Reakcia na: emo #27355:
Ono ta BRKS nie je svätá, kúpila od ZSSK staré motory a nezaplatila ich, tak ZSSK (aj z rôznch iných fóbií) zdvyhli na daľšie vozidla cenu.all: z traťou BA hl.st. by sa dalo robiť všeličo, ale netreba zabúdať, že dôležitými obmedzujúcimi faktormi sú:
- tunely na hlavnej stanice, ktoré sa rekonštruujú už cca 20 rokov, sú bez troleju a cez deň je v prevádzke len jeden.
- stanica BA hl.st., ktorej peróny sú krátke a je ich málo
- stanica Lamač, kde su peróny s úrovňovým prístupom, čo pri hustej osobnej doprave prudko znižuje priepustnosť (kapacitu) celej trate.
Osobne by som doplnil zastávky pri novom Tescu a Patrónke(Kramároch), zrušil Železnú stud., zastávku v DNV( neviem si však predsaviť ako tam lezú ludia), vybudoval dlho plánovanú spojku Ahoj - Lamač a tým odklonil nákladnu dopravu z Hlavnej stanice, atď...
Vladimír
Ale ak hovoríš o 10 min. intervale, áno, to sa už dá. Otázne je, či sa dá na trati DNV - BA hl.st. zabezpečiť, ale do toho už ja nevidím. Ale pokiaľ áno, tak tá doprava po železnici má zmysel, len to musí byť skutočne frekventované (max. špičkový interval 12 min.) a musí byť ešte v DNV ešte jedna stanica, niekde pri vyústení Eisnerovej ul., najlepšie smerom k mestu - ak sa to samozrejme technicky dá.
Otázka ešte je, ako sa dá zabezpečiť prepojenie železnice s prestupným uzlom Patrónka.