PePa:Historická električka Ganz č. 104 z roku 1910 sa podrobila v Ústredných dielňach údržbe, pri ktorej bola upravená na premávku zo zadného stanovišťa. Otočený bol aj lýrový zberač, ktorý by mal dostať šedý náter-na premávku zo zadného stanovišťa je upravená zo začiatku a zberač je preklápací.Ak sisi nevšimol je to obojstranný voz.
hroch
musel by existovat prestupovy uzol, kde by stali vsetky spoje. vzhladom na dispozicie bratislavskych trati toto ale nie je mozne. za predpokladu, ze prestupovymi bodmi by boli obchodna a vazovova, mohlo by to vyzerat takto:
linka A: dubravka - karlova ves - nabrezie - tunel - kapucinska - obchodna - hlavna stanica a spat
linka B: karlova ves - nabrezie - novy most - safarikovo namestie - spitalska - vazovova - obchodna - nam. snp - jesenskeho - mostova - most snp - karlova ves
linka C: raca - zst vinohrady - racianske myto - vazovova - spitalska - nam. snp - obchodna - racianske myto - zst vinohrady - raca
linka ruzinov - trnavske myto - vazovova - obchodna - nam. snp - spitalska - trnavske myto - ruzinov
linka E: zlate piesky - jurajov dvor - vajnorska - trnavske myto - spitalska - nam. snp - obchodna - vazovova - trnavske myto - vajnorska - jurajov dvor - zlate piesky
linka F: zst nove mesto - vajnorska - trnavske myto - vazovova - hlavna stanica a spat
linka G: petrzalka - safarikovo nam. - nam. snp - obchodna - vazovova - spitalska - safarikovo nam. - petrzalka
blbost? dobry napad? zjedzte si ma, vlcky, zjedzte... ?
d3k0: pocuj, da sa este nejako dostat na kompletne zastavkove poriadky? nie vzdy potrebujem vediet najblizsie odchody... a uz si sa dohodol s errortelom?