Neviem. Kedysi sa presadzovalo pre linky idúce v časti trasy (alebo podobné trasy) stovkové číslo, ako 92/192, 51/151. Tomu by zodpovedalo 78/178. Ale tie Dlhé Diely by som nechal na pokoji, ľudia sú na to zvyknutí. Pre mňa by sa krátke spoje e-4 mohli kľudne označovať ako e-6. Čísel máme nekonečno... Ale to by ma mnohí kameňovali, tak do toho nerýpem.
Jedna otázka na večerné zamyslenie. Prečo krátke/dlhé spoje 78 z Biskupíc na Astronomickú (a ďalej) premávajú pod jedným číslom, ale krátke/dlhé spoje z Dlhých Dielov na Riviéru (a ďalej) majú čísla 32 a 33? Je to otázka potreby rôznych licencií pre rôzne trakcie?
269 (14,5m) zo Stupavy do BA úplne plná, takže klbáky by sa určite zišli aj na tento smer, keďže posilnenie spojov sa zjavne nechystá, naopak, 219 skrátili z Borinky len po Stupavu.
Určite by to pomohlo... Minimálne vtedy keď je zatvorený tunel ...
Podľa mňa by aj pomohlo, aby z Kramárov išli 2 pruhy rovno z toho ľavý odbočovaci by bol aj pre smer rovno do Mlynskej Dolinyz ale tým pádom by sa musel prerobiť ostrovček na druhej strane pred tým zuzenim a aj samotné zúženie ..
Pristavať tan odbočovací pruh na priame odbočenie z Brnianskej by nemusel byť problém, stredový pás je dostatočne široký (akurát neviem, čo by to spravilo si signálnym plánom).
Skôr by ma zaujímalo, či sa neplánuje v tomto mieste https://maps.app.goo.gl/onrUf1kVC8PUvSq8A rozšíriť násyp, aby za križovatkou pokračovali dva pruhy a nebolo tam to krátke zúženie do jedného (VDZ vyznačiť tak, aby z toho bolo bezkolízne napojenie). Aj keď je pravda, že v tom prípade by musel byť aj smer Lamačská cesta -> Mlynská dolina riadený kvôli prechádzaniu chodcov
Ja len dodám, že pri výstavbe sa plánovalo, že tam bude mimo úrovňová križovatka. Dokonca tam boli nachystané slepé pruhy (do nejakého roku 2002, preto do križovatky ustúpi 2+2 pruhy ale asi 200 m za križovatkou vznikal resp koncil ďalší pruh).
Na Patrónke sa nedá (už od dôb predrevolučných) odbočiť vpravo na Mlynskú dolinu pretože tam naplánovali (v dobách predrevolučných) odbočenie okolo malej skupiny rodinných domov - t.j. najprv vpravo a potom vľavo priamo na Mlynskú dolinu. Urobili to tak preto, aby nebola blokovaná križovatka a nebolo treba rozširovať cestu o odbočovací pruh.
Problém je ale v tom, že hustota premávky narástla a tá odbočka, ktorá bola pre kde-tu nejaké auto na odbočenie, nestačí, pretože jej prekáža kolóna na Kramáre a z Kramárov. Zrejme by to potrebovalo doplnenie svetelnej signalizácie, ale asi ani tá by nevyriešila malú kapacitu Riešenie preto treba hľadať v riešení dopravy cez Kramáre.
Aky je dlhodoby plan neviem (minuly rok sa hovorilo ze uz mali vsetky skoncit), ale toto uz nie je aktualny stav - od polovice oktobra su opat nasadene denne, 7835+36 a 7845+46 stabilne na ranne poradia 7/1 a 7/12, ostatne ako ZV podla potreby. Jedine co je teraz odlisne je ze na L7 nejazdia poobede a celkovo sa tam vyskutuju v mensom pocte v porovnavani s predprazdninovym odbobim.
7837+38 je udajne na prehliadke, ci sa nakoniec dokonci, alebo pojde preco ako za starych cias 7725 a 7730 sa este uvidi.
Neviete niekto ako sa počíta do budúcnosti so súpravami T3G? Pozerám, že od septembra sa do premávky dostávajú len veľmi zriedka, max. ako ZV.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mirec240