ja som pisal len, ze Skodovka nieco take vyrobila, o efektivnosti a zmysluplnosti tej prestavby s tebou plne suhlasim. Tiez poznam parametre na 15kv.
O 1216 sa uz viedli rozsiahle debaty na rakuskych diskusnych forach, tam sa aj pisalo, na co si ju öbb objednali.
Nejde teraz ani tak o to, kolko bude mat systemov, ale rakusania ju chcu mat priposobenu hlavne na prevadzku na CD a ZSR.
Ale som zvedavy, co Cesi vymyslia na tej 380, ved elektrika bude taka ista ako Taurus (IGBT, Asynchron) . Vidim to tak ,ze rusit to bude tak isto ako Taurus, ale schvali sa to aj tak vsetko.Aj Taurus aj 380.
No pri nasej nic moc MHD som vcelku rad, ze idu cez hlavnu, pretoze odtial mi ide jedine normalne spojenie domov, hoci od Noveho Mesta byvam blizsie ako od hlavnej.
Tak v tom pripade navrhujem aby z Viedne isla IC suprava na cele s okulairnikom, pripadne bartokou na postrku cez Marchegg, na hlavnom by prepriahli gorilu a je to. Alebo?
To sú všetko nezmysly, laminátka 340 má na 15 kV výkon 1 MW a za tie prachy, čo stála prestavba, mohli ešte zo 20 rokov ten kúsok jazdiť čmeliaky.
Re #30921 ufo: Tak boli možno dané núdzovou obsluhou do trvalej výstrahy. Ak by tam niekto pustil neschválenú mašinu len tak, tak je to na okamžité zatvorenie za všeobecné ohrozenie. A prečo by 1216 bola určená hlavne pre ŽSR, ČD? Však dnes už je to prakticky skoro jedno, či postavíš mašinu dvoj-, troj-, či štvorsystémovú. Určite ich sem Siemens raz dostať chce, ale aktuálna situácia je taká, že to rušenie zatiaľ odstránené nemá a nebude ich sem tlačiť cez mŕtvoly ako Taliani ten svoj Italoshit do Čiech.
No, tak vezmeme nasu laminatku (nie S499.1023 ? ) a prerobime ju na aj na 15 kV 16 2/3 Hz a je to. Som zvedavy co by rakusania povedali keby im na Wien Südbhf dosla takato masina. ?
To je v pohode...to je SME... pred par dnami sa tu niekto rozculoval nad stylom porovnavania cien listkov v roznych mestach... ? oni tam hadzu tie cisla ako sa im zachce... ?
nuz dobre, presvedcil si ma ? ale ked isiel Taurus medzi BNM a UNS, nikto priecestia nestrazil.
A Siemens sa isto nevzdal, ved pre öbb pracuje na 1216 (189 v skrini Taurusa), ktora je robena hlavne na trate ZSR a CD. PRve budu vyrobene v 2006, cize este pred 380CD.
Vsak vela by ich nebolo treba. Staci 5 ks. Mozno by aj Skodovka vyrobila, ale to by musel niekto zaplatit... Ale aj tak je to iba taka idea... Mozno rakusky drazny urad neschvali zasa bastardy, lebo budu nastvany ze sme my neschvalili Taurusa.
Toto bude mimo tému, ale rozumiete tomu? Citujem z článku http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1646238
"ZLATÉ PIESKY
Otváracie hodiny: do 29. 8.: po - ne: 9.00 - 18.00
Vstupné: dospelí 35 Sk; deti do 10 rokov 20 Sk; 10-vstupový lístok 380 Sk (dospelí) a 290 Sk (do 10 rokov)"
To znamená, že za jeden vstup zaplatím 35 Sk, ale keď budem otravovať viackrát a zaplatím vopred, bude ma jeden vstup stáť 38 Sk??? Alebo mi niečo uniká? ?
dost pochybuju, že by se ČD nebo DB chtělo Bastrady prodávat. Jinak Bastard je schválen v Německu, v Rakousku ne; pro totální podobnost obou železničních zpráv by ale asi nebyl problém to udělat.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ufo
O 1216 sa uz viedli rozsiahle debaty na rakuskych diskusnych forach, tam sa aj pisalo, na co si ju öbb objednali.
Nejde teraz ani tak o to, kolko bude mat systemov, ale rakusania ju chcu mat priposobenu hlavne na prevadzku na CD a ZSR.
Ale som zvedavy, co Cesi vymyslia na tej 380, ved elektrika bude taka ista ako Taurus (IGBT, Asynchron) . Vidim to tak ,ze rusit to bude tak isto ako Taurus, ale schvali sa to aj tak vsetko.Aj Taurus aj 380.