Ikarusov 280 nám jazdí ešte dosť, jeden aj z roku 1987. Nové Ikarusy (415 a 435) sú podľa mnohých ľudí horšie ako tie staré, lebo sú pomalšie, menej výkonné a už sa dva (435.18) dokonca aj rozlomili na 2 časti. A to najstaršie z nich majú ešte len 5 rokov...
Rád bych věděl jestli v Bratislavě jezdí ještě
staré Ikarusy 280.08? V Praze skončil jejich provoz
1.7.1999. Jaký je váš názor na nové Ikarusy typů
415 a 435, tady v ČR. jezdí jenom 412 a to ještě v Karlových Varech, Děčíně a Táboře. V Praze se zkoušela Bratislavská 415 myslím tak před dvěma roky.
Tak to by som netvrdil, že MHD je prežitok komunizmu. Ak sa pozrieme na svetové veľkomestá, každé má problémy s tým, že sú ulice prepchaté autami. Preto radšej preferujú MHD. Aj v Bratislave - keď ide niekto do centra autom, tak pol hodinu krúži, kým nájde nejaké voľné miesto. A ešte sa musí báť, či mu doň niekto nenabúra, prípadne či sa nezapáči dlhoprstým... No nie je lepšie odviesť sa do centra električkou?
Martin> Sorry, bola tam chybička, ale už je to opravené. Všetkých, ktorí nájdu chyby na našich stránkach prosíme, aby nám ich poslali e-mailom na mhd@host.sk.
KLF, Color> O trati na Dlhé Diely sa tu síce kecalo v októbri, ale to bolo ešte na stránkach MHDinfo (= priamy predchodca tohoto tu). Pri rozbiehaní nových stránok som sa so Spectrem dohodol, že staré príspevky do nového fóra nezaradíme. Navyše, časť z nich sa na Hoste "stratila"... :)))
COLOR: o trati na Dlhe diely sa tu uz kecalo v cca oktobri (skus si to vyhladat v starsich prispevkoch). No a ked som si minule dobre vsimol, tak do Karlovej Vsi uz tusim elektricky chodia. Ale nie som si isty... Mozno som zle videl.
No, vyzera to celkom pekne, len co je pravda ako to bude v skutocnosti... Nevie tu niekto nieco s predlzenim elektrickovej trate na Dlhe Diely ci kam (alebo na Karlovu Ves) a ci by nebolo lepsie da tam duobusy - tie nepouzivaju naftu len pri ceste do depa, ale aj ako pridavny motor...
Dobrý den ve spolek.
Doporučuji navštívit tuto stránku: http://tram.hyperlink.cz
Jsou tam, mimo jiné, nějaké ty informace o navrhované tramvajové trati na pražský Barrandov a také několik pěkných obrázků. Jestli výsledek bude skutečně alespoň částečně odpovídat počítačovému modelu, bude to určitě jedna z nejhezčích tratí v bývalém Československu.
DP:Prosím tě, kde si zjistil, že DP.hl.m Prahy
má 3 kloubový Renaulty a potom já bydlim na Ruzyni a 119 jezdim každý den do školy. Dneska žádný Renaulty na 119 nejezdily. Prosím tě pošli mi více informací na martinfaf@atlas.cz. A ještě k těm nízkopodlažním krátkým Renaultům těch není v Praze 154, ale 172 a k nim ještě 3 Neoplany. Díky za ty informace.
Ty koxo, ta T3REKO ako keby dostala len nove natery a detaily! Dost skareda by som povedal.
Spectre or D3k0 or anybody who is webmaster - ten scrollbar ste urobili vy?
DP> Ale, v pohode, ved ja nechcem viest vojnu, ja som rad, ze aspon niekde jazdia nizkopodlazne vozy. A velmi sa tesim, az sa v nejakom preveziem (v Prahe som nebol asi 10 rokv). Maj sa.
No ked sa to tak vezme, ono to bola moja oblubena elektricka ale zase si to zoberme tak, ze bude zase nejaka nova... Kedy bude uvedena do prevadzky 7109?
So 7085 sa pokročilo asi natolko, že do zadnej časti, sa osádzajú sedačky a vsádzajú okná. Predná časť čaká na nalakovanie. Keď bude konečne hotová bude to akási K-S z Bratislavy. Plocha, na ktorej stoja vozidlá na šrotovanie v Juráku je našťastie prázdna. Po minuloročnom záťahu tu ostali len Ikarusy 2904, 2905, Karosy 2116, 2114, 2103, 1117 a známa Karosa s automatikou 3159, ktorá mala reklamu na ZOO. Tento rok zima mešká, ale i napriek tomu sú pripravené Karosy 4050, 4052, 2115 ako zimné pohotovosti. TeBeCe, na zadný zberač sa jazdí preto, lebo vrchári niesú schopný povelový trolejový kontakt na odblokovanie výhybky umiestnit v dostatočnej vzdialenosti za výhybku. Ak si pamatáš, jazdilo sa aj na predný, iba po niekolkých výkolajách bol vydaný príkaz na jazdu na zadný zberač. Všetkým priaznivcom 7070 - naozaj už nejazdí, je rozobratá a pripravená na transport do Šumperku. Fotky by mali byt onedlho na stránke. Možeme sa na nu spoločne tešit ako na K2S 7111. K TAMbusom- máme aj jeden klimatizovaný - 3701, len škoda, že klíma nefunguje. Nápln je vraj drahá. . .
Zda sa, ze na Tambuse 3705 odisiel predny transparent Buse, pretoze na nom nic neni zobrazene a jazdi s tabulou vpredu. Len dufam, ze predtym nez "odisiel" tam nesvietilo "32 Do vecnych lovist" :-)))
V poslednej dobe som si zacinal mysliet, ze sprejeri uz dali pokoj supravam T6A5 z poslednej dodavky, ale dnes ma skoro ***lo ked som videl 7949-7950, ktora mala posprejovany cely zadok...fuuuj...
PAPYR a Matrin:
Trolejbusy v Praze jezdit nebudou, duvod je jednoduchy,musela by se postavit nova vozovna, menirny, vozy, a troleje.Posledni trolejbusova linka byla zrusena 14.6.1972, protoze od 1.5.1974 zacalo jezdit metro, tenkrat komunisti tvrdily, za az se postavi nejaka sit metra, tak trolejbusy se znovu budu uvedeny so provozu, bohuzel nestalo se tak.mimochodem metro do Kobylis(linka C) je stavi uz od zari tohoto roku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
DP
Trolejbusy v Praze jezdit nebudou, duvod je jednoduchy,musela by se postavit nova vozovna, menirny, vozy, a troleje.Posledni trolejbusova linka byla zrusena 14.6.1972, protoze od 1.5.1974 zacalo jezdit metro, tenkrat komunisti tvrdily, za az se postavi nejaka sit metra, tak trolejbusy se znovu budu uvedeny so provozu, bohuzel nestalo se tak.mimochodem metro do Kobylis(linka C) je stavi uz od zari tohoto roku.