Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 1885 #26333:
Neviem o tom, ze by v tendri bolo spominane nieco s agregatom...
Reakcia na: Jenki #26336:
Tak to je bod pre 24Tr, ale aj tak sa mi ten tender zdal prinajmensom "divny".
Reakcia na: 1885 #26334:
24Tr je sice v současnosti s bateriovým pomocným pohonem, ale je možný i dieselový. Prý ?
Prave som dostal spravu ze 30.6. Skoda Ostrov konci. Tak je to asi oficialne.
Reakcia na: 1885 #26333:
Hupss, na konci malo byt samozrejme 24Tr
Reakcia na: S499.1023 #26296:
Ale nevyhrala Skoda tender prave preto, ze 21TrAC mala jedina ten dieslovy agregat? Keby tu potom skoncili 21Tr, tak by to bol podvod jak vrata....
Reakcia na: Sarko #26331:
Myslím to tak, že Vytrolíno je ešte príliš nový typ na to, aby sa dala hodnotiť jeho spoľahlivosť. Taký duobus Mercedes-Benz/AEG O415GNED či ako sa to volá je tiež zo samých luxusných a osvedčených komponentov a aký je to shit.
I.
Reakcia na: S499.1023 #26329:

Ako to myslíš s tým "raz sa k ním možno zaradí aj Solaris Trollino"? Veď DPO je výhradným dodávateľom Solarisov pre ČR a sám sa podieľa na výrobe Trollina, tak spolu s 15-ročnou zárukou na karosériu, výzbrojou vyrobenou doma a najvýhodnejšou cenou by to bolo hádam to najlepšie čo môže Solaris ponúknuť. To isté by možno mohlo platiť v prípade výhradného dodávateľa v SR - DPMK, len neviem, ako by to bolo v prípade Trollin. Okrem toho výzbroje Cegelecu už nejaký čas bez problémov fungujú, rovnako ako karosérie, a to dokonca za sťažených podmienok v polobalkánskej prevádzke v KE. ?
Reakcia na: Spectre #26328:
Myslíš Civisy a Cristalisy? No to by som teda nechcel. A ani by to len tak niekto nezaplatil. A názor, že vo Francúzsku nepovažujú konštrukciu Agory za investícou do budúcnosti, ostro kontrastuje s tisícmi Agor v Paríži, ktoré už úplne vykynožili staré Heuliezy. A nebudem s Tebou súhlasiť ani ja, Agora totiž JE dobrá konštrukcia. Lenže nie na naše (ani pražské) tankodromálne cesty, kde sa ich bakelitová konštrukcia začína okamžite rozkladať. A že mám pravdu, o tom svedčí bezproblémová prevádzka Slintyhnusov v iných mestách.
I.
Reakcia na: tr3mp #26327:
Ako som už niekoľkokrát napísal, napr. Van Hool/Kiepe AG300T, Berkhof Premier/Kiepe AT16, Ikarus/Kiepe 412T, Neoplan N6060/Magnet-Motor a ďalšie, Raz sa k nim možno zaradí aj Solaris Trollino/Cegelec.
Po stránke jazdných vlastností možno aj 14/15Tr, tie sú však degradované hypernevydarenou skriňou a vysokopodlažnosťou, 21/22Tr zase extrémnou nepoľahlivosťou.
I.
Reakcia na: S499.1023 #26318:
Blbo som sa vyjadril. Nemam 100% prehlad, ale co to boli tie take obludy, ktore mali elektricky prenos vykonu??? Niekde som to videl a tiez to bol tusim Renault. Kazdopadne, podla mna vo Francuzku konstrukciu Agory tiez nepovazuju za prilis velku investiciu do buducnosti ?
Reakcia na: S499.1023 #26326:
Ktoré trolejbusy sú teda podľa Tvojho názoru dobré a prečo?
Posadnutosť niektorých diskutujúcich Ikarusmi 280 je fakt obdivuhodná. Ja uznávam, že sa jedná o mimoriadne vydarené autobusy, odolné, spoľahlivé a neviem čo ešte. To však nič nemení na tom, že nemajú (hlavne v tom stave, v akom sú k videniu v BA) nič spoločného s modernou dopravou 21. storočia.
A Slintyhnus je síce shit ale myslím si, že o nič väčší než 21Tr, pretože o týchto výtvoroch Ostrovu Socializmu nemám žiadne ilúzie. To sú vozidlá, čo majú akurát pekný design.
I.
Reakcia na: fobust #26321:
Ja neobhajujem 24Tr, iba obhajujem nazor, ze nebudem nieco nekritizovat, ked som v tom nesiel.

A za tym, ze Ikarus 280 je stara konzerva, ktora ma vozit cestujucich v 70. a 80. rokoch 20. storocia, a nie v 21. storoci si stojim stale 🙂
Reakcia na: fobust #26295:
Po akej stránke humus? Po estetickej? Lebo potechnickej stránke zatiaľ každý, kto 24 Tr-ku zažil, vyjadruje mimoriadne pozitívne dojmy (a sú to ľudia, na ktorých názor dosť dám). Ja sa vyjadriť neviem, pretože v 24 Tr-ke som sa ešte neviezol.

Re #26317 Romi: A Ty si skutočne myslíš, že keby linky nitrianskej MHD nejazdili do obcí, že by sa zvýšila kultúra cestovania v meste? ? Veď je to len čistá formalita ako si SAD NR linku označí, ak by ju nechcela mať mestskú, tak by jej akurát odňala číslo a tie isté autobusy by na nej zostali. Na mesto by to predsa žiaden vplyv nemalo.

Re #26322 Papyr: Súhlas.
Reakcia na: Romi #26317:
Nitra je mesto poctom obyvatelov i velkostou velmi blizke Presovu. Tam MHD funguje prave opacne, tj. casto, cisto, lacno a k spokojnosti pouzivatelov. Mozno by stalo za to sa inspirovat 🙂 (ach joj, zase reklama na Presov ?)
Reakcia na: fobust #26321:
A viezol si sa v 24 Tr? Nehovorim, ze kastle Citybusu je genialny napad, pretoze nie je, ale nemam rad apriorne odsudzovanie niecoho, co som videl zatial iba na obrazku.
Reakcia na: Andy #26315:

Viezol som sa v Shitnise a stacilo mi, netuzim po takom trolejbuse. Ano, 21Tr nie je tiez najnovsia konstrukcia, s tym suhlasim, ale vzdy lepsie ako 24Tr. #vomit# #vomit# #vomit# #vomit# #vomit#
Ty si cely dajaky divny, Andy, obhajujes tu ten #vomit# #vomit# 24Tr #vomit# #vomit# #vomit# #vomit# #vomit# #vomit# a nadavas an 280-ky (ani nevies aky vykon tie vozy podali)......
Reakcia na: Spectre #26312:

Stavím sa, že tender vyprší, keď sa rozpadnú všetky paroháče. ? No vidím, že grcajlíkov ste si viacerí osvojili hneď v prvý deň vzniku. Len to tu veľmi neovracajte, aby aj ostatní tu mohli dýchať.. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.