Ja si proste myslim, ze 1 hodinovy interval Tatranov je prilis vela na nasu krajinu, uz nehovoriac o odchodoch typu 3:27, 4:27. Toto dokaze vymysliet iba smeracka oligarchia, ktorej racionalne uvazovanie nehovori nic. Malo to ostat tak, ze prvy Tatran o 5:27.
Nie som troll, iba sa zaujimam o zeleznice. Sledujem ich dost a je vidiet, ze tento grafikon je produktom smerackych analfabetov. Tebe pride normalne vopchat 1 hodinovy interval Tatranov na nasu malu krajinu? Uplne stacil 2 hodinovy interval Tatranov a 4 IC, to je zaklad, ktory neostal. Urcite radsej budem vidiet vo vlade Hegera s 2 hodinovym Tatranom nez toho prepiteho Fica s hodinovym Tatranom. A skoda, ze tie pravicove vlady sa nepozreli na tie zbytocne odchody. Nevadi.
Chalani, aj tak je to len troll, ktorý to sem prišiel len zaspamovať neprínosnými blbosťami.
Všetci, čo aspoň trošku sledujú železničnú dopravu na SK, tak vedia, že súčasný grafikon je len pokračovanie v ďalšej etape PDO a teda, ak odmyslím si tie dva páry Kriváňov a povinné miestenkovanie, tak podľa mňa nemá nič spoločné s politikou.
Tak isto by vedel, že ekvivalenty súčasných dnešných posledných Os z Bratislavy existovali snaď ešte za Radičovej vlády.
Este ked sa pozeram na grafikon, tak by som zrusil nejake tie odchody osobakov s odchodmi 23:09, 23:30, 23:36. Kto sa tym vezie? Prevadzkovanie tychto spojov pre nezmysel preto, lebo keby stali, tak by sa neminali zbytocne peniaze. Toto je bohuzial vizitka statu, politici si zvysuju platy a obcanom ponukaju nezmyselne riesenia.
Napr. prichody Tatranov o 23:33 a 0:24 do Bratislavy. Kto sa tymto vezie o takomto case? 2 ludia? Alebo odchody z Bratislavy o 3:27 a 4:27, mozno nejaka sova? Vsak to museli robit ekonomicki analfabeti, co smeraci su nimi jednoznacne. Za pana Matovica a Hegera bol pevne dany prvy odchod Tatranu o 5:27, posledny prichod o 22:33. Skoda, ze nemame tu niekoho ako Thatcher alebo Milei, ti by vedeli dat zeleznice do poriadku.
Ahojte, chcel by som povedat svoj nazor na GVD 2024/25.
* 1 hodinovy interval Tatranov povazujem za zbytocny produkt smerackych hajzlov. Zbytocne preplnovanie koridorov, nesystemova povinna rezervacia a znizovanie kultury cestovania. Malo to ostat tak ako za pana Matovica a Hegera, ze 2 hodinovy interval Tatranov a 4 IC za den. Vtedy bola dostatocna kapacita na koridoroch, nemuseli rusnovodici a vlakveduci vstavat o 3:00 a byt pomaly do rana v robote. A hlavne bola kultura cestovania omnoho vyssia.
* Tiez povazujem za zbytocnost viest vlaky z Nitry az do Bratislavy, dalsi produkt smerackej oligarchie ako dat nejaku omrvinku obcanom. Za pana Hegera a Matovica sa prestupovalo pekne v Trnave a bolo to normalne a systemove a nie to dodrbavat priamymi spojmi do Bratislavy.
* Tiez nechapem obnoveniu EC 284/285 Metropolitanu? Opat smeracka oligarchia chce, aby vlakveduci a rusnovodici pracovali pomaly od 2:00 AM a pracovali pomaly do rana? Dobre sa spravilo za pana Hegera ze tie spoje vtedy boli zrusene, EC 282/283 plne postacuje. Toto je moj nazor.
Povazujem tuto zmenu GVD za zlu a nesystemovu. Mali si brat priklad od tych, ktori robili GVD 2022/23.
Veď píšem, že môžeš použiť ">P" pre Petržalku, keď je to kvôli legislatíve problém. Cestujúci by podľa mňa pochopili, aj keby je viac takých liniek v rôznych častiach mesta, ale kľudne sa tam môže pridať aj písmeno. Šípka ani nemá evokovať depo, ale to že ide o spoj, ktorý ide nejakou netradičnou trasou (preto aj netradičné - nečíselné označenie) a preto sa napríklad používa pri výjazdoch 4 smer Chatam Sófer (cez Špitálsku a tunel), lebo takou trasou jednoducho nič iné nejazdí.
Problémom tvojho príkladu nebola zmena označenia vlaku po ceste ale to že ti plánovač cesty nahuckal že máš prestupovať. To sú dva rôzne problémy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023