tak bude pokracovat dalej po trati, mas odtial na vyber o dost viacej smerov ako hlavnu stanicu s tym tvojim metrom... (KV, dubravka, Hl. stanica, vinohrady, raca, nove mesto, zlate piesky, ruzinov; a to je bez uvazovania dalsieho rozvoja siete...)
mozno sa budes divit, ale byvam v BA a pristavnym mostom prechadzam v priemere aspon 1x denne... ale taku chujovinu ako si ty vypotil by ma nemohlo napadnut napisat ani keby som byval na severnom pole... To by potom musela vyzerat doprava v hornatejsich oblastiach (napriklad tatry, stredne slovensko a pod) velmi zaujimavo....
Re #27857 Beansk: aj keby to vyriesilo situaciu na 5 rokov tak je to vzdy lepsie ako neriesit nic; ale nechapem ze co by si potom chcel - ono totiz dobre navrhnuta a spravena elektrickova trat vyriesi situaciu ekvivalnetne k metru...
Re #27859 Beansk: tak tade nejazdi autom, usetris si ho a bude tam aspon o kusok mensia zacpa
Áno, presne, po Starom Moste, ktorý samozrejme treba najprv kompletne zgenerálkovať, alebo postaviť nanovo. A podľa tvojej teórie by riešením na pár rokov bolo aj metro, lebo veľkokapacitná elina má zhruba takú istú kapacitu ako metro.
Xe no neviem keby ste sa mali rozbiehat dennodene do kopca s prepxatym autobusom tak by ste mozno aj vedeli o com je rec.. A bratislava je upxata poobede kazdy den..
Mal som tu moznost si viackrat vyskusat cestu autom po cestach v Ceskej republike a mozem tvrdit iba to, ze tie nase cesty su oproti ceskym v lepsom. Tym vsak nehovorim, ze tie nase su dobre.
A kadial xces tu elektricku tahat? Po starom moste? Metro si Ba nemoze dovolit a tak skoro ani si nebude moct dovolit.. Elektrickou sa to vyriesi na par rokov a co potom..
A ak je reč o zápchach, potom by za vybité motory mohol nielen Prístavný most, ale aj všetky ostatné bratislavské komunikácie, ktoré sú dennodenne upchaté.
Pre boha ziveho, vacsiu blbost ako "vymlatenie motorov kvoli vyske Pristavneho mostu" som este nepocul. Sorry, ale zamysli sa nad tym, a zistis, je to je nezmysel.
Prepáč, ale píšeš chobotiny. Načo do BA metro??? To boli komunistické megalománske plány, kľudne stačí aj veľkokapacitná električka. Existujú aj kapacitnejšie súpravy ako T3, K2 či K2S.
ty si mal sem pisat par dni skor (1.4.), ako obvinovat vysku pristavneho mosta z toho v akom stave su motory vozidiel MHD, tak to som sa uz fakt davno tak dobre nezasmial
No hej na interier sa sere to sa necisti ako je rok dlhy.. A za vymlatene motory moze aj blby pristavny most.. Jeho vyska a kazdodenne zapxy.. A ja nepodporujem NPA to si nemozeme dovolit ale musite uznat ze tak idiotsky rieseny dopravny system uz navrhli uz za sociku.. A keby bola prva trasa metra petrzalka - hl. stanica tak by doprava v ba nevyzerala tak ako vyzera..
M@rtin: a kolko krat si bol v ba? Ja xodim dene MHD a autom.. A viem v akom stave su cesty v ba.. Tu sa meni asvalt len v tedy ak je tam nieco rozkopane.. A inac sa len diery zalievaju.. Ked som bol autom v prahe tak som nemusel kluckovat medzi dierami ako tu a nemusel som rozmyslat ci pojdem po pravej stane cesty kde nexam napravu v jame alebo ci pojdem po lavej a tam si znicim disky..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy