Vladimír:
Ono s Citybusem moc nezmůžeš. Abys udělal změny v sezení, musel bys překopat úplně celý vůz. A to už je lepší vyrobit úplně nový. 15cm snížit zadní okno bude k prdu. Zbytečný zásah do karoserie a ničemu to nepomůže.
Karosy 900 do Bratislavy podporuji už pár let. Důvody jsem uvedl níže.
No takže nejaké informácie som predsa len našiel. Jedná sa o oficiálny cenník jedného českého autorizovaného predajcu Karosy. Je to ale cenník z roku 2003, takže to ber s určitou rezervou, i keď ja si myslím, že až tak zásadne sa tie ceny zmeniť nemohli.
Ale hádam aj ostatní si to prečítajú so záujmom a získajú nejaký základný prehľad.
B 951 s prevodovkou ZF 4 --> 3 620 000
B 951 s prevodovkou VOITH --> 3 590 000
B 952 s prevodovkou Praga 5P --> 3 060 000
B 961 s prevodovkou ZF 4 --> 4 820 000
B 961 s prevodovkou VOITH --> 4 780 000
City Bus 12m --> 5 700 000
City Bus 12m --> 5 700 000
City Bus 12m CNG --> 6 800 000
City Bus 18m --> 7 895 000
Pozor! Na vedomie treba vziať, že uvedené ceny sú CZK! V našich korunách budú teda o príslušný kurzový rozdiel vyššie. Inak sú ceny bez DPH a za štandardnú výbavu.
Nízkopodlažný sólo CityBus padol až na (podľa mňa) neuveriteľných a smiešnych 6 miliónov Sk. To znamená, že B951 bude ešte o dosť menej. Možno sa mi podarí zistiť presnejšie sumy.
Nooo bohuzial, ale niekedy ked sa zamyslis tak tie dvere otvararas a zatvaras minimalne 100-krat a stane sa ze niekoho privre...Ovsem ak nejako vulgarne nazautocil na vas, ze co sa mu pchate do dveri tak je to okey..Neda sa to dokazat:-)
Potešiteľné správy. A nerozširuje sa počet nízkych sedačiek? Lebo ak nie, tak som dosť sklamaný. Výrobca by tak nezareagoval na jednu z najväčších nevýhod oproti Solarisu.
Nebude sa meniť zadná časť vozidla? Podľa "jedného vodiča CityBusu v Prešove" po zmene motora na Iveco je vzadu tak prázdno, že zadné okno by mohlo ísť pokojne aj o 10-15 cm nadol.
Re #27844 m@rtin: Pripájam sa. Karosa v tomto roku neuveriteľne znížila ceny. Ak by DPB chcel, doslova za smiešny peniaz by si vedel obnoviť veľmi slušnú časť vozidlového parku Karosami B951E a B961E.
Si, m@rtin: "Pekne" ste sa zachovali voci navstevnikovy, hlavne m@rtin. Nechcem ho tymto obhajovat (Beana) ale mohli ste mu to povedat aj milsie ked ste vedeli, ze sa myli. Urcite ste si vsimli, ze sem pisal prvykrat a nevyzna sa az tak v doprave a v nosnych systemoch ako niektori odtialto. Len toto som chcel povedat.
Beans: ja len vravim, ze existuju na slovensku autobusove trate s profilom ako linka 203. Trat do Petrzalky by vyzadovala nakup vozidiel tak nemyslim ze je to realne popri vystavbe nosneho systemu.
To som chcel spraviť už dávno. Veď jemu klesne hrebienok tak ako to bolo po voľbách v roku 2002. Beňová sa vtedy pred kamerami skoro rozplakala
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
m@rtin
Ono s Citybusem moc nezmůžeš. Abys udělal změny v sezení, musel bys překopat úplně celý vůz. A to už je lepší vyrobit úplně nový. 15cm snížit zadní okno bude k prdu. Zbytečný zásah do karoserie a ničemu to nepomůže.
Karosy 900 do Bratislavy podporuji už pár let. Důvody jsem uvedl níže.