Reakcia na: Vladimír #27374:
Pozri, Vladimír, keď už raz nejaký momot nechal postaviť DNV tam kde je, tak sa s tým nedá nič robiť. Tým pádom je DNV voči BA asi v takej polohe ako voči Prahe nejaký Český Brod - nocľaháreň a zásobáreň pracovných síl. A odtiaľ to v 1,2 miliónovej Prahe jazdí po 30 minútach a možno raz bude po 15. Železnica má iné výhody a nie 12 min. interval - železnica musí konkurovať výrazne kratšou jazdnou dobou.I.
Juro
all: z traťou BA hl.st. by sa dalo robiť všeličo, ale netreba zabúdať, že dôležitými obmedzujúcimi faktormi sú:
- tunely na hlavnej stanice, ktoré sa rekonštruujú už cca 20 rokov, sú bez troleju a cez deň je v prevádzke len jeden.
- stanica BA hl.st., ktorej peróny sú krátke a je ich málo
- stanica Lamač, kde su peróny s úrovňovým prístupom, čo pri hustej osobnej doprave prudko znižuje priepustnosť (kapacitu) celej trate.
Osobne by som doplnil zastávky pri novom Tescu a Patrónke(Kramároch), zrušil Železnú stud., zastávku v DNV( neviem si však predsaviť ako tam lezú ludia), vybudoval dlho plánovanú spojku Ahoj - Lamač a tým odklonil nákladnu dopravu z Hlavnej stanice, atď...