Na nebezpečenstvo krachu Ostrova som ing. VTSN a ing. MTMIS osobne upozorňoval v lete 2002. Bolo mi odpovedané, že oni o tom vedia, ale nejaký momot si vynútil, že to musí vyhrať Škoda.
Samozrejme, samozrejme. Dnes uz nema zmysel vyrabat len trolejbusovu skrinu, pretoze odberatelia nechcu take mnozstvo vozidiel, ako tomu byvalo kedysi. Nase stredoeuropske trhy su relativne nasytene a vychod (rozumejte ex-CCCP) na nove NPT nema a este dlho nebude. (az na vynimky)
Takze 21Tr konci. Bude mi za nou smutno, ziadne ine nizkopodlazne vozidlo nemalo tak stedry priestor pri sedeni na nohy. Ziadne ine NP vozidlo nemalo tak genialne vyriesenu svoju klbovu verziu. A okrem bratislavskej 6401 sa nikdy nepodivalo na Slovensko. (Ze toto vozidlo konci, je vina Skodovky samotnej. Funkcne vzorky 21 i 22 Tr boli k dispozicii uz v roku 1992, vtedy sa mali chytit rozumu a predavat ich na zapad, malo by to uspech. Ale kaslime uz na to.)
Inak ako su na tom 7783+4 a 7785+6? Nema niekto nejake podrobnejsie info -- ako pokrocili skusky, ci boli nejake problemy a kedy asi ich mozeme ocakavat v premavke s cestujucimi?
No neviem, nejaky clovek z Ostrova sa na K-Reporte vyjadroval o pripadne vyrobe 21Tr/22Tr v Plzni dost skepticky. A tusim Jenki dodal, ze to nie je o nemoznosti tie trolejbusy v Plzni vyrobit, ale o neefektivnosti vyrabat kvoli nim specificku trolejbusovu skrinu pri tak malych poctoch zakazok. Co sa tyka tej 24Tr: nepopieram, ze by som z nej mohol byt prijemne prekvapeny. Ja sa len bojim, ako ten trolejbus bude vyzerat po par rokoch... ?
Re #27528 Darro: Asi mas pravdu, ale mozno o tom skutocne nevedeli. Skoda Ostrov cakala relativne velku zakazku pre Afganistan -- mozno dufali, ze ta ich postavi na nohy...
Na vystavu kludne pojdem, aj ked parne masinky skoncili presne v momente, kedy som sa narodil. Na vino - uvidi sa, musim sa spytat svojho dvanastnika.
Re #27526 galiyosha: Tazko sa mi to hovori, ale mas stopercentnu pravdu. Jeden kus je blbost. Keby vasi predstavitelia nechali v objednavke text "NP trolejbus Skoda 21Tr" a nenahradili ho "NP trolejbus Skoda", tak ste mohli mat 21TrACI. Tie sa totiz daju vyrabat a aj sa vyrabaju cele v Plzni a teda zatvorenie zavodu v Ostrove 30.6.2004 na ich vyrobu nijako nemusi vplyvat. Alebo mohli vyskrtnut slovo Skoda uplne a mohli ste mat Solaris. Na bratislavske cesty urcite lepsie riesenie ako elektricka Angora.
Ale aj tak si myslim, ze ked sa u vas objavia prve 24Tr, budete mnohi prijemne prekvapeni, a to vratane odporcov Karosy
Dufam ,ze po tom ako sa vymenili zastavkove oznacniky na botanickej (aj ked stale bez grafikonu ? ),konecne sa vymeni aj ten provizorny oznacnik na Mladej garde a doplni sa ukusnute zabradlie na zastavke( pravdepodobne po nehode) predsa len je to frekventovana zastavka ?
Plány na realizáciu preferencie električiek by si asi najskôr našiel na magistráte. Aj s preferenciou na Karloveskej radiále v podstate vyšiel magistrát. Či existuje niečo obdobné v DPB, to neviem povedať. Snáď áno, len neviem, či sú to aktuálne informácie.
S trasami električiek do Grobu a Ivanky si ma rozosmial.....pokiaľ viem, tak jediným plánom rozšírenia tratí je Zlaté piesky - Vajnory - Komisárky. Ale tuším, že to je len taká idea. Domnievam sa, že v súčasnej dobe je prioritou električka v Petržalke a jej prechod na druhú stranu Dunaja.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
galiyosha