Do Břeclavi Taurus na cewzhraničnú dohodu može, tam sú KO 275 Hz, tie neruší. Ale za Břeclav přednádraží nesmie. #30910 Matthias, #30894 ufo: Prezentačná jazda je niečo diametrálne odlišného než pravidelná prevádzka. Tam, takisto ako pri jazde rýchlosťou 223 km/h z Břeclavi do Vranovíc, sa ide na mimoriadne rozkazy, depeše, na telefonické zabezpečenie, v medzistaničnom úseku, so strážením priecestí.
Buďte si istí, že ani slovenský, ani český dráhový úrad nepodporujú monopolistov, proste si robia svoju robotu. Mašiny normy neplnia a keď jeden z hlavných konštruktérov Siemensu povie, že s Taurusom, 185 a 189 sa ani nebudú zatiaľ snažiťzískať povolenie k prevádzke, lebo to rušenie nedokážu odstrániť, tak to asi nehovorí s radostným pocitom. #30903 Matthias: Shuntovanie v zabezpečováckom slova zmysle je zaťaženie KO tak nízkou impedanciou (prakticky skrat), že vyhodnocovacie relé odpadne a indikuje ak prítomnosť vozidla v koľajovom obvode. #30898 Martin Fundárek, #30901 Esíčko, #30902 Emo: Bobiny do Poľska (mimochodom s úchvatnými úpravami podľa poľských predpisov, ako sú prídavné svetlá, skrátený pluh a jeden zberač s medenou lištou) a do Čopu jazdia nie kvoli rušeniu KO pešingami ale, rovnako ako nejazdia do Maďarska esá, kvoli otmu, že dotyčným súdruhom, zvyknutým na svoju pokrokovú elektroniku, sa naše mašiny 2. generáciu, zdajú byť bars zložité:-). Poľskí súdruhovia sa síce obávajú, že by im to rušilo Samoczynny Hamulec Punktówy, ale žiadne meranie nepodnikli, pretože čo keby sa ukázalo, že neruší ? ? #30894 ufo: Nejaké meranie na úseku ÚNS-BNM vobec nie je smeroplatné, pretože takéto merania trvajú pár týždňov a nie jednu odpoludňajšiu pauzu a okrem toho, na Slovensku to ani nemajú ako zmerať ? .
Ved prave. Preto ma to zaujima. Ak Taurus tak strasne rusi zabez. zar. a nesmie jazdit dalej ako po Petrzalku, tak nechapem ako prebiehala jeho prezentacna jazda do Galanty. ? Z toho, co som si tu precital... Zrejme frcal ako kolajnicovy fantom.
Dnes je nielen Esicko day v dobrom zmysle slova, ale aj jubilejný 30.900-stý príspevok, ktorý patrí medzi tie hodnotné. Ja som v tomto smere úplný laik, takže už sa teším, až sa najbližšie s Tebou stretnem, budeš mi to musieť názorne ukázať! ?
Ikarus 415/435 (sólo/kĺb) má len zníženú podlahu, max. 930 mm, min. 760 mm a Ikarus 412/417 (sólo/kĺb) má podlahu v celej dĺžke 350 mm. V nízkopodlažnosti je na tom v SK najlepšie Solaris s max. výškou podlahy 360 mm a min. výškou 275 mm (pri pokľaknutí).
WOW. Srdecne dakujem, po precitani toho vycerpavajuce opisu som doslova siel k zemi. ? Este raz vdaka... Ked sme to uz tak detailne rozpitvali, zopar tych segmentov by som potreboval dekodovat do rodnej reci. ? V podstate princip som {asi :-)} pochopil, az po pasaz vstupu vlaku do tratoveho useku KO. Nie som elektrotechnik, stratil som sa pri suntovani... Da sa to nejak popisat, ako presnejsie prebieha "suntovanie kolajoveho obvodu napravami kolajoveho vozidla"? Mimochodom, chapem to teda spravne, ze vysledkom spominaneho procesu {sunt} je pokles velkosti signalneho prudu a nasledne odpadnutie kotvy v rele/prijimaca KO?.. ? Sorry, som spomaleny. A opakujem sa, ale este raz vdaka, rozsah opisu bol skutocne monstruozny. ?
S499, n & co.: Detto. Moja uprimna vdaka. Btw, nenasli by sa niekde fotecky napajania kolajovych pasov, prijimaca ci vysielaca KO a podobnych zalezitosti z tejto oblasti? Som taky beznadejne audiovizualny typ, rad by som si to omrkol.
Do Copu jazdi Bobina nadalej a ta do Katowic neviem, ale viem ze mala jeden "polsky" a druhy nas zberac, tak ju mohol clovek vidiet ako jazdi s prednym zberacom.
Uz len par viet, aby to tu nevyzeralo ako Esicko day. Problematiku KO som tu nacrtol tak na 50%, ono je to este o dost zlozitejsie. S S499.1023 v jeho hodnoteniach situacie plne suhlasim! Problematiku Taurusov vo vztahu k pohybu po tratiach ZSR nepoznam. Mne staci, ze v Kosiciach sa blizime k dalsiemu smutnemu vyrociu, dvom rokom "rekonstrukcie" 1.nastupista a tym aj vyluke kolaji 11, 13 a 15. Takze tu na vychode zapasime s tym ako vobec a kam popustat vlaky a nie ci su miliardy na nejake velepotrebne reko. Inac Taurus som videl v Breclavi, tam im to asi nerusi KO.
Bobina jazdila ČNT-Čop ešte vlani. A po zadrôtovaní Skalitého začala fungovať aj na rýchliku do Poľska na trati Žilina-Katowice, pretože ani Poliaci vtedy nedali Peršingom zelenú. Ako je to dnes, neviem.
? no ved som si aj myslel ? Dufam, ze sa teda aj "pohnu lady" a to spravnym smerom. Inak, dnes som bol pozriet ten poskodeny usek dole na Mostovej, kde bola taka ista dlazba a davaju tam take cadicove kocky ako su vedla okolo susosia. Snad to bude teda pevnejsie a kolesa aut to nebudu poskodzovat. Nechapem, preco to rovno neurobili z toho superhladkeho betonu ako celu Mostovu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Matthias
S499, n & co.: Detto. Moja uprimna vdaka. Btw, nenasli by sa niekde fotecky napajania kolajovych pasov, prijimaca ci vysielaca KO a podobnych zalezitosti z tejto oblasti? Som taky beznadejne audiovizualny typ, rad by som si to omrkol.