No to je sice pravda, ale ktovie, ktorou cestou by vodici sli. Ci by sa potom vsetci ku vsetkemu spravali ako ku svojmu, alebo ku vsetkemu ako k nie svojmu...
S499: Ja by som pridelovanie vozov zrušil. Väčšina vodičov to zobralo tak, že si môžu mašinu polepiť a dať si tam svoje veci. ? Konečný dôsledok je, že sa nepíšu poruchy do kníh aby na ďalší deň dostali svoj voz (aj keby ich písal nie je isté, či to opravia, ale to je o inom ? ) A voz stojí keď "majiteľ" nemá službu,...
Poznám len dva vozy, ktorých pridelený sa zmocnili svojej úlohy dobre a to 1803 a 4831. Možno ešte aj nejaký ďalší, ale v rýchlosti ma nenapadnú.
Minimálne by som vydal zákaz menenia exteriéru vozidla. ?
Nemysli si o sebe, ze si vtipny. Kvoli tomu, niekto nieco nepochopi nemusis hned buzerovat. A ozaj, kedy ide posledna 5? Dakujem za pochopenie. Praci cest!
premavka na linke 5 sa nekonci, si to precitaj poriadne "cas ukoncenia premavky na linke 5" je to, ze ti posledna 5 z dubravky odide este hodinu pred vecernickom!
Romi NR:Ze je to niekde este horsie neznamena,ze v BA je to dobre:-(.Vy zase mate Mercedesy:).Ale vo svetle prvych pozitivnych zmien po dlhych rokoch dufam,ze prve lastovicky budu nasledovat a ze sa dockam aj toho,ze denna premavka bude koncit aspon poslednymi odchodmi z konecnych o polnoci a ze aj v nocnej doprave sa dockame aspon pravidelneho hodinoveho intervalu,ako to byvalo kedysi,ze sa dockame zinteligentnenia linkoveho vedenia miesto neucelneho precislovavania a ze sa dockame aj trocha kulturnejsieho vozoveho parku a cistych,nepomalovanych vozidiel.I.
Vy sa tu bavite o katastrofe MHD BA a tiez o nocnych linkach.Keby ste vedeli o ubohosti MHD v NR.Kde na take velke mesto ide bus raz za 40min.Mimo spicky kde niektore linky jazdia cca po 15mim.intervaloch a cez vikend raz za hodinu a do niektorych casti raz za dve hodiny.A nocne spoje ktore by sa uzivili tak nejazdia vobec na tom profituju taxi sluzby.Tak si len vazte vasu perfektnu MHD.
hehe, myslim ze moj trolejovy nocak na dolne si asi videl, na jeho realizaciu treba len upravu trolejoveho vedenia na SAVke a volu (a v noci by to bola uplne genialna linka, vychyta vacsinu zdrojov cestujucich). Obdobne sa da spravit nocak na vsetkych elektrickovych radialach (s neakymi zmenami trasy cez mesto), ale o tom tu uz myslim bola rozsiahlejsia diskusia...
Suhlasim ze nocnu dopravu zlepsit treba, ale niekde zacat treba. A diskriminacia... uplna rovnost nikdy dosiahnuta nebude, petrzalcania sa mozu citit diskriminovany lebo im tam nechodia elektricky a teda su odkazany na a-busy... Kazdy sa moze citit diskriminovany - dovod sa vzdy najde. (-:
Mne sa to zda jednoducho plytvanie (uz i tak velmi) limitovanymi moznostami ked sa a-bus linky vypravuju ako duplaky...
Staznost by si samozrejme napisat mohol, mozno by sa nieco zmenilo ...
Re #26202 Vladimír: Hehe, tym by som si voobec nebol isty Niektori ludia nas nemaju radi (aj ked nikto nevie, preco - kedze iMHD nijako DPB neposkodilo - snad len tym, ze si dovolujeme mat diskusne forum a davat priestor vsetkym nazorom)... Nuz ved uvidime ;-D Nejako bolo, nejako bude. A nech to dopadne akokolvek, dopadne to dobre (pre nas )
Ja rozumiem tomu, ze sa medzinarodna tarifa meni zavisle na kurze Kc. Ale ked to dokaze zistit baba na pokladni (ked idem osobne na stanicu), ako je mozne, ze to nedokaze zistit baba na infolinke?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
qwix