A to čo riešiš? Asynchrónna výzbroj (a povedal by som že podstatne menej spoľahlivá) je aj v 21TrAC. A pre dielenských to práveže je úplná sranda, oni s tým totiž nebudú robiť úplne nič, maximálne meniť karty, keď budú mať náhradné. To nie je obíjanie spekancov zo stykačov sekáčikom.
I.
Spectre,v NR jazdi 36liniek jedna expresna tj. linka 122 ta nasa MHD je dost zastarala co sa tyka prisposobenosti sa cestujucim.Bolo by asi velmi tazke keby si daky ludia sadli a pomenili trasy liniek a zrusili tkz. Dedinsku MHD.Neviem pochopit naco funguju take linky 10,17,23,35 ktore jazdia takmer prazdne.A potom dedinske linky 3,5,20,21,27 ktore by mali jazdit po meste.
Kto ho nechce? Vsak si s nim ani nesiel este, tak ako mozes hned hovorit, ze je to shit? A nie je nahodou koncepcia 21Tr priblizne rovnako stara ako 24Tr? Vsak 21Tr jazdia uz aspon 8 rokov.
Tych par liniek co jazdi po NR ktore vobec nepostacuju ale samozrejme ze sa najdu casti teda obce ktore niesu mestske casti a jazdi tam MHD. Len tak pre zaujimavost linka 20 jazdi z centra takmer 21km .Na tento smer jazdi vlak a MMAD.A ludia v meste potom nemaju bus ked ho potrebuju.
Xexe... ani nie je moc co rusit, nakolko pri tom pocte vozidiel co sa kupia jednoducho staci pockat, kym tender vyprsi a je to...
Inak mam z toho velmi zle pocity #vomit# (ten grcajuci smajlik je prakticky ?). Totiz okrem toho, ze sa 24Tr (ach... toto oznacene je vysmech historickemu vyznamu plzenackych a neskor ostrovackych trombelusov xxTr) bude rozpadavat mechanicky, som zvedavy, ako to dopadne u nas. V tom zmysle totiz, asynchronna vyzbroj nie je ziadna sranda... (aspon nie pre nasich dielenskych ? ), takze som si isty, ze zazijeme este vela "prijemnych" prekvapeni.
To je pravda... Pokial si prevadzkovatel objedna do MHD taketo usporiadanie, tak je minimalne mierne slahnuty. Taketo usporiadanie je vhodne do luxusnej prevadzky, kde vsetci sedia, co u nas nebude nikdy
Zvrhlost to je, ale zaroven je to sikovny marketingovy tah... Vo Francuzku im uz jazdia uplne ine nove Renaulty a tychto serblov sa chcu zbavovat smerom na vychod. V tomto smere predstavuje "unifikacia" nie vyhodu pre prevadzkovatela, ale pre vyrobcu, ktory sa dobre nabali, nehovoriac o tom, ze tato konstrukcia je yebnuta uz aj na autobus, nie to este dratolez... #vomit# ? ?
Neviem ake zn.busov okrem karosy a ikarusov jazdia po BA v NR nakupili mercedesi ktore niesu vobec vhodne na MHD dvojsedackovy rad po oboch stranach malo miesta na statie niet nad karosu.
Blbe... ? Mas nejake riesenie? 24Tr je shit a nikto v Bratislace ho nechce, a niet cudu. Co je to za zvrhlost to starej pomaly 15 rocnej konstrukcie DNES montovat trolejbusovu vyzbroj??? #vomit#
Inžinieri v DPB nechceli ani 21Tr, chceli seriózny tender, do ktorého by mohli ísť aj ďalšie firmy ako DPO Inekon a nepomohli si. Oni nerozhodujú, to sú úplatky, konexie, osobné vzťahy atď...
Mimochodom, v Bazileji rušia trombelusy, majú na predaj krásnych 10 kĺbových nízkopodlažných Neoplanov. Len neviem, či by ich DPB dokázal zaplatiť, lebo záujem má aj Ženeva.
Ale majú na predaj aj tuším 12 ks Mercedesov vzduchočistiacich hlukpohlcujúcich O405NG/CNG?
I.
Je super, ze sa daju vytlacit grafikony vo formate XS. Mam len taky maly dotaz, ci nie je mozne vytlacit niekolko grafikonov formatu XS naraz na A4. Pekny den.
Akoze ak uvidim aj 10ks 24Tr, tak budem skakat od radosti Ja som sa uz totiz zmieril s tym, ze do zrusenia MHD uz ziadne vacsie dodavky vozidiel nebudu.
Ale vsak 24Tr nie je trolejbus, to je humus. Myslim ze aj inzinieri v DPB maju taky nazor. #vomit# #vomit#
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
I.