Reakcia na: Jonny #31127:
nie som expert, takze ti odpoviem tak jak mi to moj "sedlacky" rozum hovori. ak sa mylim alebo pisem blbosti, pls opravte ma:1. - na Safku bude musiet byt postavena realne fungujuca preferencia elektriciek. Nejaky hybrid funguje napr. v Dubravke. Normalna preferencia funguje zhruba tak, ze ked sa blizi elektricka ku krizovatke, senzor si ju vsimne, hodi cervenu ostatnym smerom a elina prejde bez zdrzania.
2. - podla mna sa rata s tym, ze supravy nebudu koncit len na Safku + prilahlych uliciach, ale budu pokracovat napr. smer Hlavna stanica, smer racianska radiala, smer dubravska radiala (pozri prispevky par tyzdnov dozadu, rozoberali sa tu nove linkove vedenia elin)
3. - no samozrejme v prvej faze bude brat elina len v oblasti okolo koridoru. ale to by robilo aj metro, ibaze elina sa bude moct o 10, 15, 20 rokov rozsirit o dalsiu vetvu a to metro asi nie. a okrem toho, necakaj, ze po sprevadzkovani eliny ostanu busy v petrzalke tak jak su. budu vedene skorej systemom od domu k eline, a nie od domu cez most.
4. - samozrejme bude dvojkolajna
5. - uz som ti odpovedal v #2
galiyosha
Re #31114 pop: Najjednoduchsie mas podla mna nasadnut na linku 93 smer Hlavna stanica, vystupit az na konecnej (tj na Hlavnej stanici), prestupit na trolejbus 201 alebo 210 alebo autobus 61 alebo 74 a vystupit na zastavke Karpatska (druha zastavka). Pripadne mozes z 93 vystupit jednu zastavku pred konecnou (SAV) a k YMCA prejst ten kusok po Sancovej peso.
Len pozor, linka 93 stoji sice na ZST Petrzalka, no nie na tej zastavke pred stanicnou budovou, ale na tej, ktora je na Panonskej ceste (vypadovka na mesto za zeleznicnou tratou). Dostanes sa na nu podchodom popod nastupistia a prechodom cez cestu (je tam prechod).