To by som potom chapal ze tu nejazdia dlhsie eliny, pretoze viac clankove zalezitosti ako CityRunner, Siemens alebo Bombardier alebo tak nejak co vyhovuju uzsiemu rozchodu su doooooooooooost drahsie oproti CKD-ckam ? ? Inak mam pochybnosti ak sa vobec ta rychlodraha urobi nikedy ci tam budu jazdit nejake kvalitne viacclankove supravy pretoze ak by mali mohli ich uz davno zakupit na pouzitie a odskusanie na inych radialach ked velice chcu tu rychlodrahu napojit na existujucu elektrickovu siet. Pochybujem o tom fakt dost ked nevedia zapojit aspon do spicky trojdielne supravy T3 ktore by boli na najvitazenejsich linkach tak prepotrebne, a taketo T3+T3+T3 robia na vytazenych linkach aj v tej dedine Košice. A problemi s poctom elektriciek a vypravovanim nech nikto nespomina ked vidim niektore linky v spicke uplne prazdne a k tomu dvojicky!!!! No ale to je asi uz tak DPB a.s. Bratislava ? ? ? ? ? ? ?
Sarko
Keď boli tie K2, ktoré sú označované ako K2YU, dodané do BA, aké odlišnosti mali/majú od ostatných K2 okrem toho, že boli dodané s normálnerozchodnými podvozkami a bez hliníkových ozdobných líšt? Podľa mňa by išlo o K2YU v tom prípade, ak by bol zberač pôvodne na zadnom článku vozidla, nie? A ešte by som mal jednu otázku, vie sa, z ktorých vozidiel boli tie podvozky získané alebo boli zakúpené ako súbor náhradných dielov? Niektoré zdroje uvádzajú, že boli použité podvozky aj z vyradenej K2 #318, ale to je len jedno vozidlo.