V tom prispevku podla toho co pises, si to pochopil spravne. Ako napisal aj S499.1023, naprava(vy) vlaku sposobia vstupom do KO skrat, cim odpada vyhodnocovacie rele. Potom nabieha dodatocne kodovanie co je vlastne prerusovanie napajania niektorou zo spominanych frekvencii. V Cesku sa zatial vyvoj domacich elektronickych stavadiel ubera smerom na baze KO, my sme sa vopchali do r..i Siemensu na baze pocitacov naprav. Taketo zab. zariadenie je napr. v zst. Ba Petrzalka. Kazdy zo systemov vyhodnocovania volnosti usekov ma svoje vyhody i nevyhody.Co sa tyka Wien IC-eciek, nemohli by chodit priamo smer Ba Nove Mesto s delenim v tejto stanici na vlak pokracujuci Wien a spatny na Hlavnu stanicu? Predpokladane predlzenie jazdnej doby do 15 minut.
na cilizskej su uz namalovane na zemi aj znacky kde budu umiestnene vyhybky a pod.; kto ma zaujem, moze vidiet napriklad tu: http://www.pieskovisko.sk/fotky/2004/10/ (je tam pekne vidno aj to ako boli niektore stare stlpy krive )
ja som zas pocul, ze vraj nie, kedze je to tusim pre ciny spachane z NEDBANLIVOSTI (niektore dopravne nehody, neumyselne ublizenie na zdravi, atd.), co by si v tomto pripade asi tazko dokazoval. Ale netvrdim naisto.
no mne sa prave to farebne zladenie paci, v Bpeer je, ked vojdes dnu vsetko oranzove alebo sede, proste ziadna suhra farieb. V Aeer je vsetko v odtienoch fialovej, v Beer v modrej.
Miesta na nohy je menej ako v Bpeer, ale tak isto ako v kazdom kupecku, ci uz Bmz, Bmee...
No a ked by som sa mal viezt v tom Beer v kupe s piatimi neznamimi ludmi, tiez radsej zvolim Bpeer. No uz ale koncim aby mi burka neodpalila modem.
hm - globalizacia, co dodat, Siemens nie je zavisly na par kusovych zakazkach z Vychodnej Europy.
Raz ale aj tak dojde v EU k zjednoteniu zab. zariadeni a vsetkeho , co sa da a Taurusy sem pridu. Nech su nase KO akokolvek dokonale, ideme do doby, kde bude unifikacia prednejsia ako nostalgia za naozaj skvelymi technologiami zo zlateho socializmu. ☺
Na druhej strane,to ze u öBB alebo DB nemaju navestne opakovace,neznamena, ze ich zeleznice su menej bezpecne. Maju zase ine veci,ktore nahradzaju aj nas navestny opakovac, len nie je v lokomotive, ale na kazdom druhom, tretom stlpe vedla trate v podobe bielych diod.
hello! na tvojom priklade pekne vidiet rozdiel medzi tvrdym kapitalizmom a ceskoslovenskym postsocializmom.. pritom niekedy staci len pridat blokovaci kondik na vhodne miesto alebo 100kg ? tlmivku, ktoru neni kam dat (ako si pisal) ..
systém vznikol v časoch,keď ma ešte železnica vôbec nezaujímala a o nejakom Kryšpínovom značení som ani netušil,priviedlo ma to k záveru,že ing.Kryšpín bol úplne geniálny:).Kazety sa zásadne nevyraďujú,jedine v pripade straty sú nahradené rovnakým typom aj rovnakým záznamom.Ak už niečo z toho nie je k dispozícii,miesto sa už neobsadzuje a takáto kazeta sa v databáze označí vyfarbením riadku na červeno ale v evidencii ostáva.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy