Ked racionalne uvazujem nad tym, tak spoje o 18:00 a 19:00 platime my vsetci z nasich dani, kedze Tatran je plateny MinDopom. Lenze ten pocet ludi asi nebude dostatocny na to, aby to nemalo stratu. Zatial co hotel je otazka vyberu, moze si niekto vybrat ci pojde na hotel, ku kamosovi. A ked niekto nestiha, jeho problem. Nechcem, aby sa tu kvoli 2 ludom platili z nasich dani cele spoje. Lenze to by Slovensko nesmelo vyzerat tak, ze vacsinu casu tu vladnu ekonomicki analfabeti a ked ich vymeni nova vlada tak sa to vzdy dofafre (teraz mam na mysli Sulika).
Povezú sa tým tí, ktorí odišli z Košíc okolo 19:00 - 20:00, t.j. skončili prácu okolo 17:00 a potrebujú sa dostať do Bratislavy - napríklad aj preto, aby nemuseli zbytočne stráviť noc hoteli a stratiť cestovaním celý deň. Povezú sa tým aj tí, ktorí skončia prácu v Košiciach okoli 17:00 a potrebujú niečo vybaviť v Bratislave hneď na druhý deň ráno. Ja som takto cestoval medzi Washingtonom a New Yorkom medzi dvoma pracovnými dňami - a tie vlaky neboli prázdne. Pripomínam, že Amtrak premáva vo verejnom záujme a dotovaný z federálneho rospočtu.
Ja si proste myslim, ze 1 hodinovy interval Tatranov je prilis vela na nasu krajinu, uz nehovoriac o odchodoch typu 3:27, 4:27. Toto dokaze vymysliet iba smeracka oligarchia, ktorej racionalne uvazovanie nehovori nic. Malo to ostat tak, ze prvy Tatran o 5:27.
Ty by si radšej videl asi všetky rýchliky po starom to znamená stoja všade a človek cestuje 6hodin...
Áno tie nesystémové Kriváne sú také...že načo
Mne to pokazilo prestupy lebo mimo špičky musím čakať na osobák ďalej 45 minút predtým to bolo 15...
Ale tak celkovo tam vidím viac + ako -
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto