Zmena loga presne napadla aj mňa. Mohlo by vychádzať z nového loga Bratislavy.
Re #32014 S499.1023: No veď áno robila sa len keď zvýšil čas, ale myslím si, že ÚD sú na to aby robili GO. V Prahe kto robí T3P či RP či ako to volajú?
Re #32011 Papyr, Re #32006 Richard: Trojičky (T6) sa tuším skúšali aj u nás, na L11 počas račianského vynobrania pár rokov dozadu, ale nie som si istý.
Re #32026 fobust: A na drážnom úrade by zareagovali ako na DPB:
?To sa nedá preboha, veď by nám to na ulici zabíjalo ľudí.
? Ale veď v nemecku to jazdí.
? No naši cestujúci by to nepochopili.
Re #32038 Andy: Bez ohľadu na vaše doťahovanie, dosť som sa zasmial ? ? ? ? ?
aNTI:No najhoršie je,keď už musím vystupovať ako opozícia proti zastupom sfanatizovaných tramvajofilov.Takže keď sa z akéhokoľvek dôvodu poserie niečo na niekam príde kolóna električiek,tak tú križovatku na pol hodiny pre všetko ostatné zablokujeme,lebo preferencia?
Emo: to by bola ina bomba 831/17Tr nizkopodlazny. Oni akurat dodrzali normu.
900 (?) mm pre autobus s motorom pod podlahou, 750 mm pre ine usporiadanie (teda aj trolejbus).
čo ja viem ,napríklad taký výraz "vyprázdňovací čas križovatky" Ti niečo hovorí?
V Budapešti tiež jazdia anakondodupláky len na 4/6 a nie niekde uličkami.
Predpisy o cestnej premávke sú jednou z vecí, ktoré si každý štát rieši sám - už len z takého prozaického dôvodu, že neviem, ako by si donútil Nemcov, aby si diaľničné tabule zmenili z modrých na zelené. Takže EU nám v tomto nepomôže, treba lobbovať v parlamente. No a 3xT3 by som v meste rozhodne nechcel - to by totiž bolo na úkor intervalov.
a preco musi existovat nejaka najvacsia hodnota dlzky supravy???? ked niekto vymysli ako prevadzkovat dlhsiu bez obmedzenia ostatnej dopravy tak co?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes