Reakcia na: S499.1023 #27180:
Akosi stale zabudame na jednu velmi jednoduchu moznost: Vlozit na vybranych usekoch 3 kolaj. Navrhujem vlozit ju na lavu stranu (v smere jazdy). Tym mozes k ostovceku pritlaci tramvaj na rozchode 1000 mm so sirkou 2,5 metra a rychlodrazne zeleznicne hovado na 1435 mm so sirkou 2,8 metra. Typicky priklad ako to funguje je Vogtlandbahn - Zwickau. Tam je sirka tramvaje sice 2,2 metra (KT4), ale po vlozeni tretej kolajnice na vybranom useku, kade chodi aj ten tvoj oblubeny ?? sa tam vocpe aj vozidlo so sirsou skrinou, k rovnakemu nastupnemu ostrovceku. Aky je zeleznicny profil? Hadam nie 2,5 metra. Akoze neviem si tak celkom dobre predstavit, ako by ludia zo zeleznicneho peronu nastupovali do kockopsa cez nejaku jamu. Ano, existuje vysuvny schodik, ale uzsie vozdilo = nizsia kapacita, to vies, ze? ?
Emo
A inak, veď dalo by sa, keby aj u nás S - Bahn bol kombináciou prímestského a mestského systému, že by jazdil do miest ako Pezinok, Malacky, Senec atď.