A pokial idete viaceri, tak aj bez akejkolvek preukazky CD mozete vyuzit hromadnu zlavu. Z nasich hranic, resp. Breclavi do Prahy to stoji:
- pre 2 osoby: 456,-
- pre 4 osoby: 684,-
- pre 6 osob: 912,-
spiatocne listky:
- pre 2 osoby: 872,-
- pre 4 osoby: 1308,-
- pre 6 osob: 1744,-
Priplatky na EC a miestenky kazdy zaplati v plnej vyske.
Ano, za predpokladu ze ides rychlikom. Ak ides EC, tak sa oplati viac KMB, pretoze sa s nou neplati doplatok na EC, zatialco s Junior pasom je to 60 Kc navyse.
fobust: Blizsie som to rozviedol v diskusnom fore na transport.imhd.sk.
Na Racianskej radiale je jedina krizovatka, kde si ja dokazem predstavit problematicku prefereniu Krizovatka Jozefa Cabelku (pri zvaracaku), ostatne by mali a musia mat preferenciu. Par prejazdov zrusit alebo aspon zabezpecit aspon patricnymi znackami (kriz a pod)...
Zrusenie preferencie na Zlatych Pieskoch podla mojho nazoru nie je az taka skoda ako sa tu pise. Jej zrusenie hneva principialne aj mna, ale nebudem za nou donekonecna plakat. Vsak od tej krizovatky ma tramvaj uz len 2-3 zastavky a cestujeme tam omrvinka ludi (oproti celkovemu poctu prepravenych ludi na radiale), cize tam tu usporu casu vychutna len malicko ludi. Situacia i moj nazor by sa dramataciky zmenil v pripade pokracovania elektricky do Vajnor, Grobu ci Ivanky. (-: (-: (-;
I tak si myslim ze preferencia by sa mala budovat najlepsie naraz alebo potom smerom od centra po radiale na kraj mesta. Tak aby sa maximalizoval pocet cestujucich kt. mozu vyuzit znizenie cestovneho casu.
Celkom by ma zaujimala na kt. krizovatkach sa uvazuje s preferenciou. Krizovatky Trnavske a Racianske Myto ci Vajnorska/Bajkalska to asi nebudu. Je k dispozicii nejaky projektovy plan zavadzania preferencie?
Dobre, tak mi mozes aj prezradit kolko by co vyslo, ja mam v tom momentalne gulas. ? ? A dufan ze strela v nedelu esche chodi, nie ze aj to uz zrusili. Vlakom som vela davno necestoval a ak ano, tak to bolo zadarmo ? a nezaujimal som sa o cestovne, navyse to bolo aj tak iba po Slovensku.
Teraz som niekde pocul ,ze ten japonsky rychlovlak Sinkansen ci ako sa tomu nadava mal vlani priemerne meskanie 12 sekund a planuju ho znizit na nulu...ked si spomeniem na nasu hromadnu dopravu ?
Ekvivalentne vychadzaju pri cestovani Bratislava - Praha ako Kilometricka banka CD, tak Junior Pas. Kedze z vas asi ISIC kartu nikto nema, Junior Pas sa kupovat neoplati a teda jednoznacne ta Kilometricka banka. Ak Kilometricku banku nechcete kupovat, lebo sa bojite, ze by ste ju neprejazdili alebo neboli schopni niekomu pozicat/predat, kupte si pri spiatocnej ceste aspon tie krepe Karty Z za 100 CZK -- sice vas listok vyjde o vyse 100 CZK drahsie nez pri pouziti Kilometrickej banky (+ treba pripocitat cenu samotnej Karty Z), ale este stale oproti obycajnemu cestovnemu usetrite.
Pre vysvetlenie:
Nikto nema ziadnu kartu ani zlavy. Tri dospele osoby. Neviem ci by sa KMB vycerpala do pol roka, zalezi na tom ci sa bude este niekam cestovat, ale asi ano. Ja Vas, znalcov ?, iba prosim o to, co by ma vyslo najlacnejsie, lebo vlakom nezvyknem cestovat, nakolko furt kvasim v Bratislave a nedavno boli zasa zmeny, tak uz vobec neviem ako to je. ? ?
na Segnerovej boli tie slucky podbijackou vytrhane, ale neskor ich opravili (aspon ta co je na zastavke), no aj tak nefungovali a stale nefunguju...a ak niekto vravi opak, tak klame, lebo denne vidim ako v smere do dubravky elektricke tesne pred nosom naskoci cervena a rovnako v opacnom smere ked je elektricka na zastavke, tak po nastupeni ludi a zavreti dveri jej naskoci cervena.......
7 EUR nestoji nahodou spiatocny listok Kuty st. hr. - Bratislava hl. st.? Ked pojdu iba jednu cestu, staci im listok jednosmerny -- ten by mal stat 3,51 EUR. Alebo mi nieco opat unika?
Re #27467 fobust: Ja si este dovolim doplnit, ze ak nebudete chciet riesit Kilometricku banku, ktora je skutocne najvyhodnejsia, su dve dalsie moznosti zlavy:
Ak ma niekto z cestujucich ISIC kartu, oplati sa mu za 100 CZK v Cechach kupit Junior Pas ISIC. Ten plati do vyprsania platnosti ISIC karty (maximalne vsak rok) a cesta Praha - Bratislava s nim vyjde na 310 CZK, co je suma skoro uplne rovnaka, ako pri pouziti Kilometrickej banky.
Ak ISIC nikto nema, aj obycajna Karta Z za 100 CZK sa oplati uz na jedinu cestu. Listok Praha - Bratislava by s nou mal stat 13 EUR.
Plne cestovne Praha - Bratislava je podla stranky CD 18 EUR. V opacnom smere k tomu musis pripocitat priplatok Zlocineckej spolocnosti za EC vlak vo vyske 45 SKK.
dodatok:
Tie svetla pri zastavach som spozoroval konkretne v Dubravke, napr. zastavka Drobneho smer mesto a ine. V Karlovke som take veci zatial nevidel, ale napr. slucka za zastavkou Segnerova smer Jurigovo nam. vyzera poskodena, zda sa mi ze pri podbijani bola znicena, lebo aj tak sa nikdy nepouzivala (mozno sa mi to zda).
A ta vyhovorka, ze by elektricka narusala svetelny cyklus nie je pre mna dostatocna. Aj tak zelenu vlnu nechytis. A kludne mohli byt obe svetelne prejazdy cez elektrickove teleso sucastou jedneho signalu - ved ked tade ide tramvaj 40 km/h, tak prejde obe krizovatky do 10 sekund, co sa prezit da. Pri tych dvoch linkach v 12 minutovom intervale by nebol ziaden probem tu preferenciu spravit - teda okrem problemu ze to tam niekto nechce dopustit, alebo je neschopny to tak spravit aby to fungovalo. Bratislava ma vdaka (ne)schopnosti niektorych ludi dalsiu atrakciu - NEMAME ZIADNU PREFERENCIU ELEKTRICKOVEJ DOPRAVY. HANBA! ?
Hej, viem. Ak ste schopní do pol rokja dojazdiť českú KMB, tak by to stálo 325*0,6*3=585 CZK za český úsek a 3*7,- EUR (=*34,- v CZK) za slovenský úsek.
I.
Papalasske bla bla. Vsak take pozname, nie? Najlpesie bolo, ked mi odpisali ohladom ZP, ze krizovatka je v doscansom pevnom cykle aby sa bla bla bla a ked skusobna doba skonci, tak sa zasa zapne dynamicka preferencia elektriciek. No vidim ako to dopadlo. Asi napisem zasa nieco aby si nemysleli ze im to len tak prejde. Mne je jasne, ze ONI sa elektrickou nevozia, ale aj tak. ? ? ? ?
Co sa tyka Zlatych pieskov - zastupcovia magistratu len s polutovanim konstatovali, ze preferencia sa tam zrusila. Argumentovali tym, ze je to vlastne komplex dvoch po sebe nadvazujucich krizovatiek a tam je to nevhodne, aby elektricky svojimi prechodmi cez krizovatku narusali svetelny cyklus. Co sa tyka Karloveskej radialy, tam to ma byt riesene nasledovne : elektricka svojim prejazdom na cidlami vysle signal do krokovaca, ktory riadi svetla na krizovatke. Cidla budu umiestnene tak, aby elektricka vobec nemenila rychlost jazdy, ci zbytocne predlzovala cakanie na zastavke. Aspon takto sa zastupcovia magistratu vyjadrili. Co z toho bude pravdou a co sa naozaj bude realizovat, to uz neviem.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tulenique
I tak si myslim ze preferencia by sa mala budovat najlepsie naraz alebo potom smerom od centra po radiale na kraj mesta. Tak aby sa maximalizoval pocet cestujucich kt. mozu vyuzit znizenie cestovneho casu.
Celkom by ma zaujimala na kt. krizovatkach sa uvazuje s preferenciou. Krizovatky Trnavske a Racianske Myto ci Vajnorska/Bajkalska to asi nebudu. Je k dispozicii nejaky projektovy plan zavadzania preferencie?