Metro sa stavat sice zacalo, ale nikdy nedokoncilo. Namiesto metra bude (aspon dufam) v Bratislave rychlodrazna elektricka. Inac odporucam precitat si calnky venovane tejto problematike v sekcii "clanky".
dobry den chcel by som sa spytat ako je to s bratislavským metrom.planuje sa v dohladnej dobe jeho vystavba?pocul som ze uz za socializmu sa metro v bratislave stavat zacalo,ale nakoniec sa vystavba zrusila.myslim ze by sa v bratislave velmi hodilo.sice bratislava nie je milionove mesto,ale je velmi roztrusena,takze neviem.odpovedzte mi niekto prosim
Ja viem, ze s tym sedenim to nie je take strasne, ako sa hovori, sam som si to v 24 Tr na kazdom mieste odskusal. Napriek tomu si stale myslim, ze interier 21 Tr/22 Tr _je_ lepsie vyrieseny, nez interier 24 Tr/25 Tr -- napriklad stojaci pasazieri v zadnej casti 24 Tr/25 Tr su na tom dost mizerne. Avsak keby aj vsetky styri modely boli na tom "len" podobne (podla mna su na tom tie nove o zopar chlpov horsie), stale nikde nevidim ten generacny posun...
Napríklad 24Tr nepiští tak silno ako 21Tr. A čo sa miesta na nohy týka, tak sú na tom podobne. Tie fámy o nemožnosti sedieť na niektorých sedadlách sa nepotvrdili. Ono vo štvorkách sa blbo sedí aj napríklad v 15TrM a nikto na to nenadáva.
Heh, vcera poobede jeden trolejbus na L204 na Kramaroch zle presiel vyhybkou - lavy zberac isiel na Patronku a pravy k SUSCH .. sedel som tam na zastavke a mal som fotak - len neviem preco som to necvakol ?
K vozu, který byl veřejnosti poprvé představen v říjnu 2003 Václav Svoboda, generální ředitel ŠKODA ELECTRIC, uvedl: "Provozní zkoušky a následná srovnání prokázaly, že tento typ trolejbusu představuje generační posun ať už oproti starším škodováckým typům či vozům jiných výrobců. Hlavně jízdní vlastnosti, zvýšený výkon, či komfort pro cestující jsou na prokazatelně lepší úrovni."
Ak do "starsich skodovackych typov" zahrnaju aj 21 Tr a 22 Tr, tak by ma skutocne zaujimalo, v com predstavuje 24 Tr/25 Tr v smere jazdnych vlastnosti ci komfortu pre cestujucich(!) ten generacny posun...
A ešte k srážnemu (resp. správne dráhovému) úradu: Naozaj si myslíš, že dráhový úrad má niečo spoločné so zákonom o cestnewj premávke? A si si istý, že zákony navrhuje, odhlasúva a schvaľuje dráhový úrad? Som raz povedal, že s tým treba ísť do parlamentu, tak sa možeš realizovať - skús napísať do BA novín, možno to presadia ? .
V piatok vecer som si v agenturnom spravodajstve SITA precital informaciu, ze pri TESCU Lamac uz je nova zastavka. Podpisane to bolo v zmysle "Agenturu SITA o tom informoval Karol Kajdi". Samozrejme, bol som si to vcera omrknut a zistil som, ze bol este len naneseny cerstvy asfalt - citil som to. A to este ani nebola najvrchnejsia vrstva. Creteprint teda nebude. Cele je to tam nejake divne, neviem co z toho bude, ale 63 v smere do Lamaca nema zachadzat a na tej zastavke maju stat aj 30, 37, 38... Som zvedavy kedy bude v prevadzke. Samozrejme, chcem byt autor novinky!!! ?
re#32010, fobust:
ake suciastky? igbt tranzistory leta pane devatenastsetpetasedumdesat?
uz si sa vyspal? fajn, tak si precitaj cosi o tranzistoroch, hlavne skus venovat pozornost pojmom ako zaverne napätie a bazovy prud...
re #32019, richard:
ktora linka viedenskeho metra jazdi po povrchu??? to ako ked skuplujes tri klbove elektricky spolu a pustis to po SAMOSTATNEJ TRATI oznacenej U6 vznikne metro? to je nejaka nova, vysoko sofistikovana dopravna technologia, vsak?
re #32043 Nodes:
Trojičky v KE dojazdili v roku 2001, s tým, že pravidelne premávali na linkách R1, R2, R4 a R7, ba aj na linke R6 do vozovne. Čiže de facto na piatich linkách z ôsmych.
z mestkeho vies ako? tie stvorceky zmenit na kruhy akoze na kolesa a trosku ten hrad z jednej strany sklopit akoze celo ? ? ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Piol