Taketo kryty su podla mna aj esteticke i znizuju znecistovanie vozidla. Na druhej strane do urcitej nevelkej miery komplikuju vymenu zakrytovanej pneumatiky. Podla mojho nazoru ale zdrzanie pri jej vymene je zanedbatelne. Aky je nazor ostatnych?
No aj u nas v Bratislave mame Kaufland a je to najhorsi obchod co poznam. Napriklad sa tam ani neda platit kartou. To potom nema zmysel tam ani chodit.
Papyr: Veď hej, len toto vozítko má navádzanie pomocou bielej čiary a rád by som vedel čo spraví keď nasneží.
Ja som myslel klasického výrobcu ako Solaris, Mercedes, MAN, Karosa a nie paškvil. Zbytočne drahé a nevyužiteľné. Zápory prevyšujú klady.
Dnes o 20:00 na CT2 - VEČER NA TÉMA...Železnice
Co všechno se také událo od 13. února 1804, kdy vyjela první lokomotiva.
1. část: Od koněspřežky k Pendolinu (cca 70 minut) - O pradávných mašinkách i supermoderních evropských vlacích. Připravili ing. K. Zeithammer a K. Kopš
2. část: Češi na kolejích (cca 75 minut) - Ačkoli na naše dráhy většinou nadáváme, máme se i čím pyšnit. Režie K. Kopš
Ked som si pozrel to, komu to chodi a komu nie, tak evidentne bol prob v tom, ze lokalne maily chodili, len do remotu ich to nejako nezvladalo, ale uz je to chvalabohu asi OK, niekedy medzi 20:18 a 20:31 MET si to fixol A ako tr3mp povedal, aspon mi nechodila do mailboxu polytyka
Beus: Ale veď tu nie je nikto, kto by chcel politizovať. Jednoducho sa tu nejak spustí a potom to trvá kým sa to zastaví. Ako lavína.
Re #26022 Vladimír: No možno ešte nikdy taká požiadavka od prevádzkovateľov na výrobcov neprišla? Ja si viem celkom dobre predstaviť polkruhový priehľadný tvrdý plast, mierne vypuklý od krajov, v strede diera tak aby zakrýval iba pneumatiku a nie disk so šróbami. Pripevnený nejakým patentom alebo klasicky šróbmi. Zásterka potiahnutá tak aby trochu prečnievala aj do boku. Dokonca si to viem predstaviť aj dodatočné pripevňovanie na busy a T busy.
Za pokus to stojí, či by sa znečistenie vozidla nejako významne znížilo.
Mne sa maily správajú nasledovne: Z admin.imhd.sk si dám zaslať mail s informáciami o prihlasovacích údajoch (na imhdnews@hrady.sk). Keď ale pošlem mail na tr3mp@imhd.sk, je mi forwardnutý korektne ... snáď to pomôže pri hľadaní príčiny problému.
Mne maily z transportneho fora a z noviniek idu...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dunivý hrom
Co všechno se také událo od 13. února 1804, kdy vyjela první lokomotiva.
1. část: Od koněspřežky k Pendolinu (cca 70 minut) - O pradávných mašinkách i supermoderních evropských vlacích. Připravili ing. K. Zeithammer a K. Kopš
2. část: Češi na kolejích (cca 75 minut) - Ačkoli na naše dráhy většinou nadáváme, máme se i čím pyšnit. Režie K. Kopš