Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Papyr #30940:
Nové mesto je vynovené, vedie k nemu električková trať a nie je problém k nemu dotiahnuť trombelusy. Akurát by bolo treba pridať peróny ? .
IC cez Marchegg s Taurom by určite nebol pomalší. Nie je každý diesel na svete síce fotograficky príťažlivý ale slabý a poruchový okuliarnik... ? .
Reakcia na: ufo #30950:
Dopúšťaš sa zásadného a všeobecne rozšíreného omylu. Ešus NIKDY nerušil koľajové obvody. Ešusc rušil len svoje vlastné snímače VZ, čo je niečo úplne iné. Takže úpravy ešusu nikdy neriešili problematiku rušenia KO.
Reakcia na: S499.1023 #30935:
ved na tom esuse pridali len nejaky ochranny plech nad ten snimac VZ, alebo aj nejake ine upravy???? ?
To keby mi niekto vtedy povedal, ze tam videl pohraniciarov bral by som to ako vtip ? ? ?
Pre milovnikov uvrati z IC vlakmi vam ZSR v spolupraci so ZSSK pripravili od 19.6. do 27.6. moznost zazit este jednu uvrat navyse. Kedze medzi Hlavnou stanicou a Novym mestom bude vyluka, budu sa vlaky tocit cez Racu. ?
Reakcia na: S499.1023 #30935:
Zapojime do toho Dubnicu a Zvolen a bude me mať asynchronny pershing na 15kV 16,7Hz, prip. zrekonstruuju princeznu 263 po vzore bastarda 371 s pridanim rakuskeho systemu. ?
Reakcia na: fobust #30942:
Kua my sme tam boli s ufom snad 10x a nevideli sme ani jedneho. Naopak po vstupe do EU sa tam zahniezili.
Reakcia na: Papyr #30940:
Do (myslim) 2007 by sa mal Marchegg zadratovat, ale inak cenovy rozdiel vo vozbe vlaku v elektrike alebo dieslom je zanedbatelny. Minimalne ziska cestujuci 20 minut.
Neist s IC-eckom na Hbf by bola momotina, je odskusane ze cestujuci maju radsej vlaky na Hbf ako na Neustadt. Ta uvrat je ale na druhej strane totalna blbina, ale snahou bolo spojit vychod Slovenska zo zapadom cez Vieden, preto buduci GVD budu jazdit vo Viedni na Westbf., odkial su spoje na Linz, Salzburg,.... Tato snaha ale prinasa to ze mas ako bonus platenu vyhliadku po zakutiach ako je UNS a vacsina Bratislavcanou preferuje pruznejsie ER-ka z Hbf a Petrzalcania jazdia zase z Petrzky.
Reakcia na: Papyr #30940:

Apropo, IC uz isty cas chodil cez Marchegg a DNV s brejlovcom na cele. Kvoli nejakej nehode na Rakuskej strane. Aj som si to chcel vyfotit na viadukte pri Morave. Bol som tam, cakal na vlak, keby ma pohraniciari nezavolali a nekontrolvali, lebo prave vtedy isliel okolo, s polhodinovym meskanim. Takze foto nie je. ?
OK, mas pravdu, lenze potom z celej myslienky priamych vlakov do Viedne vznikne paskvil aky je teraz. Je potrebne si polozit zakladne otazky, ci su tie priame vlaky vobec potrebne, aku cielovu skupinu maju vlastne oslovovat, lebo vsetkym sa vyhoviet neda.
Reakcia na: si #30939:
Prosim nekamenujte ma, mne sa bratislavska hlavna stanica celkom paci, ale ked sa tak divam na plan zeleznic po uzemi Bratislavy, zda sa mi, ze ako ustredna zeleznicna stanica by sa lepsie hodila napriklad stanica Nove Mesto (ciste kvoli pozicii na zeleznicnej sieti). Ale je dalej od centra, ma podstatne horsie spojenie MHD a je skaredsia 🙂

A IC cez Marchegg v dieselovej trakcii... preco nie? 🙂 Diesel by sice bol na rakuskom useku pomalsi, ale vymena dieselu za gorilu by urcite modrym netrvala tak dlho, ako dve vymeny masin, z toho jedna v Petrzalke priamo pod stykom dvoch sustav 🙂
Reakcia na: Esicko #30937:
hmm je ale rozumnejsie vykladat ludi vzdy na jednom mieste, kvoli prestupu, je vzdy zaujimavejsie ked mi odtial odchadzaju linky MHD napriklad s 5 minutovym intervalom (kedze tam prichadzaju vlaky odvsadial a teda tam aj vylezie vela ludi) ako ked to porozhadzujes po x staniciach a z kazdej budes mat spojenie niekam kazdych 15 - 20 minut a aj to nie s takym dosahom do (takmer) vsetkych mestskych koncin.
Reakcia na: Esicko #30937:
🙂 Ja si skor myslim, ze problem bude v skutocnosti, ze danymi IC cestuje daleko viac ludi smer Kosice ako smer Wien. A vlky su zvyknute, ze vlaky na Kosice chodia z HlSt, takze vlky by to nepochopili. 🙂
To by teda malo IC-cko pobehat aj do Lamaca, potom do Vajnor aby kazdy mal vhodny spoj MHD, namiesto toho, aby bola zabezpecena adekvatna kvalita od tychto vlakov z BNM.
Reakcia na: Esicko #30929:
Ta co ty šaľeny, šak to HLAVNA stanica, ta tadze muši šicko prechadzac i zastavovac:-)!
BAHL bude asi niečo ako Městečko u Nádraží alias Česká Třebová v ČR ?
Reakcia na: ufo #30932:
Vzhľadom na to, že ešus (IGBT, asynchrón, rovnaký výkon ako Italoshit) neruší, tak je jasné, že TOTO užv má škodivka zvládnuté...
Reakcia na: fobust #30928:
Však to je logické, aby toišlo z Viedne v nezávislej trakcii cez Marchegg, pre mňa za mňa aj s Herkulom v čele, v BAHL by sa to prepriahlo do elektriky a bolo by to. Ale tí debili modrogumní by určite boli schopní to prepriahať aj v DNV do laminátky, aby ušetrili 5,50 EUR. Že im niekde na zálohe či na posne celý deň vrčia mašiny, to ich neserie. Modrým gumám asi nikdy nedojde, že cestujúcich nezaujímajú ich obehy, vyrovnávky a podobné hovadiny, že cestujúci sa chcú VOZIŤ a sú ochotní (zatiaľ) za to PLATIŤ. To je ako keby som ja zákazníkovi odmietol predať receiver A a nútil mu receiver B, lebo ich mám práve na sklade viac...
Reakcia na: fobust #30931:
Však ja neumieram, len hovorím príklad, že môže byť vystúpenie na hlavnej výhodnejšie ako inde aj pre toho, kto má to "inde" bližšie. Ale samozrejme mi je jedno, kam to IC ide.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.