Aby som nezabudol, kalifornan v Dubravke uz nie je, to znamena, ze elektricky jazdia opat v oboch smeroch.
- 7931 - 32 je na tom tak isto ako 7943 - 44 ( uz je bez reklamy, ale vyzera to otrasne )
Skoro by som bol zabudol... rozpadnuty petrzalsky Ikarus c.4811 uz znova premava, videl som ho pred par dnami na 515-ke nocaku, bohuzial nevsimol som si, ci ma este povodnu SPZ.
Majkl #2871): Chcelo, mne by sa chcelo kreslit a kreslit, nadavam si sam ze mam uz tolko toho co kreslit, a stale si na to neviem najst dost casu, ale snad si casom nejaky najdem ;))
Trat cez tunel uz funguje, ale iba v smere z Karlovej Vsi do mesta, opacnym smerom zatial este nie ( bolo tak o 11:15 h. ).
- 7943 - 44 uz nema reklamu Easy, ostali mu len zlte okraje dole a cervene hore, zvysok tvori biela machula - vyzera to strasne.
Uz som zaznamenal aj dve zalohy na elektrickach, ale blizsie k nim az v Dispeceri cca. o 01. h. v summary dna. Tak zatim dovi.
d3k0: Ta jedna T3S je na akej skuske, ci co si to pisal ? Kde a preco ?
A ked si uz vymenoval tie K2Sky, nezabudol si na nejaku K2 este ? ;))
Mozes doplnit udaje.
Co sa tyka revizorov, ked sa nespravaju ako sa patri tak ich jednoducho ignorujem.
Ked si slusne vypyta cestovny doklad tak mu ho ukazem, ked nie tak ho ignorujem, ked drzo nalieha tak sa ho opytam, ze s kym sa tak rozprava a vypytam si jeho sluzobny preukaz....
mam jedneho odfoteneho - odfotil som ho preto, lebo sa spraval ako HAJZEL Vy******* k cestujucim, aj ku mne. Ked prisiel tak mi vytrhol elektriceknu z ruky, pozrel na nu (ani neskontroloval, ci je na cipe to co tvrdi ten lahko falsovatelny papierik), hodil mi ju naspat a drzo pokracoval o sedadlo dalej. Take hovado! Ale co mi pomoze jeho fotka? Nikoho ajtak nezaujima, To je skoda.
Velmi ma snes nastvalo, ked som siel do VW BA linkou 21. Nielenze to chodi raz za 20 minut. Bolo to 13:19 na Racku. Isli sme vsetci do VW na smenu (14:00) (aj ja - prekladam tam nemcom...). Co ma udivovalo, bolo to, ze taky perfektny autobus, ako TAM c. 1403 mal "az" 4 okenne vyklopne (bohuzial) vetraky. Dva vpredu na lavej strane a dva vzadu na lavej strane. Na pravej nebol na celom voze ani jeden. NEFALO SA TAM DYCHAT!!!!!!!!! DOKELU!!!!! TAKY PERFEKTNY BUS, ALE TAK PRISERNE SA V NOM CESTOVALO!!!!!! Hrozne! Zaujimalo by ma, GDO O VETRAKOCH, CI UZ OKENNYCH ALEBO STRESNYCH, ROZHODUJE??????. Urcite sa MHDckou nevozi!!! Akoze to kde sme? Toto je hrozne, ale zrejme to tak ostane pokial sa na to ludia nebudu stazovat intenzivnejsie.
Beus, nechcelo by sa Ti urobit mi nakresy banskobystrickych vozov Karosa B932 a 941 aj bez farieb (len obrysy)? Nieco v zmysle ba-vozidla-autobusy a aj tie vacsie, co su vnutri jednotlivych podstranok. Potreboval by som to na bb.imhd.sk
Páni,už zajtra o 7:00 odchádzam na "toulky ČR" a z tohto dôvodu Vám nebudem k dispozícii.Prijmite preto prosim,moje ospravdlnenie.Lúčim sa s Vami a verím že sa už čoskoro opäť stretneme.
Do skorého videnia.
Tak teda Vladimir ty si taky prejav hrubosti revizora nezazil?Nuz ale to bolo v PO a ja hovorim o KE a ked poviem ze revizor mi povedal "Daj sem listok" tak to myslim smrtelne vazne.Uznavam ze vacsina revizorov je slusnych ale aj v ich radoch sa najdu ludia z hrubym spravanim baziaci po vyrovnani nejakeho ich kompexu z detstva.(Vazne som lekar)
hmmm a co si chcel povedat tym doktor -Vozidla -elektricky?
ja som 1201 videl dnes ako sla smerom od safka na racko cez mlynske nivy - navrat do vozovne po rannej spicke :-))
Beus, nekradni mi myslienky, zabudol si uviest ze to bol moj napad :-))
A ked tu uz setcia pchate rebricky vozov, tak idem aj ja nieco vypotit :-))
klbate:
karosa (-zivotnost plechov, -vek, +poruchovost (relativna, v prepocte na pocet vozov a ich vek)
TAMbus (-sedacky, -dostupnost ND, -upevnenie skiel, +spolahlivost)
Ikarus 28x (+zivotnost (spolahlivost))
Ikarus 435 (+klimatizacia vodica (ak funguje:), +-kurenie (zalezi od toho ci v lete alebo zime:-), -poruchovost (relativna, vid karosa), -priestor na nohy medzi sedackami)
kratke:
TAMbus (jazdim s nimi velmi malo, ale z tej trochy mam dobry dojem:-)
karosa (okrem nevyhod klbatej karosy sem este pristupuje lamavost ramu za 2 napravou - aj ked sa to da povazovat za koroziu)
SOR (jazdim s nimi este menej ako s kratkymi TAMami takze comment nedam ziaden, akurat ze to je uz skor ina kategoria busu)
Ikarus 415 (detto ako ik435)
(nezahrnam tu SOLARIS - nie je to voz DPB a ani dalsie nizkopodlazaky, ktore su zastupene v zanedbatelnej miere)
Andy: Co mas proti Sanosom? Ved lepsie trolejbusy v tejto republike nejazdili !
Doktor: Na vyssej urovni v BA? No, povedzme, ze trocha. Aj tam som zazil, ze oznacovac listok jednoducho neoznaci. A ty vies co mozes...
K revizorom: Spravanie revizorov je urcitou vizitkou toho ktoreho mesta. V PO som este nebol svedkom neslusneho jednania zo strany revizora voci cestujucemu. A hlska "Daj sem listky !"? Takyto prejav hrubosti som este nezazil...
Kockac #2862): Ano, mas pravdu, na vsetkych klbovych trolikoch, s ktorymi som sa stretol (snad okrem Ikarusu 280T, ale s tymi som sa nestretol :)) ) su pohanane aj 2. aj 3. naprava - maju 2 nezavisle trakcne motory, 2 kardany a 2 diferaky
Zato klbove troliky aj lepsie tahaju, aj maju vacsiu stupavost ako kratke, lebo na cca 1.5-nasobok hmotnosti maju 2-nasobok vykonu
#2853 az #2856: Ak sa nemylim, na trolikoch je zvycajne (aspon 15Tr) pohanana 2. aj 3. naprava (samostatnymi motormi). (Ale fakt som si nie isty.)
Jano #2857): je to mozne, do Peeetrzky nechodievam.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jano
- 7931 - 32 je na tom tak isto ako 7943 - 44 ( uz je bez reklamy, ale vyzera to otrasne )