Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dano>>> Bohužiaľ, zháňať vodičov sa tu asi nebude dať. Väčšina ľudí, ktorí sem chodia nie sú pracovníci DPB, ale iba dopravní nadšenci, čiže to, kto má kedy služby vedieť zrejme nebudeme.
* Životnosť Ikarusu 435 a 415 je oficiálne udávaná na 5 rokov.
* Životnosť Ikarusov 280 a 283 je 12 rokov, podobne aj u TamBusov.

* 415 a 435 nie sú až také zlé vozy, ale na naše podmienky nedostačujú. Do kopca šlapú dosť podpriemerne, asi ako Karoska 741. Hlavne 435 má dosť slabý motor. Nevadí to síce, ale nedá sa tomu riadne vytnúť. Vozy síce spĺňajú všetky moderné európske normy, ale niektoré veci, napr. elektronický obmedzovač rýchlosti na 70km/h ich dopredu vylučuje z úspešného použitia na takých turbo linkách, ako napr. 21, 59, alebo 75. Sú to celkom dobré vozy, ale na TamBusy jednoducho nemajú. Možno mi niekto bude oponovať, pretože TamBusy sú napr. relatívne hlučnejšie, ale verte mi, že nielen z pohľadu, ako cestujúci, ale aj z pohľadu technicky zmýšľajúceho človeka by som im pri výbere vozidiel dal jednoznačnú prednosť.

* Neznamená to však, že by som bol nespokojný s Ikarusmi 4.., naopak, som rád, že sme nekúpili Karosy 9.., ktoré zaostávajú jednak designom, kvalitou a prevedením. Ikarusíky sú dobré, len to nie sú tie nezničiteľné obrnené vozy, čo sa robili kedysi (ako príklad Ikarus 280, K2, T400, V3S 🙂 )

* Celkové postrehy z Blavy, ktoré by si cudzí človek odniesol sú také, že stav našich vozidiel nie je až taký zlý, naopak, električky a trolejbusy majú vypravenosť cez 80 percent. Jazdia u nás relatívne nové a kvalitné vozy (až na Karosy), ktoré nemôžu za to, že sa niekomu nechce do údržby, ale ani to nie je také zlé, ako za čias minulých.
Chcem sa spytat, či mi môžete dávať informácie o jednom vodičovi, ako má zadelenú službu. Som jeho priateľ a chcel by som sa sním stretnúť. Ďakujem
Ja by som povedal, ze uz aj take kratke Tambusy su lepsie ako Ikarusy 415...
Ikarusov 280 nám jazdí ešte dosť, jeden aj z roku 1987. Nové Ikarusy (415 a 435) sú podľa mnohých ľudí horšie ako tie staré, lebo sú pomalšie, menej výkonné a už sa dva (435.18) dokonca aj rozlomili na 2 časti. A to najstaršie z nich majú ešte len 5 rokov...
Rád bych věděl jestli v Bratislavě jezdí ještě
staré Ikarusy 280.08? V Praze skončil jejich provoz
1.7.1999. Jaký je váš názor na nové Ikarusy typů
415 a 435, tady v ČR. jezdí jenom 412 a to ještě v Karlových Varech, Děčíně a Táboře. V Praze se zkoušela Bratislavská 415 myslím tak před dvěma roky.
Tak to by som netvrdil, že MHD je prežitok komunizmu. Ak sa pozrieme na svetové veľkomestá, každé má problémy s tým, že sú ulice prepchaté autami. Preto radšej preferujú MHD. Aj v Bratislave - keď ide niekto do centra autom, tak pol hodinu krúži, kým nájde nejaké voľné miesto. A ešte sa musí báť, či mu doň niekto nenabúra, prípadne či sa nezapáči dlhoprstým... No nie je lepšie odviesť sa do centra električkou?
kto so mnou suhlasi ye mhd je sk....... preyitok komunizmu, ................
Martin> Sorry, bola tam chybička, ale už je to opravené. Všetkých, ktorí nájdu chyby na našich stránkach prosíme, aby nám ich poslali e-mailom na mhd@host.sk.

KLF, Color> O trati na Dlhé Diely sa tu síce kecalo v októbri, ale to bolo ešte na stránkach MHDinfo (= priamy predchodca tohoto tu). Pri rozbiehaní nových stránok som sa so Spectrem dohodol, že staré príspevky do nového fóra nezaradíme. Navyše, časť z nich sa na Hoste "stratila"... :)))
Martin> Klikni na obrazok I412 a ukazu sa ti informacie spravne...

Peter P.> Neni nahodou ten klimatizovany Tambus cislo 3700 ??
Elektricky na Dlhe diely?? To skor zubacku 🙂
COLOR: o trati na Dlhe diely sa tu uz kecalo v cca oktobri (skus si to vyhladat v starsich prispevkoch). No a ked som si minule dobre vsimol, tak do Karlovej Vsi uz tusim elektricky chodia. Ale nie som si isty... Mozno som zle videl.
Můžu se zeptat, proč když kliknu pod odkazem-
autobusy na vaší internetové stránce na autobus
Ikarus 412, objeví se mi "čtyřistapatnáctka"?
No, vyzera to celkom pekne, len co je pravda ako to bude v skutocnosti... Nevie tu niekto nieco s predlzenim elektrickovej trate na Dlhe Diely ci kam (alebo na Karlovu Ves) a ci by nebolo lepsie da tam duobusy - tie nepouzivaju naftu len pri ceste do depa, ale aj ako pridavny motor...
Dobrý den ve spolek.
Doporučuji navštívit tuto stránku: http://tram.hyperlink.cz
Jsou tam, mimo jiné, nějaké ty informace o navrhované tramvajové trati na pražský Barrandov a také několik pěkných obrázků. Jestli výsledek bude skutečně alespoň částečně odpovídat počítačovému modelu, bude to určitě jedna z nejhezčích tratí v bývalém Československu.
Webmasteri sme obidvaja - preto ten brutal good design. Ten scrollbar sme tiez vymysleli my
DP:Prosím tě, kde si zjistil, že DP.hl.m Prahy
má 3 kloubový Renaulty a potom já bydlim na Ruzyni a 119 jezdim každý den do školy. Dneska žádný Renaulty na 119 nejezdily. Prosím tě pošli mi více informací na martinfaf@atlas.cz. A ještě k těm nízkopodlažním krátkým Renaultům těch není v Praze 154, ale 172 a k nim ještě 3 Neoplany. Díky za ty informace.
Ty koxo, ta T3REKO ako keby dostala len nove natery a detaily! Dost skareda by som povedal.
Spectre or D3k0 or anybody who is webmaster - ten scrollbar ste urobili vy?
DP> Ale, v pohode, ved ja nechcem viest vojnu, ja som rad, ze aspon niekde jazdia nizkopodlazne vozy. A velmi sa tesim, az sa v nejakom preveziem (v Prahe som nebol asi 10 rokv). Maj sa.
No ked sa to tak vezme, ono to bola moja oblubena elektricka ale zase si to zoberme tak, ze bude zase nejaka nova... Kedy bude uvedena do prevadzky 7109?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.