no ja im dam radsej najavo moju mienku o nich neucastou v druhom kole volieb... A keby som mal tu moznost, tak by som s takou chutou prefickol fica lopatou po xichte jak sa stale teraz rozdrapuje...
si: Čo sa vnútornej politiky týka, ami pre mňa nie je Močiar či Gašparovič prijateľný, no čo sa zahraničia týka Gašparovič bude pre nich viac prijateľný ako Mečiar a Slovensko to zahraničie potrebuje. Teda Slovensko od Nitry na východ, pretože tam treba veľa zahraničných investorov. A preto pôjdem do druhého kola a budem hlasovať za Gašparoviča.
Kami: a kto hovori, ze treba vymenit trolejbusy za autobusy?? Ved prave naopak!! Ked dokoncia most Kosicka tak treba prehodit polku spojov z pristavneho mostu na most kosicka a tahat tade trolejbusy do petrzky.. Bo trolejbus ma urcite dlhsiu zivotnost v ba ako autobus!
Beansk:
Nevytrhávěj věci z kontextku, nikdo tu netvrdí, že Karosy jsou spasitelem pro BA. Kdyby sis dal tu práci a přečetl si mé příspěvky třeba ještě jednou, možná bys to pochopil.
ANdy:
Mám projetou celou ČR i Slovensko autem. A můžu jen tvrdit, že silnice jsou srovnatelné. U nás jsou okresy, kde jsou silnice ve špatném stavu, ale jsou okresy kde jsou silnice deobré. Zrovna tak je to na Slovensku. Ale nemyslím si, že jsou silnice v Čechách horší, možná dálnice, protože je máme starší.
Beansk: a predstav si, ze by na linke 203 premavali prepchate klbove autobusy. Pristavny most sa moze strcit. A po takej trase jazdia Ikarusy 280, ci K741, K941, K961.
Vyradovanie 10 rocnych autobusov nie je len o krase. Tam su aj prevadzkove dovody. Jeden medzinarodny dopravca povedal. Kym som mal stare vozy, stale som musel nieco opravovat. Teraz len jazdim a lejem naftu. Akurat platim taky leasing, ze ...
koniec citatu.
Ci sa odnovuje park kazdy rok desatina, alebo kazdych 5 rokov polovica, by mohlo byt jedno. Keby ta pravidelnost bola zarucena. A nie ze sa kazdych 6 rokov obnovi patina a potom kazdorocne stotina vozoveho parku.
(sorry za OT) v druhom kole niet moznosti volit mensie zlo - pre mna su obaja kandidati (meciar aj gasparovic) absolutne neprijatelni a tak na druhe kolo volieb ani nepojdem...
d3k0: Nedalo by sa spraviť tie najbližšie odchody nie linky, ale zo zastávky všetkých liniek?
Bolo by to premňa praktickejšie a myslím si, že aj pre veľa iných ľudí? Dik.
Jeden OT:
Máme po voľbách aj po referende. To referendum potešilo, len ten Močino zase zdvihol výstražný prst pre tých, ktorí ignorujú voľby tým, že aj tak nič nezmením. Tie babky demokratky pomaly vymierajú No nič Slovensko čaká v druhom kole volieb zase len menšie zlo. To by však vlastne bolo takmer vždy, nech by sa tam dostal hocikto kto mal na to preferencie.
Ludi, ktori uz raz maju auto uz nedonutis ist MHD ani keby jazdilo pozlatene metro.
Co sa tyka toho pristavneho mosta, tak ano, nadavaju, ale nie na nejake znicenie motora, ale na zapchy, a teda meskanie, z coho potom prichadzaju o prestavky....
Vseobecne zivotnost trolejbusu v porovnani s autobusom v postate nie je dlhsia. To co je u nas, je skor tym, ze tie trolejbusy, ktore mame su kvalitnejsie a o nieco viac udrziavane, ako autobusy ktore mame. Ale vo vseobecnosti by tam nemal byt taky rozdiel.
Donut jazdit ludi co maju auto a maju na jeho prevadzku aby jazdili znicenimi a preplnenimi autobusmi.. A kamarat je autobusar a vsetci jeho kolegovia nadavaju na pristavny most tak viem o com je rec..
Xexe fantaziruje sa dobryx 10 rokov a velke kulove sa spravilo.. Urobilo sa nespocetne mnozstvo projektov a vzdy to stroskotalo pri podpise.. O polo zapustenej elektricke sa uz hovori od roku 93 ak nie este dlhsie.. Boly reci o spojeni zeleznicnej trate s MHD co je dobry napad a ako to skoncilo? Jednoznacne treba urobit novy nosny system pre ba ale hovorit o tom ze karosa je naj a je nas spasitel a ze praha je genialna tak to nieje riesenie.. A pokial nedokoncia most kosicka tak sa nezacne nic robit s elektrickou.. Ja som xcel len povedat ze ciastocne by mali radsej nahradit busy u petrzalke trolejbusy bo ix zivotnost je v ba urcite dlhsia..
A Ty sa nebodaj s tymi autobusmi dennodenne do tych kopcov rozbiehas (za ich volantom) ze sa tvaris ako keby si Ty sam a jediny vedel o com je rec? A neryp do ostatnych ako keby si tu bol jediny z BA a vsetci ostatni o nej vedeli velke makove.
A mimochodom, vies kvoli comu su dennodenne tie zapchy na cestach a rozbite cesty z dovodu prehnaneho opotrebovania? Kvoli gumokolistom, ktori si myslia ze ked sadnu do vlastneho, tak tym nieco usetria. Keby nebolo tolko arogantnych blbcov, co sa len z dovodu vlastnej pohodlnosti prevazaju gumokolmi s obsaditelnostou v priemere (ak si dobre pamatam vysledky statistik) 1.7 osoby na cca 10-15m stvorcovych cesty, tak by mozno aj zapchy zmizli.
V prvom rade sa zamysli nad tym co pises, az potom to napis, lebo niektore Tvoje prispevky su fakt na smiech celemu foru. ?
ak si si este nestihol vsimnut (asi si sedis na kabli) tak aj s tymto sa pocita, akurat ako s moznostou co sa bude robit ked budu peniaze... a kedze teraz nie su, je 100x lepsie robit to co sa robi ako fantazirovat dalsich 15 rokov o metre a vozit sa v autobusoch...
tak bude pokracovat dalej po trati, mas odtial na vyber o dost viacej smerov ako hlavnu stanicu s tym tvojim metrom... (KV, dubravka, Hl. stanica, vinohrady, raca, nove mesto, zlate piesky, ruzinov; a to je bez uvazovania dalsieho rozvoja siete...)
A ked sa ta elektricka dostane na safko tak co dalej?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
J
Bolo by to premňa praktickejšie a myslím si, že aj pre veľa iných ľudí? Dik.