom,ze v dlhodobom hladisku je metro najvhodnejsia alternativa,pretoze bratislava sa bude rozrastat a metro raz bude potrebovat,nebudu stacit len elektricky.neviem ci to nude o 10 alebo o 20 rokov,ale najlepsie je to postavit hned...
Možno by bolo dobré, keby na znamenie boli všetky zastávky a vždy. Však aj teraz vždy stláčame dopyt a je to vlastne také isté. Len teraz ešte je šanca vystúpiť, aj keď som dopyt zabudol stlačiť pred zastávkou.
Herlianska na zrušenie? Si v živote niekedy bol na tej zastávke?
Priemerný čas stanicovania je 15 s, takže údaje Martina Fundárka sú správne.
Vmax. je 50, tak akých 55?
Suhlas ☺ Len by som doplnil ..aby boli vsetky zastavky mimo spicky a cez vikend na znamenie okrem takych prestupnych bodov ako Racko,Bajkalska,Trnavske.. a hotovo. Chcelo by to trosku zvyku ,ale pomohlo by to ?
Ad metro vs. električka: teraz napíšem svoju ideu a dopredu prízvukujem, že mi je jasná jej nereálnosť z ekonomických dôvodov ? :
1. krok: petržalskú radiálu postaviť na 1435 mm
2. krok: nakúpiť autobusy úplne nové (komplet všetky ktoré treba vyradiť aby sa dali nahradiť)
3. krok: na pár mesiacov ? odstaviť električky, dať náhradnú busovú dopravu (na to tie busy) a všetky trate opraviť a prerobiť na 1435 mm
4. krok: nakúpiť 1435 mm električky
5. krok: spustiť dopravu na novom rozchode, staré busy skartovať a používať nové ?
noo, nie ze by som mal zaujem to skor otec ma jeden kus v garazi - uz ho odhlasil takze sa na nom nejazdi... A stav? Plechy trosku skorodovane ale len na blatnikoch prednych, obcas ide na 3 valce, parkrat sa upchal karburator a pri brzdeni taha dolava - ale da sa to urobit, inac je myslim celkom v pohode .. garazovany, v zime sa na nom skoro nikdy nejazdilo, takze je (az na tu koroziu) zachovaly - a ma k nemu dost dielov (okna, svetla, ...)
Vitaj v klube! JA MHD vyuzivam vyhradne na cestu do/z prace. Do DNV jazdim autom, je to 1000 krat pohodlnejsie, nemusim prestuupovat, cakat a tlacit sa. A v zapche si radsej postojim s autom ako sa mackat v smradobuse. Aj na Trnavku chodim autom, je to ovela komfortnejsie ako prestupovanie a tak. Do prace je to ine, lebo tu nie je doriesene parkovanie a navyse idem bez prestupu a to aj tak iba 10 minut...
No myslel som to tak, že na električkových radiálach sú na zrušenie tak päť zastávok. Herlianska, Chlumeckého, Vozovňa Krasňany(ale tá je hlavne pre zamestnancov DPB - jednoducho nevedia prejsť 200metrov zo ŽST Vinohrady), Krčace vytvoriť jednu alebo dať ich obe naznamenie, Jurigovo námestie.
Plus ešte nejaké úpravy v centre napríklad Vazovova a Floriánske nám. vytvoriť jednu zastávku pred daňovým úradom,...
S dochádzkovými vzdialenosťami som to myslel skôr celkovo. Pri jednotlivých zastávkach sa to predĺži, ale priemerne ani moc nie. Jedine, že by to zoškrtali nejako radikálne ale toho sa nebojím.
A s tvojím príspevkom #29902 súhlasím, no nezdá sa mi, že by to bolo 20s. zdá sa mi to nejako málo. Znovu použijem príklad Zátišie - ZP a premávkovú rýchlosť 28km/hod a priemerná električiek je tuším 14km/hod(rok 1991), tak jeden kilometer zvládnu pri jazde na Vajnorskej za 2,14minúty a pri celkovom stave za 4,28minúty a to je rozdiel. A to pritom trať na Vajnorskej nie je ideálna a tak sa nedá ísť tých 55 stále.
Ja sňou v pohode chodím po Slovensku po dovolenkách a je to super. Mohol by som zobrať aj Peugeot, ale škodula je pre mňa jednoducho lepšia.
Re #32148 Andy: Tak to ťa niekedy preveziem aby si vedel ako to je keď sa o auto stará automechanik, ktorý je zároveň otcovým bratrancom. To už nehovorím o GO motora spred troch či štyroch rokov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Piol
1. krok: petržalskú radiálu postaviť na 1435 mm
2. krok: nakúpiť autobusy úplne nové (komplet všetky ktoré treba vyradiť aby sa dali nahradiť)
3. krok: na pár mesiacov ? odstaviť električky, dať náhradnú busovú dopravu (na to tie busy) a všetky trate opraviť a prerobiť na 1435 mm
4. krok: nakúpiť 1435 mm električky
5. krok: spustiť dopravu na novom rozchode, staré busy skartovať a používať nové ?
Opakujem, nechcem ani vidieť výslednú sumu ?