Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: J #28907:

Mne islo vsetko na cas, okrem smradobusu, ktory meskal 7 minut. Tramvaj mi nemeskala ani jedna. A to sme isli dost na testo na Bahnhof, prisli sme 4 minuty pred odchodom vlaku do BA. ?
Reakcia na: Jenki #28903:

Ozaj, Düwagy maju ako chladene trakcaky? Na sposob T5B6t?
Reakcia na: elena #28904:
A boli nejaké zmeny? Okrem zastávky ŽST Petržalka... Myslím, že ani nie.
Vo Viedni som bol a ja a môžem povedať, že vozy tam sú tiež špinavé (chýbajú však grafiti, ale to po celom meste aj na budovách,...) mešká úplne všetko okrem metra. Avšak jazdia dosť často tak to tak nevadí.
Išiel som U1 a U3 - všetky sedadlá priečne uložené 🙂
Pekné uniformy vodičov - na výložkách košele na ramene znak Wiener linien.
Trate jedna báseň.
Reakcia na: elena #28904:

Prosime DPB aby nam dodal udaje.
poprosim spravcu stranky aby doplnil novy grafikon platny od 1.5.2004 pre linku c.59
vdaka
Reakcia na: fobust #28901:
je tam malinký rotační měnič - něco jako MG, ale menší a hlavně bez ventilátorů. Novější vozy (E2+c5) už mají staťák, alespoň si to myslím (kdysi jsem se v jednom hrabal, a na pojistkách bylo napsáno něco jako "Statische Umformer").
Včera jsem to tam navštívil, nafotil linky 21 a 25 (jdou na zrušení qůli výstavbě metra), nakouknul do vozovny WLB na Wolfganggasse... no hezké, ale už na ty vozy dost serou, není to co to bývalo. Rýhy v kasli zaplácané štětkou (i na ULFu), no podobný hnus jako třeba Brno. A v ULFech na podlaze bordel až běda.
Reakcia na: fobust #28901:

Sice som tam platil 2,5 nasobne cestovne ako v BA, ale ta uroven stala za to. Pripoje, genialne prestupy, vozy na seba cakali, chodilo to stale, proste super. Presli sme si celu U6 - to je parada! Tam by som sa mohol vyvazat cele dni, co pri velkosti ich siete nebude problem. Ked si vezmem ze som tam za dva dni minul iba 10 € (nic ine som nekupoval), tak si nemozem stazovat. Pri ich platoch je ta MHD uplne super. Kam sa hrabe Bratislava. ?
Reakcia na: S499.1023 #28894:

Inac az take tichsie zasa tiez neboli. Co mame tych par zrychlovacovych vozov so statickymi menicmi, tak tie idu porovnatelne. Najma ak prejdu cez krizovatku el-trol, tam ventilatory na 10 sekund vypnu a voz ide tichucko ako Düwag. Ozaj, ako vyrabaju Düwagy sekundarne napatie? MGcko som nepocul, aj ked nieco tam hucalo, ale to bolo moc tiche na MG. Co tam maju dynamo alebo ako? ?
Aj ja by som rad napisal dojmy z Viedne, ale vyslo to tak ze som sa presuval vyhradne IGK. 🙂
Reakcia na: spokojný čitateľ #28896:
Viem o tom uz asi rok, ale nechapem, preco by si niekto mal tam tu domenu zaregistrovat... Aj tak ziadny webhosting neponukaju, iba domenu. A hadam nechces mat adresu .tk? Aku to akoze ma vyhodu?
Reakcia na: COLOR #28897:
Ale v nastaveniach sa dá jednoducho nastaviť, aby ten banner nevyskakoval. Návod ako na to, je na spomenutej stránke www.inet.sk
Reakcia na: spokojný čitateľ #28896:
Ano a bude ti vyskakovat banner...
Neviem, či vám poviem novinku, ale doménu ".tk" si môže každý zaregistrovať a používať zadarmo! Naozaj to funguje. Viac informácií na http://www.inet.sk/index.php?id=1704&tema=php&page=clanok&text=nie a samotna registracia sa vykonava na http://www.dot.tk
Reakcia na: S499.1023 #28893:
Dakujem. 🙂 Lokality si odhadol spravne, kvoli dlzke som sem pastol len priame URL obrazkov, fotky su zo sekcie Fotografie, Trolejové vedenie.
Reakcia na: fobust #28891:
Že sú Düwagy užšie a majú vyššiu podlahu ako T3 nie je subjektívny dojem - to je fakt ? .
Reakcia na: galiyosha #28868:
Presne tak, tá prvá je rozjazdová, elektromagnetická, prúdová (stavací kontakt je vidno na pravom troleji v smere jazdy tesne pred výhybkou), systému OB, výroba ELV Kremnica, lokalitu nedokážem identifikovať, vyzerá to na vozovňu Trnávka. Na druhej fotke je križovatka Mickiewiczova/29.augusta, relatívne nová záležitosť, kríženie a zjazdová výhybka, veľmi kvalitná montáž, evidentne nemontované VRBUSTmi, ťažko povedať, či je to ELBA Kremnica alebo ESKO, ktroé dnes tiež vyrába okopírované Kummlery... Dokonce podľa typu nosnej siete montáž ani nevyzerá na ELZA, ale tí sa celkom rýchle učia, tak to možu byť aj oni.
pani... na tej andulke som sa kosil teda riadne dlho.to koha taka haluz napadla ? ? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.