Nie som troll, iba sa zaujimam o zeleznice. Sledujem ich dost a je vidiet, ze tento grafikon je produktom smerackych analfabetov. Tebe pride normalne vopchat 1 hodinovy interval Tatranov na nasu malu krajinu? Uplne stacil 2 hodinovy interval Tatranov a 4 IC, to je zaklad, ktory neostal. Urcite radsej budem vidiet vo vlade Hegera s 2 hodinovym Tatranom nez toho prepiteho Fica s hodinovym Tatranom. A skoda, ze tie pravicove vlady sa nepozreli na tie zbytocne odchody. Nevadi.
Chalani, aj tak je to len troll, ktorý to sem prišiel len zaspamovať neprínosnými blbosťami.
Všetci, čo aspoň trošku sledujú železničnú dopravu na SK, tak vedia, že súčasný grafikon je len pokračovanie v ďalšej etape PDO a teda, ak odmyslím si tie dva páry Kriváňov a povinné miestenkovanie, tak podľa mňa nemá nič spoločné s politikou.
Tak isto by vedel, že ekvivalenty súčasných dnešných posledných Os z Bratislavy existovali snaď ešte za Radičovej vlády.
Este ked sa pozeram na grafikon, tak by som zrusil nejake tie odchody osobakov s odchodmi 23:09, 23:30, 23:36. Kto sa tym vezie? Prevadzkovanie tychto spojov pre nezmysel preto, lebo keby stali, tak by sa neminali zbytocne peniaze. Toto je bohuzial vizitka statu, politici si zvysuju platy a obcanom ponukaju nezmyselne riesenia.
Napr. prichody Tatranov o 23:33 a 0:24 do Bratislavy. Kto sa tymto vezie o takomto case? 2 ludia? Alebo odchody z Bratislavy o 3:27 a 4:27, mozno nejaka sova? Vsak to museli robit ekonomicki analfabeti, co smeraci su nimi jednoznacne. Za pana Matovica a Hegera bol pevne dany prvy odchod Tatranu o 5:27, posledny prichod o 22:33. Skoda, ze nemame tu niekoho ako Thatcher alebo Milei, ti by vedeli dat zeleznice do poriadku.
Ahojte, chcel by som povedat svoj nazor na GVD 2024/25.
* 1 hodinovy interval Tatranov povazujem za zbytocny produkt smerackych hajzlov. Zbytocne preplnovanie koridorov, nesystemova povinna rezervacia a znizovanie kultury cestovania. Malo to ostat tak ako za pana Matovica a Hegera, ze 2 hodinovy interval Tatranov a 4 IC za den. Vtedy bola dostatocna kapacita na koridoroch, nemuseli rusnovodici a vlakveduci vstavat o 3:00 a byt pomaly do rana v robote. A hlavne bola kultura cestovania omnoho vyssia.
* Tiez povazujem za zbytocnost viest vlaky z Nitry az do Bratislavy, dalsi produkt smerackej oligarchie ako dat nejaku omrvinku obcanom. Za pana Hegera a Matovica sa prestupovalo pekne v Trnave a bolo to normalne a systemove a nie to dodrbavat priamymi spojmi do Bratislavy.
* Tiez nechapem obnoveniu EC 284/285 Metropolitanu? Opat smeracka oligarchia chce, aby vlakveduci a rusnovodici pracovali pomaly od 2:00 AM a pracovali pomaly do rana? Dobre sa spravilo za pana Hegera ze tie spoje vtedy boli zrusene, EC 282/283 plne postacuje. Toto je moj nazor.
Povazujem tuto zmenu GVD za zlu a nesystemovu. Mali si brat priklad od tych, ktori robili GVD 2022/23.
Veď píšem, že môžeš použiť ">P" pre Petržalku, keď je to kvôli legislatíve problém. Cestujúci by podľa mňa pochopili, aj keby je viac takých liniek v rôznych častiach mesta, ale kľudne sa tam môže pridať aj písmeno. Šípka ani nemá evokovať depo, ale to že ide o spoj, ktorý ide nejakou netradičnou trasou (preto aj netradičné - nečíselné označenie) a preto sa napríklad používa pri výjazdoch 4 smer Chatam Sófer (cez Špitálsku a tunel), lebo takou trasou jednoducho nič iné nejazdí.
Ešte raz, šípka môže označovať max. jednu linku (trasu). Ak ju použiješ na busoch smer Depo Petržalka, tak ju nemôžeš použiť nikde inde na sieti.
Preto je výrazne prehľadnejšie označovať kmeňovým číslom + niečo.
Btw, šípka akým spôsobom evokuje depo? Aká je tam korelácia?
Normálne mám už alergiu zo slova šípka.
Veď tu na imhd by sa to dalo v zozname CP bez problémov nájsť a šípku > nie je ťažké napísať. V plánovači ciest by zase bola v mieste zmeny linky poznámka "pokračujte rovnakým vozidlom bez nutnosti prestupu" ako to je aj v CP.
Veď práve pri dojazdoch nie je podstatné pôvodné číslo linky, ak je už vozidlo mimo jej trasy. Čo sa týka nezameniteľnosti, tam koľko máme zastávok, kadiaľ jazdí viacero dojazdoch s rôznou trasou? Mne napádajú hlavne výjazdy električiek (Chatám Sófer, Centrum), čo je samostatná kapitola a Blumentál. To by sa však dalo vyriešiť písmenom, ak by to bolo nutné. Veď mali by sme napríklad dojazdovú trasu do Depa Petržalka, ktorá by začínala na Kutlíkovej s 83, potom by sa k nej pripojila 68, 94 na Šintavskej, 95 na Lúčanke, 59, 93 na Ľubovnianskej a 84, 87 na Betliarskej (možno som na nejakú linku zabudol). To mi nepríde zložité, ani riešenie pre šotoušov, naopak každý by vedel, že šípka ide cez z Kutlíkovej po Jantárovej ceste a Betliarskej do Depa Petržalka a nemusel by hádať, či idú všetky dojazdy rovnakou trasou. Takisto mi príde jednoduchšie dať do CP linku šípka ako tam písať 59+68+83+84+87+93+94+95, ale tak to je len dizajn CP.
Ja tieto chameleónske zmeny liniek považujem za protizákaznícky element. Pamätám si ako som raz išiel vlakom do Tornale a plánovač mi naplánoval prestup na iný vlak v Rimavskej Sobote. Pred RS som sa postavil, vzal si všetky veci, vystúpil z vlaku a pozerám, že kde je môj vlak, na ktorý mám prestúpiť. Nebol tam. V stanici bol iba jeden vlak, ten z ktorého som vystúpil. A to bol zároveň môj vlak, na ktorý som mal prestúpiť.
Označenie linky má byť číslo alebo písmeno. Je to preto, aby si cestujúci vedeli na internete vyhľadať číslo linky (a naťukať ho do počítača alebo mobilu). Nie každého napadne považovať hviezdičku za vločku a nie každý vie vložiť do textového poľa trojuholník.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Viko