premavka na linke 5 sa nekonci, si to precitaj poriadne "cas ukoncenia premavky na linke 5" je to, ze ti posledna 5 z dubravky odide este hodinu pred vecernickom!
Romi NR:Ze je to niekde este horsie neznamena,ze v BA je to dobre:-(.Vy zase mate Mercedesy:).Ale vo svetle prvych pozitivnych zmien po dlhych rokoch dufam,ze prve lastovicky budu nasledovat a ze sa dockam aj toho,ze denna premavka bude koncit aspon poslednymi odchodmi z konecnych o polnoci a ze aj v nocnej doprave sa dockame aspon pravidelneho hodinoveho intervalu,ako to byvalo kedysi,ze sa dockame zinteligentnenia linkoveho vedenia miesto neucelneho precislovavania a ze sa dockame aj trocha kulturnejsieho vozoveho parku a cistych,nepomalovanych vozidiel.I.
Vy sa tu bavite o katastrofe MHD BA a tiez o nocnych linkach.Keby ste vedeli o ubohosti MHD v NR.Kde na take velke mesto ide bus raz za 40min.Mimo spicky kde niektore linky jazdia cca po 15mim.intervaloch a cez vikend raz za hodinu a do niektorych casti raz za dve hodiny.A nocne spoje ktore by sa uzivili tak nejazdia vobec na tom profituju taxi sluzby.Tak si len vazte vasu perfektnu MHD.
hehe, myslim ze moj trolejovy nocak na dolne si asi videl, na jeho realizaciu treba len upravu trolejoveho vedenia na SAVke a volu (a v noci by to bola uplne genialna linka, vychyta vacsinu zdrojov cestujucich). Obdobne sa da spravit nocak na vsetkych elektrickovych radialach (s neakymi zmenami trasy cez mesto), ale o tom tu uz myslim bola rozsiahlejsia diskusia...
Suhlasim ze nocnu dopravu zlepsit treba, ale niekde zacat treba. A diskriminacia... uplna rovnost nikdy dosiahnuta nebude, petrzalcania sa mozu citit diskriminovany lebo im tam nechodia elektricky a teda su odkazany na a-busy... Kazdy sa moze citit diskriminovany - dovod sa vzdy najde. (-:
Mne sa to zda jednoducho plytvanie (uz i tak velmi) limitovanymi moznostami ked sa a-bus linky vypravuju ako duplaky...
Staznost by si samozrejme napisat mohol, mozno by sa nieco zmenilo ...
Re #26202 Vladimír: Hehe, tym by som si voobec nebol isty Niektori ludia nas nemaju radi (aj ked nikto nevie, preco - kedze iMHD nijako DPB neposkodilo - snad len tym, ze si dovolujeme mat diskusne forum a davat priestor vsetkym nazorom)... Nuz ved uvidime ;-D Nejako bolo, nejako bude. A nech to dopadne akokolvek, dopadne to dobre (pre nas )
Ja rozumiem tomu, ze sa medzinarodna tarifa meni zavisle na kurze Kc. Ale ked to dokaze zistit baba na pokladni (ked idem osobne na stanicu), ako je mozne, ze to nedokaze zistit baba na infolinke?
Kua, chlapi, keď sa vyžívate vo vyzdobených vozidlách, presťahujte sa do Indie, Pakistánu, Bulharska, Albánska...
Už ste videli v Nemecku alebo v Rakúsku vyzdobený autobus MHD?
I.
Potreboval som pre kamaratku zistit, kolko stoji cesta vlakom z Prahy do Popradu na Junior pas CD. Tak som zavolal na infolinku Ceskych drah, 22111122. Tam mi bolo povedane, ze oni sice informuju o vsetkom, ale medzinarodne cestovne mi povedat nevedia (tak to co je za infolinka???) a odkazali ma na medzinarodnu pokladnu. Tam mi to vzala operatorka ustredne s tym, ze medzinarodna pokladna ma vyveseny telefon, pretoze ma urcite klientov. Tak som sa nastval a vzal do ruky tlaceny cestovny poriadok Ceskych drah. Su v nom uvedene aj telefony na jednotlive stanice. Obvolal som postupne stanice Praha hl.n., Ceska Trebova, Ostrava hl.n., Cesky Tesin, Krnov, Lysa nad Labem, Olomouc hl.n. a nikde mi to nezdvihli. Nakoniec mi to zdvihli na medzinarodnej pokladni ZST Zlin stred, kde som sa konecne dozvedel, ze Praha-Poprad Tatry na Junior pas stoji 501 Kc.
NA KEREHO FRASA MAJU CD TELEFONNU INFOLINKU, KED NA NEJ NEVEDIA PODAT TAK ZASADNE INFORMACIE, AKO CESTOVNE DO SUSEDNEHO STATU?
No praveze ta sa mi az tak nepaci, ale napriklad velmi pekne vyzdobene su nizkopodlazaky na 1. kolone.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo