Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Aha, voda:

http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t4/fotos/original/dd116_060.jpg

http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t4/fotos/original/dd215_015_015.jpg

T4PX 🙂 :
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t4/fotos/original/dd222304.jpg

http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t4/fotos/original/dd222506.jpg

Navrhnite T3PX u nas a "nikdy sa to tak nerobilo", "to sa neda", "cestujuci by to nechapali", etc... Hlavne ze inde to funguje bez problemov, aj v Prahe to bolo. Aj ked momentalne pre to nie je ziadne vyuzitie...
Reakcia na: fobust #25814:
Par fotiek zo Zagrebu:

Vsimnite si posunutie motorgeneratoru o jedno okno vpred. Asi je aj zrychlovac posunuty, lebo pri sirke 2.2 metra a schodoch na pravej strane by sa to asi nezmestilo, kdezto stykacove skrine ano.
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t4/fotos/original/zagreb402.jpg

Suprava T4+B4
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t4/fotos/original/zagreb485.jpg
re:kolega: nemaj obavy, bude robit defekt. a nie jeden, ale styri! a myslis, ze take audi a4 ma aj 4 rezervy?
Chcel by som vyjadriť svoj úprimný obdiv vodičom MHD na trasách idúcich po Prievozskej v smere do centra za trpezlivosť, s akou obchádzajú denno denne auto (čierne Audi) parkujúce v jazdnom pruhu vyhradenom pre MHD pred Palacinkárňou a bagetériou na rohu Prievozskej a Liptovskej. Konečne by ho už mohli dať odtiahnuť, nech sa "pán" majiteľ naučí, kde sa má parkovať!
Zaujimalo by ma, preco vodic autobusu 30 c.3521 s odchodom z Lamaca o 5:18 otvara stredne dvere, ked som na zastavke sam a stojim pri zadnych dverach. A po prichode na zastavku, kde nikto nieje, rozplesti vsetky dvere. Bud teda je ignorant alebo slepy alebo blby. A mozno vsetko dokopy...
trosku kritiky:
preco tu mate len take hnusne blikave bannery? chcel som niekde umiestnit odkaz na imhd a ja tak neznasam veci, ktore sa hybu (na tanieri aj na webe)
Reakcia na: S499.1023 #25808:

V Budapešti majú staré trojčlánkové FVV CSM1 a 2 dĺžku 21,7 m a CSM3 a 4 majú 22,63 m. Trojčlánkové TW 6000 kúpené z Hannoveru 28,2 m. Tebou spomínané trojčlánkové GCSM1 až 7 a KCSV5 a 7 (reko GCSM s tyristorovou výzbrojou, ktoré premávajú napr. na L2 a 2A ) majú 26,9 m, takže súprava meria 53,8 m. Napr. taká súprava KT8D5 by však merala až 62,4 m.
Reakcia na: Sarko #25806:
Myslím, že európsky rekord dosiahnu v Budapešti. Neviem, koľko meria dnes dvojica kĺbákov na l.4 a 6 ale majú tam prísť 11-dielne Combina, dlhé cca. 60 m.
I.
Reakcia na: Mat3j #25802:
Nemas co robit tak citas staru diskusiu? 😉
Reakcia na: Ike #25803:

Čo je to dosť dlhé? KT4 má dĺžku aj so spriahadlami cca 19 m, takže taká súprava 2xKT4 má 38 m, súprava 2xT má 30 m a KT8 má 32 m. Nič extra.
Trojičky 3xT3 v KE mali dĺžku 45 m. Dlhšie súpravy sú v Nemecku, taká KTNF8+KT4 v Gere má 47 m.
Reakcia na: Ike #25803:

KT4D s vloženým NP článkom v Cottbuse ako typ KTNF6 (6 náprav):
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/ktnf6/index.html

KT4D s vloženým NP článkom v Gere ako typ KTNF8 (8 náprav):
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/ktnf8/fotos/gera349_3.html
Reakcia na: qwix #25793:
to ti pekne premiesa obsah zaludka 🙂
Reakcia na: Sarko #25798:



aaaano, to je ono, ja som videl ze bola otocena PX ale zas na 100pero to povedat nemozem...
bolo to ale dost dlhe.... 🙂
Reakcia na: Dog #7685:
Už som urobil 🙂
Dnes som sa od pani Beňovskej dozvedel, že E. parlament schváli smernicu, podľa ktorej všetky diplomy, aj už vydané, sa budú v EU akceptovať. To len doplnok k tej nedávnej téme.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.